MuscleMeat

Henry Baks

Ik heb Henry gisteren gezien en zijn shape is echt super. Zijn benen zijn zo scherp met overall diepe cuts er in. Hij is, nu 2 weken voor de Hercules, al klaar.

• Topic Starter Topic Starter
ronald je moet gewoon je dieet aanhouden waar je mee bezig bent als je er goed bij staat en als je al het vocht kwijt bent en hard staat pak je uur voor de wedstrijd wat rijstewafels met pindakaas, succes kerel wanneer doe je mee dan

Ik heb Henry gisteren gezien en zijn shape is echt super. Zijn benen zijn zo scherp met overall diepe cuts er in. Hij is, nu 2 weken voor de Hercules, al klaar.

bedankt rene, doet me goed om te horen ,net bij sig geweest en is ook dik tevreden en je weet is ie niet snel

marco doet gewoon mee volgens zijn coach

Allemaal goed bezig. Veel vingers in elkaars reet. Prima.

Maar zie ik daar quarter squats in de smithmachine?

Maakt verder ook niet uit; want groeien met 500mg test/week doen jullie toch wel.

Maakt verder ook niet uit; want groeien met 500mg test/week doen jullie toch wel.

Je hebt er blijkbaar vreselijk veel verstand van:eek:
Tsjonge jonge jonge...............

:eek:Groei jij niet dan met 500mg test. Nou man dan zou ik maar gauw een ander hobby zoeken. :rolleyes:

Ibo hij is een echte strongman;) Halve herhalingen dat kan toch niet? ha ha. Daarom doe jij een andere sport Emile........

ja en we zijn er klaar voor maatje, go xxl

Hi warhoofd hahahaha...

kan je me ff mailen (ben je mail adres kwijt ) op info@forfunsport.nl dan leg ik je uit hoe je het beste die bruining kan doen.....en natuurlijk die tattoo creme.
enuhmmmm je weet het he als je wil dat ik je achter ff help met die creme moet je het me even laten weten.....

Hey Henry ga ervoor de laatste dagen.
De foto's die ik tot nu gezien heb zien er top uit.

foto s heb ik de laatste maanden niet meer geplaatst maar het zit voor mijn gevoel goed je weet ben een stille maar deze zondag ga ik ervoor vechten ha ha

foto s heb ik de laatste maanden niet meer geplaatst maar het zit voor mijn gevoel goed je weet ben een stille maar deze zondag ga ik ervoor vechten ha ha

Die foto's van je benen op 22 februari die zagen er als super uit.
Of zijn dat foto's van een veel langere tijd geleden.

Succes Henry, was leuk om je ff gezien te hebben backstage bij de JBC.
Ik kijk er nu al naar uit om straks met jouw the battle voor te zetten.
en geniet lekker van je carloading.
Hoe ga je trouwens laden?
Of hou je dat liever geheim;)

Terug
Naar boven