- Waardering
- 450
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oei, das wel een stukje rijden. Misschien een keer in een weekend! En anders put ik hier wel een beetje mee van de nuttige tips..

Dedication to the bone, respect dat je op zaterdag al weer zo vroeg op staat.
Had je ook iets van een calorie-arme saus bij je macaroni & gehakt ?
lekker hoor blij mee! Benen zijn toch niet echt me sterkste punt!Mooie trainingen weer Hendrie! En super dat je het kunt opbrengen op zondagochtend even 65 minuten ochtend cardio te doen!Maar je zal waarschijnlijk net als ik wel een beetje een ochtendmens zijn..
Nu lees ik dat je schrijft dat je rode sauzen overal overheen mag dan..maar vergis je niet in curry..daar zit behoorlijk wat suiker in. Dan kun je beter door de macaroni ketjup doen, erg lekker met een klein beetje sambal badjak + oelek..
preciesJa, beetje jammer van Antione. Maar het was ook niet van de poes wat er tegenover hem stond![]()
weet ik maar je moet een doel hebben hedat fysiek is heel moeilijk te halen hoor
ga er maar eens naast staan.
gruwelijk fysiek

Hoe zien je verhoudingen eruit qua voeding en op hoeveel kcals zit je nu ongeveer?
Prima training weer Hendrie!
Aardig wat kcal..
Die straight arm pulldown voel je die goed in je lats..
? Dit is vet weinig voor een bouwvaker heb elke dag honger joh!Aardig wat kcal? Wat? Dit is vet weinig voor een bouwvaker heb elke dag honger joh!
Ja dat brandt heerlijk in je lats echt super fijne afsluiter voor je rug training

Dat was ik even vergeten ja, dan ben je aardig in de weer ja![]()