Fitness Seller

Hendrie's V2 log

Mooie trainingen weer hier, top bezig. Maar met zo'n begeleider kan dat ook niet anders!
Inderdaad jammer van Antoine, maar hijzelf en Naturalguy etc zagen het wel aankomen. Gelukkig is hij nu weer een ervaring rijker & positief ingesteld. :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind het juist behoorlijk weinig kcals! Zeker voor het feit dat je elke dag in de weer bent en niet aan het cutten bent..

6000kcals lijkt me dan weer net wat teveel ;)
jah helaas is mijn stofwisseling mega traag en moet ik elke dag door zien te komen om niet toe te geven aan die honger morgen ook nog is een low dag 50%van al mijn kh af:(

Mooie trainingen weer hier, top bezig. Maar met zo'n begeleider kan dat ook niet anders!
Inderdaad jammer van Antoine, maar hijzelf en Naturalguy etc zagen het wel aankomen. Gelukkig is hij nu weer een ervaring rijker & positief ingesteld. :)
Dankjewel precies gaat lekker en zijn lekkere trainingen!!
Van antoine is zeer jammer maar goed zondag volgende show hopelijk staat hij er dan beter bij!

Training

Stiffleg dl

10x60
8x60
8x60
7x60
Geen idee of ik hem wel goed doe voel nooit echt super goed me Hammies maar dat heb ik ook al niet met me dl

Leg Curl liggend

10x65
10x65
10x65
8x65

Staand leg Curl

4x10x50

Zittend Calfs

20x40
10x60
10x60
10x60
10x60
15x40

Bb Curl

10x30
10x35
8x35
8x35

DB hammercurl

4x12x16

Cable Curl

10x43
10x43
10x43
8x43

30minuten cardio

Voeding vandaag dus op high dag

70gram rijst
2hele eieren
30gram whey

2boterhammen
100gram kip

100gram rijst
150gram kip
30gram noten
Halve komkommer

1appel
30gram caseïne

Unleash voor
EAS tijdens
Mega grow+banaan na training

100gram rijst
150gram kip

1ei+caseïne

Minder gewicht bij stiffs gebruiken, focus op de hams komt goed schatje

Minder gewicht bij stiffs gebruiken, focus op de hams komt goed schatje
Dit dus..en voor je gevoel net doen of je je hakken extra de grond in probeert te duwen..

Verder een prima training en weet zeker dat jou discipline zich wel gaat uit betalen!:thumbs:

pff..
ik heb het met je toen wat betreft voeding zeg!
fysiek een zware baan en dan dit eten...

kan je niet extra groentes eten om de honger te stillen bij de lowdag morgen?
gewoon een komkommer en 2 tomaten bij je kip.

en appelazijn of wijnazijn over je rijst (niet te veel) kan de honger ook goed stillen ;)

pff..
ik heb het met je toen wat betreft voeding zeg!
fysiek een zware baan en dan dit eten...

kan je niet extra groentes eten om de honger te stillen bij de lowdag morgen?
gewoon een komkommer en 2 tomaten bij je kip.

en appelazijn of wijnazijn over je rijst (niet te veel) kan de honger ook goed stillen ;)
ik kom de dag wel door:D

Training ging lekker op de sqaut na uiteraard want dat blijft mijn k*t oefeningen

Leg extensions

12x84
12x84
12x84
12x84
10x91 pr

Squat

10x50
10x60
8x60
7x60
10x50

Leg press

10x120
10x160
10x160
9x160
7x160

Lunges

5x20

Standing Calfs

4x20x30

Bb schrugs

5x12x90

Voeding

35gram rijst
30gram whey
2eieren

1boterham
100gram kip
Pindakaas

50gram rijst
150 gram kip
Halve komkommer
30gram noten

40gram caseïne
Halve komkommer

Unleash voor
EAS tijdens
Mega grow na training

100gram aardappels
250gram groente
2runderburgers

1ei
40gram caseïne

enig idee waarom squats altijd zo k*t verlopen?
ik heb het overigens ook hoor! :p
front squats bevallen mij ook beter.
word er nauwelijks sterker in terwijl andere beenoefeningen wel goed vooruit gaan.:rolleyes:

Goeie training, maak jezelf niet zo druk om je squats doe ze gewoon, geef t tijd

enig idee waarom squats altijd zo k*t verlopen?
ik heb het overigens ook hoor! :p
front squats bevallen mij ook beter.
word er nauwelijks sterker in terwijl andere beenoefeningen wel goed vooruit gaan.:rolleyes:
hier precies het zelfde geen idee waar het aan ligt

Goeie training, maak jezelf niet zo druk om je squats doe ze gewoon, geef t tijd
Geef het al 3jaar de tijd :) vanavond extra training borst/triceps morgen ook extra training rug/biceps

Extra workout

Bench press
Incline bench press in smit
Cable fly
Chest press
1arm Triceps extensions
Triceps press
Opdrukken
30minuten cardio

Postworkoutmeal 130gram rijst 250gram kip

Vroeg de wekker gezet en 1uur en 20minuten ochtendwandeling gemaakt nu eten en straks de gym in voor een extra rug biceps training

Pull over

4x10x30

Pull ups

5xbw
5xbw
5xbw
5xbw
5xbw
4xbw

Dl

10x60
6x90
3x110
3x130

Small pulldown

4x8x70

Nogrug oefeningen geen idee hoe die heet over een kussentje heen liggen en dan met je rug omhoog komen voelde lekker in de onderrug

Peachercurl

4x10x30

DB Curl

4x10x16

Die oefening die je beschrijft zijn waarschijnlijk hyperextentions..

Je deadlifts gaan wel vooruit of zie ik dat verkeerd?

Maar wat vind je zo k*t aan squaten dan?! Persoonlijk vind ik het top... Ik weet dat mijn squat techniek en kracht stuk sneller ging door een fullbody te volgen (3x per week squaten)

Maar een nette deadlift hoor!! En wat is precies de gedachte erachter dat je aan ochtend cardio doet, meer 'ideale vet' vetbranding?!

Maar wat vind je zo k*t aan squaten dan?! Persoonlijk vind ik het top... Ik weet dat mijn squat techniek en kracht stuk sneller ging door een fullbody te volgen (3x per week squaten)

Maar een nette deadlift hoor!! En wat is precies de gedachte erachter dat je aan ochtend cardio doet, meer 'ideale vet' vetbranding?!

Ik heb er de kracht gewoon niet voor geen idee 50kilo loop ik gewoon al mee te kloten en dan loop je weg en komt er een vrouwtje aan die er nog effe 20kilo bij op gooit denk dat ik her daarom een k*t oefening vindt:)

Ochtendcardio omdat het een betere veterbanden is jah en ik er de tijd voor had

Ik heb er de kracht gewoon niet voor geen idee 50kilo loop ik gewoon al mee te kloten en dan loop je weg en komt er een vrouwtje aan die er nog effe 20kilo bij op gooit denk dat ik her daarom een k*t oefening vindt:)

Ochtendcardio omdat het een betere veterbanden is jah en ik er de tijd voor had

En is het geen idee om dan 2x per week te gaan squaten?!

En is het geen idee om dan 2x per week te gaan squaten?!

Heb ik al vaker geprobeerd maar helpt niks heb al wat kracht schema's gedaan voor de sq dee ik hem 3x per week maar hielp allemaal niks ik leg me er gewoon bij neer leg extensions en leg press gaan wel lekker vooruit

---------- Post toegevoegd 1 June 2013 om 18:00 ----------

Me benen groeien trouwens wel op moment want me broeken zitten strakker

Me benen groeien trouwens wel op moment want me broeken zitten strakker
Dat is wat telt toch? Wat dat betreft wil ik met je ruilen..ik heb werkelijk de gekste dingen al geprobeerd, maar mijn benen groeien voor geen meter!:mad:

Nog weekend plannen?

Terug
Naar boven