Fitness Seller

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Thanks!

Yes, als het goed is tel ik goed.... Ik heb de helft van de currypasta geteld, de helft van de kokosmelk, en kip en rijst heb ik gegokt.. Maar ik ben echt erg met die curry hoor. Pun krijgt zijn bord vaak niet leeg. Ik wel, en dan eet ik gerust zijn bord ook nog leeg :roflol:

Als ik mezelf zo hoor moet dat bulken helemaal goedkomen :roflol: Ik hoor wel eens mensen zeggen dat ze echt moeten proppen... Huehue... bring it on!

Mocht je moeilijk op je aantal kcal uitkomen: Ontbijt zou je wat kunnen winnen. Tijdje als onbijt het volgende gedaan: 100 gram Havermout, 50 gram Eiwitpoeder, banaan en flinke lepel pindakaas... Water erbij... Staafmixer erdoor en opdrinken. Voor je denkt dat je vol zit heb je t al op! :D Hoeveelheid kun je makkelijk halveren of nog meer verminderen voor jouw doelstelling. Ook wel is met lijnzaad erdoor gedaan en dan kwam ik op bijna 1000kcal...

:flex: --> :eating::eating::eating: --> :flexbiceps:

Ik snap echt niet waarom je havermout/pindakaas shakes zou drinken als je niet 5000+ kcal moet eten. Op zo weinig kcal als dat hill kan bulken is dat echt zonde imo.

• Topic Starter Topic Starter
Qua aantal kcal zullen we ongeveer gelijklopen (ik hou het normaal op 1600-1700), qua invulling helemaal niet :roflol:

Ik verspreid mijn kcal meer, zodat ik er ongeveer 500 heb tijdens de lunch en 500 avondmaaltijd.
Zoals @Skatermarvin aanhaalt: 100gr ongekookte rijst en 250gr kip is best veel.
Ik zou niet de hele dag een hongergevoel kunnen hebben om dan 's avonds 900+ kcal binnen te werken.

Haha, jij hebt altijd wel fancy maaltijden ook he. Ik ben meer van het makkelijke eten.. en ik ben echt een geboren avondeter. Ik hou van "warm" eten.. IK LEEF ER VOOR :P

In een cut zit ik gedurende de middag wel vol door die tonijnsalade, die vult echt ontzettend.
De ochtend bestaat uit 4 crackers met kipfilet en een proteine bar.
Mijn middagtussendoortje is dan een monster energiedrink.

Ik heb dan echt geen honger.. Tuurlijk, tegen de tijd dat het 18.30 is en avondeten onderweg is wel, maar de rest van de dag heb ik geen honger.

Nu is die curry ook maar een schatting hoor. Grote kans dat ik niet 100gr ongekookte rijst eet (kip wel, makkelijk zelfs), maar ik bereken als fatty liever meer dan dat ik te weinig bereken...
Kijk. Langzaam komt de ware aard boven...:trollface:

:roflol: forever fatty!

Mocht je moeilijk op je aantal kcal uitkomen: Ontbijt zou je wat kunnen winnen. Tijdje als onbijt het volgende gedaan: 100 gram Havermout, 50 gram Eiwitpoeder, banaan en flinke lepel pindakaas... Water erbij... Staafmixer erdoor en opdrinken. Voor je denkt dat je vol zit heb je t al op! :D Hoeveelheid kun je makkelijk halveren of nog meer verminderen voor jouw doelstelling. Ook wel is met lijnzaad erdoor gedaan en dan kwam ik op bijna 1000kcal...

:flex: --> :eating::eating::eating: --> :flexbiceps:

Thanks for je input!! Ik heb niet echt moeite om m'n kcal in te vullen hoor. Zou het makkelijk redden. Kan bijv. de crackers vervangen door boterhammen, maar dat vind ik gelijk zo veel kcal en dat vult mij echt niet. Ik kan gerust een heel brood opeten en nog steeds trek hebben in brood :P

Ik ben nog altijd van het "veel voor weinig" eten :roflol:

Ik snap echt niet waarom je havermout/pindakaas shakes zou drinken als je niet 5000+ kcal moet eten. Op zo weinig kcal als dat hill kan bulken is dat echt zonde imo.

Haha, dit! Ik kan echt wel wat beters bedenken, maar ik snap wel dat het voor sommigen makkelijk eten is.
Ik ben ook van het makkelijke eten, ik zou niet graag hele bakjes preppen. Ik prep altijd al voor @Punjab :heart: en als ik dan ook nog meer voor mezelf moet preppen word ik gek.

Mijn tonijn vind ik soms al teveel moeite, terwijl dat alleen kwestie is van sla in bakje gooien, komkommer in stukjes er bij, en tonijn en saus er over heen :P
Nu neem ik een pak crackers, een pak kipfilet, blik monster, eiwitreep en dat bakje tonijn en ik ben klaar :D

Daar heb je inderdaad wel een punt... :)

Ik vind kcal uit drinken sowieso zonde eerlijk gezegd, maar dat komt inderdaad omdat ik maar weinig kcal mag, die kcal die ik dan mag wil ik kauwen!

True
Als het in mijn kcal past, dan past het toch?
True

Ik weet niet hoeveel rijst ik neem hoor, wij wegen het nooit voor of na het koken.
Wat? Ik zou structueel veel te veel eten:roflol:

Ik verspreid mijn kcal meer, zodat ik er ongeveer 500 heb tijdens de lunch en 500 avondmaaltijd.
Zoals @Skatermarvin aanhaalt: 100gr ongekookte rijst en 250gr kip is best veel.
Ik zou niet de hele dag een hongergevoel kunnen hebben om dan 's avonds 900+ kcal binnen te werken.
Verdeling is wel het fijnst. Echter doe ik op rustdagen vaak hetzelfde. Overdag 850..s'avonds 850kcals...

ok, ok..en ongepland 1000kcals:marvin:

Als ik mezelf zo hoor moet dat bulken helemaal goedkomen :roflol: Ik hoor wel eens mensen zeggen dat ze echt moeten proppen... Huehue... bring it on!

Haha, 1800kcal's wegsteken is inderdaad niets... maar eens het 4000+ wordt, dan is het toch vreten hoor :eating:

Verdeling is wel het fijnst. Echter doe ik op rustdagen vaak hetzelfde. Overdag 850..s'avonds 850kcals...

Rustdagen zijn hier geen probleem.
Weekenddagen daarentegen :D
In de cut kon ik nog makkelijk vanalles weigeren, maar nu het gewoon "kut" gaat is alle eten en drank best welkom in het weekend :o
Ongepland 1000kcal valt dan nog mee :roflol:

Haaiii :windup:

Het is levend hoor!

Ik ga jullie mijn levensmoeheid e.d. besparen :emo: Maar ik maak jullie wel deelgenoot van mijn plannen! Ik ga bulken :angstig::angstig::angstig::angstig::angstig::angstig::angstig::angstig: Ik wil namelijk graag wat meer ass, grotere hammies en mooiere quads. Dat lukt natuurlijk niet als je altijd maar cut.

Dus mijn lieve @Punjab zal binnenkort een trainschema opmaken en ook een voedingsschema.. SPANNEND! :haar:

Gisteren eindelijk weer eens een goede beentrain gehad.

DB Squats
3x10x16

Plateloaded legpress
1x15x120
1x10x160
1x8x200
1x10x160

RDL
3x8x30

Glute pullthrough
1x10x32
1x10x44
1x10x56

Cable kickback
3x10x9

Ik weet niet wat het is met deze oefening. Ik voel hem gewoon niet. Ik voel mijn hams en glutes wel hevig branden in het been dat op de grond staat, maar in de glute/hams die aan het kickbacken zijn voel ik helemaal niks. Uitvoering zou goed moeten zijn volgens de baas, wat doe ik fout? Is de oefening gewoon niet weggelegd voor mij?

Box step ups
3x10

Walking lunges
3x8x19

Hyper extensions SS Decline crunches
3x10 / 3x10

Goblet squats (heel langzaam uitvoeren met max spanning)
1x8x9
1x8x16 (even gauw dumbbell gepikt van chick die naast me aan het goblet squatten was toen ze even niet keek)
1x8x9 (ze wilde 'm terug.... :grinny:)

Heel erg lekker getraind, voelde me goed na de tijd en m'n benen trilden. Deed al lange tijd niet echt meer maximaal inspannen.. omzeilde de zware oefeningen enzo. Maar het wordt wel weer tijd dat ik dat zelfmedelijden e.d. aan de kant zet en ga werken aan wat ik wil.

Dusssss, soon een update met m'n bulkschema :cheer: (ieewww, we moeten dan ook op de weegschaal en cm's meten :barf:)

You go Girl! :cheer:

Succes Hill, ben benieuwd wat het je gaat brengen.
Gaat nu ook de cardio als het wandelen er af? Of gewoon er in laten voor de blood flow:rolleyes:

Heel veel succes!!

Succes met de bulk :D

Ook doe bodyweight leg swings (lijkt op glute kickbacks) als warming up. Ik voel alleen m'n glutes als ik m'n been recht naar achteren beweeg. Zodra m'n been iets naar de zijkant (naar buiten) gaat niet meer. Wie weet heb je dit ook ?

Succes! Goed idee even bulken .

Yeaa Hillr aan de bulk!:cheer:
Lekker eten en kneiterhard bikkelen in de gym, zet 'm op! Dat gaat helemaal goed komen. Ik lees weer graag mee:clap:

Op die manier verbrand je meteen een deel van die kcal #echtededication :cool:

Haha, exactly!!

True

True

Wat? Ik zou structueel veel te veel eten:roflol:

:roflol:

Nou ik vind het toch wel het fijnst om overdag wat op rantsoen te zitten.. wie weet namelijk wat de rest van de dag brengt?!

Haha, 1800kcal's wegsteken is inderdaad niets... maar eens het 4000+ wordt, dan is het toch vreten hoor :eating:

Ik zou het zonder moeite kunnen denk ik.. :roflol:

Rustdagen zijn hier geen probleem.
Weekenddagen daarentegen :D
In de cut kon ik nog makkelijk vanalles weigeren, maar nu het gewoon "kut" gaat is alle eten en drank best welkom in het weekend :o
Ongepland 1000kcal valt dan nog mee :roflol:

Pfoee.. moeilijk he.. Als je een cutdoel hebt is het veel makkelijker om je er aan te houden ipv je gewoon "over te geven" aan troostvoeding/drank..

Hoop dat ik een beetje progressie zie en niet alleen maar dik wordt :roflol:

:cheer:

Succes Hill, ben benieuwd wat het je gaat brengen.
Gaat nu ook de cardio als het wandelen er af? Of gewoon er in laten voor de blood flow:rolleyes:

Ik ook, al ben ik alweer aan het twijfelen :roflol:

Nee, ik wil eigenlijk wel cardio aanhouden, per week in totaal 1,5 tot 2 uurtjes ofzo.

Succes met de bulk :D

Ook doe bodyweight leg swings (lijkt op glute kickbacks) als warming up. Ik voel alleen m'n glutes als ik m'n been recht naar achteren beweeg. Zodra m'n been iets naar de zijkant (naar buiten) gaat niet meer. Wie weet heb je dit ook ?

Thanks meis, goeie tip! Zal eens kijken of ik ze wel recht naar achteren doe.. ik vind het een vrij moeilijke oefening... Maar misschien laat ik 'm wel gewoon achterwege dan.. tal van andere fitgirl oefeningen voor de booty :P

Succes! Goed idee even bulken .

Ik hoop het..... :D thanks babe!

Yeaa Hillr aan de bulk!:cheer:
Lekker eten en kneiterhard bikkelen in de gym, zet 'm op! Dat gaat helemaal goed komen. Ik lees weer graag mee:clap:

Ik ben benieuwd... :D Dankjewel, leuk dat je er bij bent!

Welkom!

Nou, ik heb er eens een nachtje over geslapen :roflol:

Maar ik ben aan het twijfelen, ik voel me nu al dik namelijk... en ik wil niet nog dikker worden..........

Al met al dikke twijfel dus of ik wel moet gaan "bulken" of gewoon op onderhoud moet eten, of toch weer cutten.

:eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes::eyes:

Ik heb hele ernstige spierpijn in m'n benen / glutes van de training van dinsdag. Dus hou heel veel vocht vast in m'n benen, ik ben gewoon echt een kleine olifant op het moment.. Ik weet niet of ik het kan handelen om me een paar maanden dik te voelen.

Maar, ik ben een vrouw.. Dus misschien zijn dit wel gewoon hormonen die spreken.

Ik laat het maar over aan het kritische oog van Pun wat ik moet gaan doen. :emo:

Overigens wel stom. Gisteren ging Pun snoepjes eten... Toen ik ook wilde kreeg ik nul op mijn rekest. Zelfs "Maar ik ben aan het bulken!!!" hielp niet..:grumble:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven