XXL Nutrition

Hendrie's V2 log

Onbeperkt pannenkoeken eten

Op elke donderdag in de maanden Juli en Augustus kunt u naast de menukaart ook bij ons gebruik maken van een speciaal pannenkoekenbuffet voor € 14,50 p.p. Kinderen € 9.50 p.k. Er staan twee soorten soep met stokbrood en kruidenboter klaar, een stapel naturel pannenkoeken die u kunt beleggen met een keuze uit meer dan 15 soorten beleg.
Pfoe, dat klinkt goed!:meal:

@hendrie,

Je voeding ziet er solide uit! Uiteindelijk gaat dat zeker resultaten opleveren kerel! Heeft Ibo wel een beetje een max gesteld aan je bf, want het lijkt me niet de bedoeling om het over de 20% heen te bulken?

Jammer van je VP bro, maar ik denk dat als je voeding goed gaat en de cardio aanslaat je zo weer wat kan zakken in VP
Wel lekker dat je nu meer de krachtkant opgaat met je training (5x5) benieuwd wat je progressie zal zijn op een aantal lifts.

• Topic Starter Topic Starter
Pfoe, dat klinkt goed!:meal:

@Hendrie,

Je voeding ziet er solide uit! Uiteindelijk gaat dat zeker resultaten opleveren kerel! Heeft Ibo wel een beetje een max gesteld aan je bf, want het lijkt me niet de bedoeling om het over de 20% heen te bulken?
een max niet echt gezegt ma zal die wel in zijn Hooft hebben dat ik het ook een beetje me begeleiding doen wat je trainer zegt en daar op vertrouwen hij weer mij doelen dus

Jammer van je VP bro, maar ik denk dat als je voeding goed gaat en de cardio aanslaat je zo weer wat kan zakken in VP
Wel lekker dat je nu meer de krachtkant opgaat met je training (5x5) benieuwd wat je progressie zal zijn op een aantal lifts.

Daar ga ik ook vanuit kerel

Training

Lat pulldown breed

5x5x80

Cable row small

5x5x77

Rackpull

2x5x120
3x5x130

Straight arm pulldown

15x43
12x43
10x43
10x43pomp!!!

DB press

10x26
10x26
8x26
7x26

Rear delts

4x10x18

25minuten cardio

Vandaag eigelijk geen training want was al 4x geweest ma kwam nog 1x cardio te kort dus effe na de gym gegaan

25minuten cardio en wat buik werk

Toen vroeg een maatje van me of ik wou helpe met zijn bench press dus zelf ook ma effe mee gedaan

Bench press

10x60
10x60
8x80
4x100
1x110

Damn maat! Die bench is sterk!

Het is inderdaad belangrijk dat je niet afwijkt van Ibo zijn trainings en voedingsschema. Dat is de enige manier om er achter te komen wat werkt:thumbs:

Goed weekend in ieder geval!:thumbs:

Damn maat! Die bench is sterk!

Het is inderdaad belangrijk dat je niet afwijkt van Ibo zijn trainings en voedingsschema. Dat is de enige manier om er achter te komen wat werkt:thumbs:

Goed weekend in ieder geval!:thumbs:

Jij ook goed weekend kerel bedankt!

Zoals vandaag dus geen training man man wat een hel is dat voor.mij train altijd op zaterdag x extra armen of borst of wat dan ook en nu niks wat duurt een dag dan lang en voel je je nutteloos op zon dag!morgen nog zon dag ma morgen mag ik ook lekker junken:) maandag weer benen op het programma

Geniet van je zondag! Ik zou ook het liefst iedere dag trainen, maar less = more ben ik bang!

Herstel is ook belangrijk!

Bij mij staan morgen ook benen op het programma:thumbs:

Geniet van je zondag! Ik zou ook het liefst iedere dag trainen, maar less = more ben ik bang!

Herstel is ook belangrijk!

Bij mij staan morgen ook benen op het programma:thumbs:

Genoten heb ik zeker:) nomnom:):)

Training

Leg press

5x5x210

Squat

5x5x80

Lunges

4x20stappen

Leg extensions

12x84
12x84
12x84
10x84

Zittend Calfs

4x10x60

Bb schrugs

12x100
12x120
10x130
8x130
12x100

30minuten cardio

BAM!

Heerlijke training

Incline DB press

5x5x36pr!

Incline fly

2x5x26
3x5x28

Decline bench press

4x5x80
4x80

Dips

10xbw
8xbw
8xbw
7xbw

Side raises

5x5x18

Front raises

5x5x18pr

Liggend Triceps strekken

10x30
8x35
8x35
8x35

Kickback

4x10x10

Rope Triceps

10x43
10x50
8x57
7x57
10x43

20minuten cardio

DB press verhoogt vorige week 34nu 36
Fly van 24 na zelfs 28 vorige week was te licht dit ging net
Daarom kon ik de decline net niet vol maken 5x5
Front raises vorige week 16 nu 18

Good train!

Goed bezig maat! Erg mooie gewichten gozer!

Tot hoe zwaar gaan de dumbells bij jou in de gym?

Mooie trainingen weer man.
Misschien aan Ibo vragen om gameplan iets te wijzigen als je het mentaal wat moeilijk krijgt met je vp?

Mooie trainingen weer man.
Misschien aan Ibo vragen om gameplan iets te wijzigen als je het mentaal wat moeilijk krijgt met je vp?

Je moet er even door heen zei hij pas al zoals ik al zei als je begeleiding neemt moet je vertrouwen op iemand!

Training

Leg Curl

10x65
10x70
8x70
8x70
10x50
10x50
10x50
10x50
10x40
10x30

Standing Calfs

4x15x40

Bb Curl

10x30
10x35
8x35
10x30

Hammer Curl DB

4x10x14

Cable Curl

4x10x36

Mmmm niet echt geweldig voelde me moe slap futloos vanavond ma oprijd bed in morgen rug!

Ergens snap ik deze training niet..Ibo laat je bijna alle trainingen low reps doen en nu zie ik deze high volume training voorbij komen. Wat is het idee erachter?

Ergens snap ik deze training niet..Ibo laat je bijna alle trainingen low reps doen en nu zie ik deze high volume training voorbij komen. Wat is het idee erachter?

Inderdaad bijna alle trainingen;)
Ik zie dat je 10setjes leg curl hebt gedaan.
Had ik dat zo in je schema aangegeven?
Zo ja dat moet je het even aanpassen naar;
5setjes romanian deadlift / goodmornings
5 setjes legcurls

En ik geloof niet zo dat je de kleine spiergroepen (biceps,triceps, schouders) heel zwaar moet pakken, dit i.v.m. de blessure gevoeligheid.
Let wel; dit is mijn persoonlijke mening en ervaring.
Bij Henry proberen meerdere dingen uit, om zo te bepalen wat wel en niet goed werkt. Op basis van zijn feedback zal ik ook regelmatig onze planningen wijzigen om zo het maximale eruit te halen;)

5 setjes legcurls

En ik geloof niet zo dat je de kleine spiergroepen (biceps,triceps, schouders) heel zwaar moet pakken, dit i.v.m. de blessure gevoeligheid.
Bij Henry proberen meerdere dingen uit, om zo te bepalen wat wel en niet goed werkt. Op basis van zijn feedback zal ik ook regelmatig onze planningen wijzigen om zo het maximale eruit te halen;)
Duidelijk, persoonlijk denk ik ook dat de biceps, triceps en schouders meer baat hebben bij wat volume dan bij bijvoorbeeld 5x5. Het is naar mijn mening erg moeilijk een goede contractie te pakken met bijvoorbeeld barbell curl met 5 reps. Niet onmogelijk, maar gewoon lastiger.

Hoe kijk jij aan tegen hamstrings? Want ik vind bijvoorbeeld een leg curl (staand of liggend) juist wel weer fijn op wat hoger volume (12-15reps) met goede connectie.

Met zware squats en of leggpresses pak je indirect ook je hams, dus ze krijgen al de nodige belasting.
Daarom vind ik het fijn om tijdens de losse hamstringtraining meer te focussen op volume en zoals jij aangeeft, goede spiercontractie.
Ik ben zelf een verwente fan van volume trainingen, maar wat voor mij werkt hoeft niet voor Henry te werken.
Daarom proberen we meerdere dingen uit (daar nemen we wel de tijd voor) om zo dingen uit te sluiten.

Training

Lat pulldown

5x5x85

Cable row small

5x5x70

Rackpull

5x5x130

Straight arm pulldown

2x15x43
2x13x43

DB press

10x26
10x26
9x26
8x26

Real delt DB

4x10x10

15minuten cardio

---------- Post toegevoegd 29 August 2013 om 20:35 ----------

5 setjes legcurls

Duidelijk, persoonlijk denk ik ook dat de biceps, triceps en schouders meer baat hebben bij wat volume dan bij bijvoorbeeld 5x5. Het is naar mijn mening erg moeilijk een goede contractie te pakken met bijvoorbeeld barbell curl met 5 reps. Niet onmogelijk, maar gewoon lastiger.

Hoe kijk jij aan tegen hamstrings? Want ik vind bijvoorbeeld een leg curl (staand of liggend) juist wel weer fijn op wat hoger volume (12-15reps) met goede connectie.

Met zware squats en of leggpresses pak je indirect ook je hams, dus ze krijgen al de nodige belasting.
Daarom vind ik het fijn om tijdens de losse hamstringtraining meer te focussen op volume en zoals jij aangeeft, goede spiercontractie.
Ik ben zelf een verwente fan van volume trainingen, maar wat voor mij werkt hoeft niet voor Henry te werken.
Daarom proberen we meerdere dingen uit (daar nemen we wel de tijd voor) om zo dingen uit te sluiten.
Tanks voor de uitleg ibo Marvin voor mij is het ook allemaal nieuw eigelijk 5x5heb ik eigelijk nooit gedaan dus benieuwd wel is mijn ideale schema nog steeds 5dagen trainen en gewoon elke dag 1spiergroep sloppen

Maandag:borst
Dinsdag:benen
Woensdag:rug
Donderdag:armen
Vrijdag:schouders

Zoiets lijkt mij lekker!

Training

Leg extensions

4x12x84

Squat

5x5x80