Fitness Seller

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Welkom Koppie!! Train je nog wel eens bij Kerkenbos?!

Al een hele tijd niet meer geweest. Het is ook zo makkelijk om naar de BF in de stad te kunnen lopen. Misschien toch maar weer een Kerkenbos doen, al was het maar omdat het leuk is om jullie tegen te (kunnen) komen......:D

Al een hele tijd niet meer geweest. Het is ook zo makkelijk om naar de BF in de stad te kunnen lopen. Misschien toch maar weer een Kerkenbos doen, al was het maar omdat het leuk is om jullie tegen te (kunnen) komen......:D

We zijn er vandaag tussen 16:50 en 18:00 zo'n beetje gok ik :D

Als ik naar Kerkenbos wil gaan om te trainen, moet ik daar rekening mee houden dat ik met de auto naar het werk ga en mijn spullen al meeneem, anders is het de moeite helemaal niet waard. Nu dus helaas niet mijn spullen mee..:(, anders had ik zeker die kant op gekomen!;)

Als ik naar Kerkenbos wil gaan om te trainen, moet ik daar rekening mee houden dat ik met de auto naar het werk ga en mijn spullen al meeneem, anders is het de moeite helemaal niet waard. Nu dus helaas niet mijn spullen mee..:(, anders had ik zeker die kant op gekomen!;)

Wat een luxe om te kunnen kiezen of je met de auto kunt gaan :cool:

Snap het, andere keer weer maat :thumbs:

Verwachting hier is dat je weer kont gaat schoppen ^^ veel succes uiteraard

• Topic Starter Topic Starter
Goed bezig weer. Binnenkort zal ik ook weer een log openen met een nieuw plan met coach @Punjab. Dat leef de leef komt bij iedereen wel wat voor. Ook bij mij maar denk dat ik juist een mini stapje heb gemaakt.

Hoop jullie snel eens beiden te zien!

Goed plan! Ik kijk er naar uit om een keer een training mee te doen! Jammer dat er zoveel ellende tussendoor kwam waardoor het nog niet gelukt is!

Fiepleestvakliteratuur.jpg

Ik volg ook weer, succes! Ga niet over carbs beginnen hier ligt nogal gevoelig. Alleen foto van de kat die mijn vakliteratuur bijhoudt.

:heart: wat een qutie!!!!!!!!

Altijd gezellig, wie weet treffen we elkaar weer eens!

:D

Mehh, dat is wel vervelend, dan is het ook niet "even" sporten maar moet je er een heel plan bij maken haha.

Gelukkig voor mij, want ik ben nu nog te dik om mensen van DBB te meeten :P

Wat een luxe om te kunnen kiezen of je met de auto kunt gaan :cool:

Snap het, andere keer weer maat :thumbs:

:kiss:

Verwachting hier is dat je weer kont gaat schoppen ^^ veel succes uiteraard

Thankssss :D

Goed plan! Ik kijk er naar uit om een keer een training mee te doen! Jammer dat er zoveel ellende tussendoor kwam waardoor het nog niet gelukt is!
Ik kijk er ook zeker naar uit, vooral omdat ik zoveel progressie maak en zoveel leerde en helaas staat dat even beetje stil nu.

Uiteraad volg ik hier ook weer mee :)
Ivm carbs: je moet doen waar je jezelf best bij voelt en hoe het voor jou werkt.
Ik kan mij makkelijk aan een max aantal kcal houden, zorg dat ik mijn minimum aan eiwitten en vetten heb en vul de rest in naar mijn goesting of dat nu carbs, proteïnen of vetten zijn.
Maar als je met zo'n methode enkel meer, meer, meer wil is dat geen strak plan natuurlijk :)

Planning is wel alles. Ik maak steeds een voedingsschema voor minimum de eerstkomende week. Zo weet ik exact wat ik wanneer kan/mag eten. Improviseren zou ook fout gaan :D

Hill goes Marvinnen? :eek:

Wat weerhield je eigenlijk? :dunno:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven