TRAIN
Benen benen benen benen benen. Het voelt alsof ik de hele godganse tijd benen aan het trainen ben

Het wandelen begint af en toe een beetje z'n tol te eisen, niet zo zeer van m'n benen, maar van m'n schouder. Die hond is zo sterk en hoewel ik hem inmiddels goed heb geleerd dat hij niet mag trekken (zodra hij trekt sta ik stil zodat het geen trekwedstrijd wordt. Inmiddels heeft hij dat dusdanig onder de knie dat hij alleen het eerste stuk nog trekt, dus dan zijn we ongeveer 10 minuten onderweg voor een stukje van 200meter tot hij zijn enthousiasme iets kwijt is en in de gaten heeft dat het hem toch niet verder brengt). Maar die 10 minuten zijn genoeg voor mijn schouder om een beetje overbelast te zijn. Daarom weinig upperbodytraining omdat ik mijn schouder wat wil ontzien.
Nou goed, ik kan echt uren over de hond praten, maar dat zal ik jullie besparen
RDL
4x10x30
Legextensions
1x8x32
1x8x45
1x8x52
Goblet squats
3x10x16
Kettlebell swings
3x10x16
Curtsy lunges
3x10x10
Adductor (of die andere) staand
3x15x25
Glute pullthrough SS BW squats atg
1x8x45
2x10x50 / 3x10
Pfff. Toen was ik er wel klaar mee hoor. Vond het erg zwaar. Daarna ook kapot, maar ik moest nog collecte lopen voor de dierenbescherming.
Vanochtend ook erg veel moeite om uit bed te komen, vervolgens moeite om wakker te blijven.. In de trein (en ik zweer, dat is me nog NOOIT eerder gebeurd) zo'n 3x ingedommeld en bijna mijn overstap gemist

Nu aan de koffie in de hoop dat ik de dag doorkom.
Ennnn, dan tot slot. Afgelopen weekend gingen we dus naar Siegen. Een schilderij ophalen die een vrouw had gemaakt van Pun's contest foto. Haar zoon lag bij Pun op de kamer na de hernia operatie, en toen had ze dat voorgesteld. Echt ontzettend aardig!
Had Pun

stiekem met haar geregeld dat ze ook een schilderij maakt van mijn contestfoto! Dat was echt zo'n ongelooflijke verrassing!
Dus, zie hier het resultaat:
Nu nog op zoek naar twee lijsten van 60x60, blijkbaar niet een hele gangbare maat en ik als megacheapass vind die lijsten allemaal nogal duur

Maar ik zou de paintings wel graag zsm aan de muur willen hangen! Mocht iemand tips hebben