- Waardering
- 10.931
Kijk. Langzaam komt de ware aard boven...Maar ik ben echt erg met die curry hoor. Pun krijgt zijn bord vaak niet leeg. Ik wel, en dan eet ik gerust zijn bord ook nog leeg![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk. Langzaam komt de ware aard boven...Maar ik ben echt erg met die curry hoor. Pun krijgt zijn bord vaak niet leeg. Ik wel, en dan eet ik gerust zijn bord ook nog leeg![]()

Thanks!
Yes, als het goed is tel ik goed.... Ik heb de helft van de currypasta geteld, de helft van de kokosmelk, en kip en rijst heb ik gegokt.. Maar ik ben echt erg met die curry hoor. Pun krijgt zijn bord vaak niet leeg. Ik wel, en dan eet ik gerust zijn bord ook nog leeg
Als ik mezelf zo hoor moet dat bulken helemaal goedkomenIk hoor wel eens mensen zeggen dat ze echt moeten proppen... Huehue... bring it on!
Hoeveelheid kun je makkelijk halveren of nog meer verminderen voor jouw doelstelling. Ook wel is met lijnzaad erdoor gedaan en dan kwam ik op bijna 1000kcal...
--> 

--> 
Ik snap echt niet waarom je havermout/pindakaas shakes zou drinken als je niet 5000+ kcal moet eten. Op zo weinig kcal als dat hill kan bulken is dat echt zonde imo.

PINDAKAAS!!

Qua aantal kcal zullen we ongeveer gelijklopen (ik hou het normaal op 1600-1700), qua invulling helemaal niet
Ik verspreid mijn kcal meer, zodat ik er ongeveer 500 heb tijdens de lunch en 500 avondmaaltijd.
Zoals @Skatermarvin aanhaalt: 100gr ongekookte rijst en 250gr kip is best veel.
Ik zou niet de hele dag een hongergevoel kunnen hebben om dan 's avonds 900+ kcal binnen te werken.
forever fatty!Mocht je moeilijk op je aantal kcal uitkomen: Ontbijt zou je wat kunnen winnen. Tijdje als onbijt het volgende gedaan: 100 gram Havermout, 50 gram Eiwitpoeder, banaan en flinke lepel pindakaas... Water erbij... Staafmixer erdoor en opdrinken. Voor je denkt dat je vol zit heb je t al op!Hoeveelheid kun je makkelijk halveren of nog meer verminderen voor jouw doelstelling. Ook wel is met lijnzaad erdoor gedaan en dan kwam ik op bijna 1000kcal...
-->
-->
![]()

Ik snap echt niet waarom je havermout/pindakaas shakes zou drinken als je niet 5000+ kcal moet eten. Op zo weinig kcal als dat hill kan bulken is dat echt zonde imo.
en als ik dan ook nog meer voor mezelf moet preppen word ik gek.
Ik vind kcal uit drinken sowieso zonde eerlijk gezegd, maar dat komt inderdaad omdat ik maar weinig kcal mag, die kcal die ik dan mag wil ik kauwen!

True
True
Wat? Ik zou structueel veel te veel etenIk weet niet hoeveel rijst ik neem hoor, wij wegen het nooit voor of na het koken.

Verdeling is wel het fijnst. Echter doe ik op rustdagen vaak hetzelfde. Overdag 850..s'avonds 850kcals...Ik verspreid mijn kcal meer, zodat ik er ongeveer 500 heb tijdens de lunch en 500 avondmaaltijd.
Zoals @Skatermarvin aanhaalt: 100gr ongekookte rijst en 250gr kip is best veel.
Ik zou niet de hele dag een hongergevoel kunnen hebben om dan 's avonds 900+ kcal binnen te werken.

Als ik mezelf zo hoor moet dat bulken helemaal goedkomenIk hoor wel eens mensen zeggen dat ze echt moeten proppen... Huehue... bring it on!

Verdeling is wel het fijnst. Echter doe ik op rustdagen vaak hetzelfde. Overdag 850..s'avonds 850kcals...
ok, ok..en ongepland 1000kcals![]()

Haaiii
Het is levend hoor!
Ik ga jullie mijn levensmoeheid e.d. besparenMaar ik maak jullie wel deelgenoot van mijn plannen! Ik ga bulken
Ik wil namelijk graag wat meer ass, grotere hammies en mooiere quads. Dat lukt natuurlijk niet als je altijd maar cut.
Dus mijn lieve @Punjab zal binnenkort een trainschema opmaken en ook een voedingsschema.. SPANNEND!
Gisteren eindelijk weer eens een goede beentrain gehad.
DB Squats
3x10x16
Plateloaded legpress
1x15x120
1x10x160
1x8x200
1x10x160
RDL
3x8x30
Glute pullthrough
1x10x32
1x10x44
1x10x56
Cable kickback
3x10x9
Ik weet niet wat het is met deze oefening. Ik voel hem gewoon niet. Ik voel mijn hams en glutes wel hevig branden in het been dat op de grond staat, maar in de glute/hams die aan het kickbacken zijn voel ik helemaal niks. Uitvoering zou goed moeten zijn volgens de baas, wat doe ik fout? Is de oefening gewoon niet weggelegd voor mij?
Box step ups
3x10
Walking lunges
3x8x19
Hyper extensions SS Decline crunches
3x10 / 3x10
Goblet squats (heel langzaam uitvoeren met max spanning)
1x8x9
1x8x16 (even gauw dumbbell gepikt van chick die naast me aan het goblet squatten was toen ze even niet keek)
1x8x9 (ze wilde 'm terug....)
Heel erg lekker getraind, voelde me goed na de tijd en m'n benen trilden. Deed al lange tijd niet echt meer maximaal inspannen.. omzeilde de zware oefeningen enzo. Maar het wordt wel weer tijd dat ik dat zelfmedelijden e.d. aan de kant zet en ga werken aan wat ik wil.
Dusssss, soon een update met m'n bulkschema(ieewww, we moeten dan ook op de weegschaal en cm's meten
)

Op die manier verbrand je meteen een deel van die kcal #echtededication![]()
True
True
Wat? Ik zou structueel veel te veel eten
Verdeling is wel het fijnst. Echter doe ik op rustdagen vaak hetzelfde. Overdag 850..s'avonds 850kcals...
ok, ok..en ongepland 1000kcals![]()
Haha, 1800kcal's wegsteken is inderdaad niets... maar eens het 4000+ wordt, dan is het toch vreten hoor![]()

Rustdagen zijn hier geen probleem.
Weekenddagen daarentegen
In de cut kon ik nog makkelijk vanalles weigeren, maar nu het gewoon "kut" gaat is alle eten en drank best welkom in het weekend
Ongepland 1000kcal valt dan nog mee![]()

Succes Hill, ben benieuwd wat het je gaat brengen.
Gaat nu ook de cardio als het wandelen er af? Of gewoon er in laten voor de blood flow![]()

Succes met de bulk
Ook doe bodyweight leg swings (lijkt op glute kickbacks) als warming up. Ik voel alleen m'n glutes als ik m'n been recht naar achteren beweeg. Zodra m'n been iets naar de zijkant (naar buiten) gaat niet meer. Wie weet heb je dit ook ?
thanks babe!Yeaa Hillr aan de bulk!
Lekker eten en kneiterhard bikkelen in de gym, zet 'm op! Dat gaat helemaal goed komen. Ik lees weer graag mee![]()
Dankjewel, leuk dat je er bij bent!