Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jah helaas is mijn stofwisseling mega traag en moet ik elke dag door zien te komen om niet toe te geven aan die honger morgen ook nog is een low dag 50%van al mijn kh afIk vind het juist behoorlijk weinig kcals! Zeker voor het feit dat je elke dag in de weer bent en niet aan het cutten bent..
6000kcals lijkt me dan weer net wat teveel![]()

Dankjewel precies gaat lekker en zijn lekkere trainingen!!Mooie trainingen weer hier, top bezig. Maar met zo'n begeleider kan dat ook niet anders!
Inderdaad jammer van Antoine, maar hijzelf en Naturalguy etc zagen het wel aankomen. Gelukkig is hij nu weer een ervaring rijker & positief ingesteld.![]()
Dit dus..en voor je gevoel net doen of je je hakken extra de grond in probeert te duwen..Minder gewicht bij stiffs gebruiken, focus op de hams komt goed schatje
ga ik doen!Minder gewicht bij stiffs gebruiken, focus op de hams komt goed schatje
Dit dus..en voor je gevoel net doen of je je hakken extra de grond in probeert te duwen..
Verder een prima training en weet zeker dat jou discipline zich wel gaat uit betalen!![]()

ik kom de dag wel doorpff..
ik heb het met je toen wat betreft voeding zeg!
fysiek een zware baan en dan dit eten...
kan je niet extra groentes eten om de honger te stillen bij de lowdag morgen?
gewoon een komkommer en 2 tomaten bij je kip.
en appelazijn of wijnazijn over je rijst (niet te veel) kan de honger ook goed stillen![]()

hier precies het zelfde geen idee waar het aan ligtenig idee waarom squats altijd zo k*t verlopen?
ik heb het overigens ook hoor!![]()
front squats bevallen mij ook beter.
word er nauwelijks sterker in terwijl andere beenoefeningen wel goed vooruit gaan.![]()
Geef het al 3jaar de tijdGoeie training, maak jezelf niet zo druk om je squats doe ze gewoon, geef t tijd
vanavond extra training borst/triceps morgen ook extra training rug/bicepsDie oefening die je beschrijft zijn waarschijnlijk hyperextentions..
Je deadlifts gaan wel vooruit of zie ik dat verkeerd?
Maar wat vind je zo k*t aan squaten dan?! Persoonlijk vind ik het top... Ik weet dat mijn squat techniek en kracht stuk sneller ging door een fullbody te volgen (3x per week squaten)
Maar een nette deadlift hoor!! En wat is precies de gedachte erachter dat je aan ochtend cardio doet, meer 'ideale vet' vetbranding?!

Ik heb er de kracht gewoon niet voor geen idee 50kilo loop ik gewoon al mee te kloten en dan loop je weg en komt er een vrouwtje aan die er nog effe 20kilo bij op gooit denk dat ik her daarom een k*t oefening vindt
Ochtendcardio omdat het een betere veterbanden is jah en ik er de tijd voor had
En is het geen idee om dan 2x per week te gaan squaten?!
Dat is wat telt toch? Wat dat betreft wil ik met je ruilen..ik heb werkelijk de gekste dingen al geprobeerd, maar mijn benen groeien voor geen meter!Me benen groeien trouwens wel op moment want me broeken zitten strakker