Fitness Seller

Hendrie's V2 log

+/- 7 kilo gegained na einde course, ik zeg lekker bezig pik!!! en diepe respect voor de hoeveelheid cardio...
Ik heb het niet zoveel gedaan als jij met als resultaat dat ik ietsie te veel vet heb aangezet:P dus ik moet er ook weer aan gaan geloven.
Succes verder man

• Topic Starter Topic Starter
+/- 7 kilo gegained na einde course, ik zeg lekker bezig pik!!! en diepe respect voor de hoeveelheid cardio...
Ik heb het niet zoveel gedaan als jij met als resultaat dat ik ietsie te veel vet heb aangezet:P dus ik moet er ook weer aan gaan geloven.
Succes verder man

Einde cource was ik 70kilo nu 84 dus 14kilo ernu bij met 1.5%vet erbij dus ja best lekkere tijd gehad ben wel toe aan 2weken rust vakantie cource begon januari en tot aan nu geen 1rust week gehad 1x 5dagen rust gehad pas meer niet dus straks lekker 14daagjes off van bb daarna weer vol aan de bak

Einde cource was ik 70kilo nu 84 dus 14kilo ernu bij met 1.5%vet erbij dus ja best lekkere tijd gehad ben wel toe aan 2weken rust vakantie cource begon januari en tot aan nu geen 1rust week gehad 1x 5dagen rust gehad pas meer niet dus straks lekker 14daagjes off van bb daarna weer vol aan de bak
Dat heb ik niet eens besseft! Dat is een zieke rebound maat!:thumbs:

Ga je die 14 daagjes nog op vakantie of ga je enkel niet naar de gym? En wat ben je dan van plan qua voeding, ook off?

Dat heb ik niet eens besseft! Dat is een zieke rebound maat!:thumbs:

Ga je die 14 daagjes nog op vakantie of ga je enkel niet naar de gym? En wat ben je dan van plan qua voeding, ook off?

Dankje kerel gaat zeker lekker ma komt vooral door de hoeveelheid cardio volgens mij ik deert dit nooit in me bulk nu voor het eerst wel en dit gaat wel lekker

Ga 2weken op vakantie neem eiwitten mee uit shakes eieren en repen verder kijk ik nergens na zorg dat ik me dagelijkse behoefte aan eiwitten inneem de rest zal wel niet al te best zijn ik heb een half jaar streng gedieet en mocht eten wat ik maar wou dag in dag uit dus effe 2weken off van bodybuilding heeft me vrouw ook wel verdiend vindt ik

Training

Incline DB press

10x32
6x34
5x34
8x30

Incline DB fly

4x10x22

Dips

4x10xbw

Peck deck

4x8x50

Side raises

4x10x12

Front raises

4x10x12

Triceps press

4x10x30

Small bench

10x30
8x35
5x50
10x30

Rope Triceps

10x43
10x50
8x57
10x43

30minuten cardio

Dat is fantastisch man 14 kilo en maar een verhoging van 1,5% op je BF
Ff twee weken rust zal je goed doen, fijne vakantie toegewenst bro.

Zo back on track vakantie zit erop 2weken bunkeren als een gek en lekker uitgerust hersteld van kleine pijltjes deze week klein cut weekje om zaterdag niet al te voor schut te staan bij ibo zijn vet tang:) deze week boel weer effe op spanning zetten verder niks geks vanaf volgende week vol gas erop

Training

Leg extensions
Sqaut
Leg press
Leg Curl
Zittend Calfs
30minuten cardio

Zo back on track vakantie zit erop 2weken bunkeren als een gek en lekker uitgerust hersteld van kleine pijltjes deze week klein cut weekje om zaterdag niet al te voor schut te staan bij ibo zijn vet tang:) deze week boel weer effe op spanning zetten verder niks geks vanaf volgende week vol gas erop

Training

Leg extensions
Sqaut
Leg press
Leg Curl
Zittend Calfs
30minuten cardio
Hoppa, de kop is eraf maat!:thumbs:

Succes deze week! Make us and Ibo proud!

gaat lekker speirpijn worden :D

Hoppa, de kop is eraf maat!:thumbs:

Succes deze week! Make us and Ibo proud!
doe me best

gaat lekker speirpijn worden :D
na de wc gaan was een hele uitdaging vandaag ja pittig dagje opt werk

Training

Side raises
Front raises
Real delt raises
DB press
Real delts met cable
Bb schrugs
DB schrugs
30min cardio

Piramide 7setjes van alles schouders staan ook weer op spanningen en kunnen volgende week afgebeuld worden:D

Postworkoutmeal was na 2weken eindelijk weer is een bb waardige meal 2pangafilet 125gram ongekookte rijst 150gram sperziebonen

Ziet er uit als een pittige schoudertraining.

heb je nog progressie foto's

Hoop niet dat je morgen een plafond moet gaan witten;) Want dat wordt onmogelijk na al die schouder oefeningen!:thumbs:

Ziet er uit als een pittige schoudertraining.
dankje kerel hoe gaat ie met jou?

heb je nog progressie foto's
die zullen misschien zaterdag nog wel gemaakt worden door ibo

Hoop niet dat je morgen een plafond moet gaan witten;) Want dat wordt onmogelijk na al die schouder oefeningen!:thumbs:

Gelukkig niet:):) ma pomp zat er lekker in :)

Ja, gaat wel aardig; ben weer met de gewichtjes in de weer sinds gisteren.:)

Training

Chin ups breed
Latpulldown hammergrip breed
Cable row small
DB row
BOR
Straight arm pulldown
30minuten cardio

Postworkout meal 3eieren 800ml melk heel pak pannekoekbeslag 1schep whey:D

Goed bezig hendrie.

Wat zijn je doelen komende maanden? Gainen? Vet laten zaken? Recompen?

Terug
Naar boven