XXL Nutrition

Hendrie's V2 log

Gisteren weer me junkday gehad en ben weer heerlijk verzadigd :) alleen nu is die £¥$%#<~\<\%>gym weer niet los vandaag vanwege 2de pinksterdag dus vanmorgen maar 1uur ochtendcardio gedaan voor me ontbeit en misschien vanmiddag wat met me stang hier thuis klooie om me dl wat te oefenene meer zit er niet in vandaag morgen staan benen weer op het programma
Mijn gym is ook dicht! wel fijn zo'n extra vrije dag, maar had het wel lekker gevonden om vanochtend even lekker te trainen..

Zo'n 5e trainingsdag om achterliggende spiergroepen te pakken zie je vaker! Maar vind je dat je buik achterloopt?

• Topic Starter Topic Starter
Alweer Bro? :roflol: Wat een k*tgym heb jij toch :D
Mijne gaat zo los, dus als je een stukje wilt rijden kun je zo mee weer ;)
dat had zeker mooi gekund gouw maar weer is doen

Mijn gym is ook dicht! wel fijn zo'n extra vrije dag, maar had het wel lekker gevonden om vanochtend even lekker te trainen..

Zo'n 5e trainingsdag om achterliggende spiergroepen te pakken zie je vaker! Maar vind je dat je buik achterloopt?
Ja klote is dat joh buik loopt niet echt achter maar ach buigspieren zijn niet meer zichtbaar automatiek dat je ze dan weer gaat trainen:)

Nou middagen deathliften hier thuis brengt dan ook nog is niet wat je wil begonnen met lege stang en rustig opgebouwd alle sets gefilmpt maar geen 1waar me techniek goed is grrrrrrrr word er zo moe van dl is zon mooie oefening en wil hem gewoon goed doen!

Training

Sqaut

10x50
10x60
10x60
8x60
7x60

Leg extensions

12x84
12x84
10x84
10x84

Leg press

10x120
10x150
10x160
9x160
8x160 VPR

Lunges

5x20

Standing Calfs

4x20x30

DB schrugs

15x30
12x34
10x36
10x36
10x36

20minuten cardio

Postworkoutmeal:150gram rijst 300gram kip iets curry

Morgen borst/schouders/Triceps

Mooie training kerel!!:thumbs:

Wel een beetje strange dat je shrugs bij benen doet, de training voordat je schouders doet.
Je hebt je traps immer nodig om te stabiliseren, helpen bij de meeste schouderoefeningen

Vanavond weer op bezoek geweest bij ibo om te overleggen,trainen,meten

Meeting viel mij opzich beetje tegen toch redelijk wat vetter geworden 13%nu met 81kilo gaan iets dingen aanpassen aan voeding en is kijken hoe we daar weer op gaan reageren over 4weekjes weer meten

Training samen met ibo wel mijn schema uiteraard :D

Incline DB press

10x26
10x30
10x30
9x30

Incline DB fly

10x16
10x18
10x20
10x20

Incline chest press

10x40
8x60
8x60
10x40

Dips

10xbw
9xbw
8xbw
7xbw

Lying Triceps extensions ez bar

10x30
10x35
9x35
8x35

Skull crushers DB

10x10
10x12
10x12
10x12

Rope pushdown

10x25
10x25
9x25
9x25
15x15

10minuten cardio

Lekker getraind man! Dat moet toch mooi zijn om met iemand als Ibo samen te trainen..die kan je echt de kneepjes van het 'vak' bij brengen!:thumbs:

Nice training, chill dat je met Ibo samen traint!

Lekker getraind man! Dat moet toch mooi zijn om met iemand als Ibo samen te trainen..die kan je echt de kneepjes van het 'vak' bij brengen!:thumbs:
dat is zeker mooi! En dankje Marvin trainingen lopen weer lekker kracht komt langzaam terug

Nice training, chill dat je met Ibo samen traint!
dankje

Training

Leg Curl liggend

12x60
10x65
10x65
9x65
8x65

Stiff dl

10x60
10x70
8x70
8x70

Leg Curl staand

4x10x50

Zittend Calf raises

10x40
10x55
10x55
10x55
10x55

Bb Curl

10x30
10x35
8x35
8x35

DB hammercurl

10x18
10x16
8x16
8x16

Cable Curl

4x10x43 pomp!!!

30minuten cardio

2pics van na de training van gisteren

image.jpg

Side chest

image.jpg

Mooie training bf lijkt toch een stukje gestegen.
Mooie xxl outfit hoe zitten die broeken beetje comfortabel wat voor stof is het bijv, krimpt het in de was, is het aan de onderkant dicht, zakken erin, warm tijdens het trainen?

Mooie training bf lijkt toch een stukje gestegen.
Mooie xxl outfit hoe zitten die broeken beetje comfortabel wat voor stof is het bijv, krimpt het in de was, is het aan de onderkant dicht, zakken erin, warm tijdens het trainen?

Bf is dus ook redelijk gestegen helaas maar goed moeten toch dingen uit testen

Broeken zijn echt lekker zijn gewonen stevige goeie joggingpakken zitten zaken in ja krimpen zo goed als niks onderkant kan je zelf voor kiezen zit een stiekje die kan je aantrekken maar je kan hem ook los laten te warm vindt ik hem nu niet blijft toch zolang winter hier in Nederland:p

Bf is dus ook redelijk gestegen helaas maar goed moeten toch dingen uit testen

Broeken zijn echt lekker zijn gewonen stevige goeie joggingpakken zitten zaken in ja krimpen zo goed als niks onderkant kan je zelf voor kiezen zit een stiekje die kan je aantrekken maar je kan hem ook los laten te warm vindt ik hem nu niet blijft toch zolang winter hier in Nederland:p

Oke zit misschien ook te denken aan zo'n broek alleen met maten is dan altijd zo irritant.

Valt best mee hoor vallen gewoon zoals me andere kleding

Oh ben maar ook een simpele ziel hoor, leer ook elke dag bij ;)
Maar je bent van harte welkom om een keer mee te trainen.

Hoelang train je ongeveer per sessie?

abbo btw!

Oh ben maar ook een simpele ziel hoor, leer ook elke dag bij ;)
Maar je bent van harte welkom om een keer mee te trainen.
IK denk dat er geen enkele bodybuilder is die niks meer leert..het is wat dat betreft een levenslang proces en er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden..

Waar train je meestal, want als het een beetje bereisbaar is sla ik zo een aanbod natuurlijk niet af!

@Hendrie: Mooi te zien dat je je hams appart aanpakt in dit schema! Bij velen is dit een beetje een ondergeschoven spiergroep!

Terug
Naar boven