hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Dankje kerel ma gok dat het na de vakantie wel iets meer is

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

+/- 7 kilo gegained na einde course, ik zeg lekker bezig pik!!! en diepe respect voor de hoeveelheid cardio...
Ik heb het niet zoveel gedaan als jij met als resultaat dat ik ietsie te veel vet heb aangezetdus ik moet er ook weer aan gaan geloven.
Succes verder man
Dat heb ik niet eens besseft! Dat is een zieke rebound maat!Einde cource was ik 70kilo nu 84 dus 14kilo ernu bij met 1.5%vet erbij dus ja best lekkere tijd gehad ben wel toe aan 2weken rust vakantie cource begon januari en tot aan nu geen 1rust week gehad 1x 5dagen rust gehad pas meer niet dus straks lekker 14daagjes off van bb daarna weer vol aan de bak
Dat heb ik niet eens besseft! Dat is een zieke rebound maat!
Ga je die 14 daagjes nog op vakantie of ga je enkel niet naar de gym? En wat ben je dan van plan qua voeding, ook off?
deze week boel weer effe op spanning zetten verder niks geks vanaf volgende week vol gas eropHoppa, de kop is eraf maat!Zo back on track vakantie zit erop 2weken bunkeren als een gek en lekker uitgerust hersteld van kleine pijltjes deze week klein cut weekje om zaterdag niet al te voor schut te staan bij ibo zijn vet tangdeze week boel weer effe op spanning zetten verder niks geks vanaf volgende week vol gas erop
Training
Leg extensions
Sqaut
Leg press
Leg Curl
Zittend Calfs
30minuten cardio
doe me bestHoppa, de kop is eraf maat!
Succes deze week! Make us and Ibo proud!
na de wc gaan was een hele uitdaging vandaag ja pittig dagje opt werk

dankje kerel hoe gaat ie met jou?
die zullen misschien zaterdag nog wel gemaakt worden door ibo
Hoop niet dat je morgen een plafond moet gaan wittenWant dat wordt onmogelijk na al die schouder oefeningen!
![]()

ma pomp zat er lekker in 
Ja, gaat wel aardig; ben weer met de gewichtjes in de weer sinds gisteren.![]()
Goed bezig hendrie.
Wat zijn je doelen komende maanden? Gainen? Vet laten zaken? Recompen?

Say whut?! Dat is een gruwelijke shitload aan pannenkoeken!Postworkout meal 3eieren 800ml melk heel pak pannekoekbeslag 1schep whey![]()