- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Overal en nergens

Nee dat gaat eigenlijk allemaal vrij soepeltjes

Altijd al geweest
Ik zie je heus wel liken 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik zie je heus wel liken 

Chille legdays, zeg. Daar gaan je benen en billies wel flink van in de fik staan, geloof ik.Hallo schatjes.
Het schema is gemaakt:
#1 – QUADS, HAMSTRINGS & GLUTES
#2 – UPPERBODY
#3 – QUADS, HAMSTRINGS & GLUTES
#1 – QUADS, HAMSTRINGS & GLUTES
1. (Front) Squat – 4x8 werkset
2. Romanian Deadlift – 4x8 heavy werkset
3. Leg Curl – 3x8 werkset
4. BB Hip trust – 3x8 heavy werkset
5. Kettlebell Swing – 3x8 werkset
6. Rope Hip Pull through – 4x8 medium werkset
7. Curtsy Lunges – 3x10 werkset
#2 – UPPERBODY
1. Plate loaded lat pulldown – 4x8 werkset
2. DB Lateral raise – 3x8 werkset
3. Seated Row – 3x8 werkset
4. BB Shoulder press – 3x8 werkset
5. EZ-Bar upright row – 3x8 werkset
6. Cable rope face pull – 3x8 werkset
7. Cable rope biceps curl – 3x8 werkset
8. Cable rope overhead triceps extension – 3x8 werkset
#3 – QUADS, HAMSTRINGS & GLUTES
1. 45-degree plate loaded leg press – 4x8 heavy werkset, dropset; 2x wide & 2x small
2. Glute kickbacks – 3x8 werkset
3. Kettlebell one legged deadlift – 3x8 werkset
4. Leg on bench smith machine lunges – 4x8 heavy werkset
5. Step ups of box jumps – 3x8 werkset
6. Quadruped hip extensions – 3x8 werksets
7. One leg pushdown on assisted pullup machine 3x8 werksets
Verder na iedere training verplicht cardio tussen de 5 en 15 minuten.
Qua voeding moet ik gewoon gaan tracken waarbij het de bedoeling is dat ik dagelijks tussen de 1700-1800kcal uitkom met ongeveer 125-150gr carbs en 130-150gr eiwitten.
In grote lijnen is het al wel bepaald, maar qua avondeten is het niet mogelijk om op voorhand alles vast te zetten. Voel er niet heel veel voor om elke dag broccoli met tartaar te eten..
Zondagochtend lekker getraind, maar niet bijgehouden wat ik heb gedaan. Ook nog anderhalf uurtje gewandeld.
Ik weet nog niet zo goed of er beforepics komen... Ik vergelijk mezelf niet graag met hoe ik er tijdens de contest bijstond. Maar het is de meest geweldige week van de maand dus misschien dat ik me bedenk als deze voorbij is![]()

Was mij eerlijk gezegd niet echt opgevallen...Ik zet heel moeilijk massa aan op mijn billen / benen. Daar wil ik me dus even op focussen.

En dan vinden dat je benen achter lopen?
Chille legdays, zeg. Daar gaan je benen en billies wel flink van in de fik staan, geloof ik.![]()
Nouja, maar gewoon doen wat de baas opdraagt he!Vind anders dat je al aardig wat massa hebt op je glutes en benen. Meer is natuurlijk altijd goed![]()
Ziet er top uit!
Heel veel succes! en op naar die bulking leggs!![]()

Dat wordt stevig doodgaan met die legdays
Nogmaals succes Hill!
Komt vast goed... iig het eten
hehehheeIk zal het wel verkeerd zien maar geen oefeningen voor je pecs en front deltoids?
vast een antwoord op geven.
Goeie bump. Inhoudelijk ook nog iets te melden na een week 'into the bulk'?

Het is ook weer een beetje het alles of niks gevoel, ik eet dan wel meer, maar gymmen doe ik niet.. dus who cares?
Ik zit op nog een bestelling te wachten, ook broeken in maat XS en ik ben als de dood dat ik die ook niet pas... 

@Punjab I just don't want to be a fatty)Goeie bump. Inhoudelijk ook nog iets te melden na een week 'into the bulk'?![]()