AndroidHealthClinic

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
leuk om te zien dat ik niet de enigste ben die tuinkabouter @HillR haar log avonturen heeft gemist ^^

Awwwwwwwww :heart:

:grumble: You up for a topicban?

Hoezo? @azerate is inderdaad niet de enigste, ik ben veel eniger. :)

Beetje jammer dat je dat dan weer over jezelf zegt...

Wat doet die i daar tussen de n en de g?

:haha::haha::haha::haha::haha::haha:

Was gezellig om jullie twee weer even te zien vanavond :kiss:

It sure was, wat een feestje! Ik heb in tijden niet zo genoten :heart:

Niemand is bang voor m.a.p atleten

Hihi

huh

@Punjab noemde me een enge vent en durfde opeens niet meer naar de meet te komen. :P
Ik ben overigens heel lief hoor, maar durf je ook met mij naar de sauna? :eyebrow:

Ik sla over :D

You bad boiii

Nou, een klein updateje dan.. Hoewel het een trainingslog is kan ik jullie al bijna niet eens meer vertellen hoe onze gym er van binnen uit ziet.

Sinds twee weken een beetje ziekig en gewoon overall moe.

Desondanks natuurlijk wel gewoon met mijn lieve @Punjab :heart: naar de ADE opening geweest :cheer: En dayuuuuuuuuum boys and girls. Wat een party was dat.

Ik zal niet teveel uitweiden over mijn toestand, maar ik heb ontzettend genoten. :heart:

We hadden ook weer het genoegen om @hoxyz en knappe @Zeenius te mogen zien en zij maakten - as usual - het feestje weer compleet. Ik moest me gruuuuuuuwlijk inhouden toen ik Zeenius zag, maar is redelijk gelukt :eyebrow:

Sinds gisteren weer ziek (zucht) maar vandaag wel weer - met tegenzin - op mijn werk. Gymmen zal er wel weer niet inzitten deze week en ergens care ik op het moment even niet.

De afgelopen maanden waren hectisch en zwaar.. Je gaat maar door en gaat maar door, want er moet zoveel gedaan en gebeuren. Ik ben sowieso al iemand die heel veel moet van zichzelf. Perfectionistisch aangelegd en alles moet in orde zijn en op rolletjes lopen en daar houd ik mijzelf ook verantwoordelijk voor.

Ik draaf mijzelf daar dan nogal in voorbij. Normaliter lukt het wel om het allemaal bij te houden, maar als je grote liefde vervolgens voor de tweede keer uitvalt met een zware hernia, een zwaarder herstel, niet alleen fysiek maar ook mentaal, dan kom je een keer op een punt dat je het liefst gewoon thuis op de bank wilt zitten, kopje thee, boekje en helemaal niets meer hoeven of moeten. Maar, dat is niet voor mij weggelegd. Er is altijd wel iets wat moet.

Dus, dan maar even een tandje terug op de activiteiten die je wel gemakkelijk kunt skippen en vooral proberen dingen te doen die je leuk vindt.

Daarom niet zo heel veel aanwezig hier, ik heb op BBgebied weinig te melden... :)

Nou, een klein updateje dan.. Hoewel het een trainingslog is kan ik jullie al bijna niet eens meer vertellen hoe onze gym er van binnen uit ziet.

Desondanks natuurlijk wel gewoon met mijn lieve @Punjab :heart: naar de ADE opening geweest :cheer: En dayuuuuuuuuum boys and girls. Wat een party was dat.

Ik zal niet teveel uitweiden over mijn toestand, maar ik heb ontzettend genoten. :heart:

We hadden ook weer het genoegen om @hoxyz en knappe @Zeenius te mogen zien en zij maakten - as usual - het feestje weer compleet. Ik moest me gruuuuuuuwlijk inhouden toen ik Zeenius zag, maar is redelijk gelukt :eyebrow:

Sinds gisteren weer ziek (zucht) maar vandaag wel weer - met tegenzin - op mijn werk. Gymmen zal er wel weer niet inzitten deze week en ergens care ik op het moment even niet.

De afgelopen maanden waren hectisch en zwaar.. Je gaat maar door en gaat maar door, want er moet zoveel gedaan en gebeuren. Ik ben sowieso al iemand die heel veel moet van zichzelf. Perfectionistisch aangelegd en alles moet in orde zijn en op rolletjes lopen en daar houd ik mijzelf ook verantwoordelijk voor.

Ik draaf mijzelf daar dan nogal in voorbij. Normaliter lukt het wel om het allemaal bij te houden, maar als je grote liefde vervolgens voor de tweede keer uitvalt met een zware hernia, een zwaarder herstel, niet alleen fysiek maar ook mentaal, dan kom je een keer op een punt dat je het liefst gewoon thuis op de bank wilt zitten, kopje thee, boekje en helemaal niets meer hoeven of moeten. Maar, dat is niet voor mij weggelegd. Er is altijd wel iets wat moet.

Dus, dan maar even een tandje terug op de activiteiten die je wel gemakkelijk kunt skippen en vooral proberen dingen te doen die je leuk vindt.

Daarom niet zo heel veel aanwezig hier, ik heb op BBgebied weinig te melden... :)

Dat kan ik me allemaal wel voorstellen. Probeer een beetje tot rust te komen, zover je dat lukt. Ook dat ken ik maar al te goed. ;-).
Ik zal je logje braaf blijven volgen, ook al is het wat stiller hier. Jij heel veel succes, sterkte, maar ook veel plezier de komende tijd.

Ik heb wel motivatie voor je. Sta elke dag nog te branden om te gaan

Ik moest me gruuuuuuuwlijk inhouden toen ik Zeenius zag, maar is redelijk gelukt :eyebrow:
:eyebrow:

softgripscharen.jpg

is ook het juiste om te doen, mijn jongste is chronisch ziek en gelukkig kan ik zakelijk en sportief ff de boel de boel laten .tijden als dit sterken een band alleen maar ^^
hoop dat Pun er snel bovenop is

Hopelijk gaat het snel beter met jullie. Ik had al gemerkt dat Pun ook veel minder actief is dan normaal.

Ik wens jullie het beste toe en hopelijk binnenkort weer alles op orde qua gezondheid en 100% knallen :)

:eyebrow: same here, je zag er echt top uit! :heart:
ik heb het ook heel leuk gehad met jullie en hoop dat er nog meer van zulke mooie feestjes zullen volgen :D
ik blijf uiteraard je log nog volgen en wie weet zien we elkaar zelfs wel eens bij een meet :)

Fiep_lief.jpg Groeten terug Floki namens Fiep! En even serieus, even loslaten mag hey, je gaat het pad zeker weer terug vinden.

Fiep_lief.jpg

Dat kan ik me allemaal wel voorstellen. Probeer een beetje tot rust te komen, zover je dat lukt. Ook dat ken ik maar al te goed. ;-).
Ik zal je logje braaf blijven volgen, ook al is het wat stiller hier. Jij heel veel succes, sterkte, maar ook veel plezier de komende tijd.

Thanks, komt helemaal goed!

Ik heb wel motivatie voor je. Sta elke dag nog te branden om te gaan

Werkte het maar zo hé ;)

is ook het juiste om te doen, mijn jongste is chronisch ziek en gelukkig kan ik zakelijk en sportief ff de boel de boel laten .tijden als dit sterken een band alleen maar ^^
hoop dat Pun er snel bovenop is

Zo is het ook, uiteindelijk bestaat het leven niet alleen maar uit het werken aan je uiterlijk natuurlijk.

Hopelijk gaat het snel beter met jullie. Ik had al gemerkt dat Pun ook veel minder actief is dan normaal.

Ik wens jullie het beste toe en hopelijk binnenkort weer alles op orde qua gezondheid en 100% knallen :)

Thanks, komt wel goed! Het heeft gewoon tijd nodig allemaal.. en mijn persoonlijkheid die geneigd is tot eindeloos pleasen en zich overal verantwoordelijk voor voelt is soms een beetje te vermoeiend.

:eyebrow: same here, je zag er echt top uit! :heart:
ik heb het ook heel leuk gehad met jullie en hoop dat er nog meer van zulke mooie feestjes zullen volgen :D
ik blijf uiteraard je log nog volgen en wie weet zien we elkaar zelfs wel eens bij een meet :)

Je bent een schatje :kiss:

alleen maar liefde.

Fiep_lief.jpg Groeten terug Floki namens Fiep! En even serieus, even loslaten mag hey, je gaat het pad zeker weer terug vinden.

Fiep_lief.jpg

Wat een leukert! Onze katten zijn momenteel supervervelend. Ragnar zeurt de hele daggggggg. Spits heeft op zijn 12jarige leeftijd ineens ontdekt hoe hij de deuren open maakt (voorheen deed hij het alleen als hij er via een tafeltje ofzo bij kon). Hij springt gewoon eindeloos tegen de deurkruk aan tot de deur open gaat.. :grumble: Bepaalde kamers (zoals de logeerkamer en slaapkamer) mogen ze niet komen. Maar nu kan hij dus overal inkomen :roflol: En trots dat hij op zich zelf is.

TRAINING
Vorige week een week ziek thuis geweest, behoorlijk de griep en heb me in tijden niet zo ellendig gevoeld. Nu weer redelijk fit en dandy, dus sinds afgelopen maandag weer braaf op mijn ethiopier dieet varierend tussen de 900-1200 kcal. Daarnaast de afgelopen dagen ook weer 2á 300 kcal verbruikt door te wandelen met de hond en gisteren naar de gym.

Legpress SS Plateloaded pulldown
2x10x165 / 1x10x40
1x10x205 / 1x8x60
1x10x205 / 1x8x40

Pfff, gelijk weer even tandje terug. Trainen in een andere gym dan normaal vanwege de voorspelde horrorfile, dus andere apparatuur en natuurlijk weken niet echt gesport. Heb geen zin om gelijk een hele week naar de klote te zijn, dus verstand op *gewicht is niet belangrijk* en gaan.

Frontraises SS DB row
3x8x4 / 3x10x8

Seated row SS sideraises
3x10x15 / 3x8x4

Cable flyes SS Overhead cable curl
1x12x5 / 1x12x10
1x10x10 / 1x12x10
1x12x5 / 1x12x10

Lying Legraises SS DB tricep Kickback
2x8 / 3x8x4

Goblet squats
3x10x12

Glute pushdown in pullupmachine
3x10x35

Cable crunches
2x15

De glute pushdown "gesuperset" met een RDL zonder gewicht, dus gewoon de beweging en goed aanspannen omdat ik mijn glutes niet gelijk weer wil overbelasten. Best knap van me, al zeg ik het zelf, dat ik niet gelijk fullblown ben begonnen :roflol: Offfffffff ben ik gewoon lui geworden?:haar: (hahahahha geworden).

Nou, misschien dat ik nu wel weer gemotiveerd raak. Merk wel dat ik het qua eten echt een hel vind. Heb echt echt echt heel erg honger. Normaliter kon ik ontbijt uitstellen tot een uurtje of 10, nu moet ik om half 8 echt eten anders functioneer ik niet... :emo:

Nou, misschien dat ik nu wel weer gemotiveerd raak. Merk wel dat ik het qua eten echt een hel vind. Heb echt echt echt heel erg honger. Normaliter kon ik ontbijt uitstellen tot een uurtje of 10, nu moet ik om half 8 echt eten anders functioneer ik niet... :emo:
Wintertijd got you like...

Wel pittige workout zo hoor met al die supersets!:thumbs: Keep it up!!:cheer:

Aan die training te zien ben je helemaal uitgeziekt :)
Top! :thumb:

Ik zou ook moeite hebben met dat aantal kcal, maar snap wel waarom je het doet.
Eerste dagen zullen het lastigst zijn denk ik, daarna raak je er wel weer aan gewoon (maak ik mezelf toch wijs :rolleyes:).
En zoals @Skatermarvin zegt: wintertijd :fire:

Damn, ik kan me voorstellen dat je continue honger hebt met 900-1200 kcal. Ik doe zelf aan carb cycling, waarbij ik op 1200 kcal zit op mijn low carb dag. Dan blijf ik dus echt al kapot. :emo:Respect, hoor!

En lekkere training, zeg. :punch:

Thanks, komt helemaal goed!

Werkte het maar zo hé ;)

Zo is het ook, uiteindelijk bestaat het leven niet alleen maar uit het werken aan je uiterlijk natuurlijk.

Thanks, komt wel goed! Het heeft gewoon tijd nodig allemaal.. en mijn persoonlijkheid die geneigd is tot eindeloos pleasen en zich overal verantwoordelijk voor voelt is soms een beetje te vermoeiend.

Je bent een schatje :kiss:

alleen maar liefde.

Wat een leukert! Onze katten zijn momenteel supervervelend. Ragnar zeurt de hele daggggggg. Spits heeft op zijn 12jarige leeftijd ineens ontdekt hoe hij de deuren open maakt (voorheen deed hij het alleen als hij er via een tafeltje ofzo bij kon). Hij springt gewoon eindeloos tegen de deurkruk aan tot de deur open gaat.. :grumble: Bepaalde kamers (zoals de logeerkamer en slaapkamer) mogen ze niet komen. Maar nu kan hij dus overal inkomen :roflol: En trots dat hij op zich zelf is.

TRAINING
Vorige week een week ziek thuis geweest, behoorlijk de griep en heb me in tijden niet zo ellendig gevoeld. Nu weer redelijk fit en dandy, dus sinds afgelopen maandag weer braaf op mijn ethiopier dieet varierend tussen de 900-1200 kcal. Daarnaast de afgelopen dagen ook weer 2á 300 kcal verbruikt door te wandelen met de hond en gisteren naar de gym.

Legpress SS Plateloaded pulldown
2x10x165 / 1x10x40
1x10x205 / 1x8x60
1x10x205 / 1x8x40

Pfff, gelijk weer even tandje terug. Trainen in een andere gym dan normaal vanwege de voorspelde horrorfile, dus andere apparatuur en natuurlijk weken niet echt gesport. Heb geen zin om gelijk een hele week naar de klote te zijn, dus verstand op *gewicht is niet belangrijk* en gaan.

Frontraises SS DB row
3x8x4 / 3x10x8

Seated row SS sideraises
3x10x15 / 3x8x4

Cable flyes SS Overhead cable curl
1x12x5 / 1x12x10
1x10x10 / 1x12x10
1x12x5 / 1x12x10

Lying Legraises SS DB tricep Kickback
2x8 / 3x8x4

Goblet squats
3x10x12

Glute pushdown in pullupmachine
3x10x35

Cable crunches
2x15

De glute pushdown "gesuperset" met een RDL zonder gewicht, dus gewoon de beweging en goed aanspannen omdat ik mijn glutes niet gelijk weer wil overbelasten. Best knap van me, al zeg ik het zelf, dat ik niet gelijk fullblown ben begonnen :roflol: Offfffffff ben ik gewoon lui geworden?:haar: (hahahahha geworden).

netjes^^ je trained harder als mij o p
het moment ^^

Haaiii :windup:

Het is levend hoor!

Ik ga jullie mijn levensmoeheid e.d. besparen :emo: Maar ik maak jullie wel deelgenoot van mijn plannen! Ik ga bulken :angstig::angstig::angstig::angstig::angstig::angstig::angstig::angstig: Ik wil namelijk graag wat meer ass, grotere hammies en mooiere quads. Dat lukt natuurlijk niet als je altijd maar cut.

Dus mijn lieve @Punjab zal binnenkort een trainschema opmaken en ook een voedingsschema.. SPANNEND! :haar:

Gisteren eindelijk weer eens een goede beentrain gehad.

DB Squats
3x10x16

Plateloaded legpress
1x15x120
1x10x160
1x8x200
1x10x160

RDL
3x8x30

Glute pullthrough
1x10x32
1x10x44
1x10x56

Cable kickback
3x10x9

Ik weet niet wat het is met deze oefening. Ik voel hem gewoon niet. Ik voel mijn hams en glutes wel hevig branden in het been dat op de grond staat, maar in de glute/hams die aan het kickbacken zijn voel ik helemaal niks. Uitvoering zou goed moeten zijn volgens de baas, wat doe ik fout? Is de oefening gewoon niet weggelegd voor mij?

Box step ups
3x10

Walking lunges
3x8x19

Hyper extensions SS Decline crunches
3x10 / 3x10

Goblet squats (heel langzaam uitvoeren met max spanning)
1x8x9
1x8x16 (even gauw dumbbell gepikt van chick die naast me aan het goblet squatten was toen ze even niet keek)
1x8x9 (ze wilde 'm terug.... :grinny:)

Heel erg lekker getraind, voelde me goed na de tijd en m'n benen trilden. Deed al lange tijd niet echt meer maximaal inspannen.. omzeilde de zware oefeningen enzo. Maar het wordt wel weer tijd dat ik dat zelfmedelijden e.d. aan de kant zet en ga werken aan wat ik wil.

Dusssss, soon een update met m'n bulkschema :cheer: (ieewww, we moeten dan ook op de weegschaal en cm's meten :barf:)

Welkom terug en alvast eet smakelijk ;-) , zal wel ff wennen worden want volgens mij heb je een flinke tijd ge-cut...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven