Nou, een klein updateje dan.. Hoewel het een trainingslog is kan ik jullie al bijna niet eens meer vertellen hoe onze gym er van binnen uit ziet.
Sinds twee weken een beetje ziekig en gewoon overall moe.
Desondanks natuurlijk wel gewoon met mijn lieve
@Punjab 
naar de ADE opening geweest

En dayuuuuuuuuum boys and girls. Wat een party was dat.
Ik zal niet teveel uitweiden over mijn toestand, maar ik heb ontzettend genoten.
We hadden ook weer het genoegen om
@hoxyz en knappe
@Zeenius te mogen zien en zij maakten - as usual - het feestje weer compleet. Ik moest me gruuuuuuuwlijk inhouden toen ik Zeenius zag, maar is redelijk gelukt
Sinds gisteren weer ziek (zucht) maar vandaag wel weer - met tegenzin - op mijn werk. Gymmen zal er wel weer niet inzitten deze week en ergens care ik op het moment even niet.
De afgelopen maanden waren hectisch en zwaar.. Je gaat maar door en gaat maar door, want er moet zoveel gedaan en gebeuren. Ik ben sowieso al iemand die heel veel moet van zichzelf. Perfectionistisch aangelegd en alles moet in orde zijn en op rolletjes lopen en daar houd ik mijzelf ook verantwoordelijk voor.
Ik draaf mijzelf daar dan nogal in voorbij. Normaliter lukt het wel om het allemaal bij te houden, maar als je grote liefde vervolgens voor de tweede keer uitvalt met een zware hernia, een zwaarder herstel, niet alleen fysiek maar ook mentaal, dan kom je een keer op een punt dat je het liefst gewoon thuis op de bank wilt zitten, kopje thee, boekje en helemaal niets meer hoeven of moeten. Maar, dat is niet voor mij weggelegd. Er is altijd wel iets wat moet.
Dus, dan maar even een tandje terug op de activiteiten die je wel gemakkelijk kunt skippen en vooral proberen dingen te doen die je leuk vindt.
Daarom niet zo heel veel aanwezig hier, ik heb op BBgebied weinig te melden...