XXL Nutrition

Here goes HillR again (1 bezoeker)

  • Topic starter HillR
  • Startdatum
  • Reacties 3K
  • Weergaven 124K
  • Volgers 79

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Knap dat je dat zo kan, maar jij bent ook wel extreem precies met wat wel en niet kan... Ik heb dat niet zo. Daarom eet ik elke dag - op avondeten na - gewoon hetzelfde :roflol: Op macro's ben ik als ik If it fits your CALORIES xD niet zo. Dan denk ik, hmmmmmm, liever pepernoten. "past ook wel".

Ik ben echt een uberslechte bodybuildster :roflol: Wanna have the looks, don't want to put in the right food.

Kreeg ik gisteren ook te horen van mijn vriend...
Dat ik het mezelf te moeilijk maak en meer moet genieten, want "met al dat sporten ga je heus niet weer dik worden".
Nouja, daar ben ik zelf niet van overtuigd :emo:

Soms is het wel extreem. Gisteren ben ik bijvoorbeeld taartjes gaan bestellen om te trakteren op support donderdag (ik krijg woensdag een nieuwe voordeur :treuren:).
In totaal zijn we met 10, ik bestelde er 9... Geen voor mezelf :o

Zelf ben ik ook een slechte bb's hoor op vlak van eten ;)

Top foto trouwens :thumb::thumb:
 
Welkom Bert! Enlighten me on the PSMF part plz!

Hihi, we horen dat idd vaker.. Pun is inderdaad echt wel een beauty :heart: :heart: :eyebrow: :heart:

We zijn naar Siegen geweest! Hoewel we vlak bij de grens wonen was dit toch meer dan 2 uur rijden.. :eek!: Nu was dat niet erg, want de natuur was echt prachtig daar om doorheen te rijden!
Protein Sparing Modified Fasting. Niet aan beginnen hoor :roflol: ondanks dat als je laag in de kcal zit het in de cut wel kan helpen (maar geen carbs :bang:)

Ja! Pun is een beauty en jij een bea... ow, wacht ff. :o:o

Toen ik laatst in Center Parcs zat (vlakbij de grens) ben ik in Kranenburg gaan trainen. Old school gym met eigenaar die zelf machines/toestellen ontwerpt. Siegen is wel een eindje weg zie ik, maar leuk dagje uit toch?

Kreeg ik gisteren ook te horen van mijn vriend...
Dat ik het mezelf te moeilijk maak en meer moet genieten, want "met al dat sporten ga je heus niet weer dik worden".
Nouja, daar ben ik zelf niet van overtuigd :emo:

Soms is het wel extreem. Gisteren ben ik bijvoorbeeld taartjes gaan bestellen om te trakteren op support donderdag (ik krijg woensdag een nieuwe voordeur :treuren:).
In totaal zijn we met 10, ik bestelde er 9... Geen voor mezelf :o

Zelf ben ik ook een slechte bb's hoor op vlak van eten ;)
Wat loopt die vriend nou te zeiken. :aai: Maak het gewoon uit en kom 6 oktober naar de meet ;):o.
 
Hohoo, jazeker wel heb een tijdje op onderhoud gegeten en een beetje van de wereld keuken genoten. Qua training nog geen enkele gemist. Op vorige week na want kon op vakantie geen gym vinden.

Gewicht nog hetzelfde meer kracht. Dus op naar nieuwe gainz. Zal binnenkort mijn log openen vandaag of morgen.

Bekijk bijlage 435493

die kat :heart:

Haaaaaaaaaa, kan wederom nog geen Karma geven :o

but Tx :thumb:

Weet je dat je gewoon andere members gewoon karma kunt geven, zodat je mij daarna weer van karma kunt voorzien? :eyebrow: Just sayin :P

Nee beste HillR ,ik noemde Marvin gewoon een mietje :P
Zou ik ook niet durven :P

Oooooooh, dan is het goed! Ik wilde je bijna een logban geven! :P


Niks van aantrekken hoor....... :D

Kreeg ik gisteren ook te horen van mijn vriend...
Dat ik het mezelf te moeilijk maak en meer moet genieten, want "met al dat sporten ga je heus niet weer dik worden".
Nouja, daar ben ik zelf niet van overtuigd :emo:

Soms is het wel extreem. Gisteren ben ik bijvoorbeeld taartjes gaan bestellen om te trakteren op support donderdag (ik krijg woensdag een nieuwe voordeur :treuren:).
In totaal zijn we met 10, ik bestelde er 9... Geen voor mezelf :o

Zelf ben ik ook een slechte bb's hoor op vlak van eten ;)

Top foto trouwens :thumb::thumb:

Wordt echt tijd dat jij je mindset gaat veranderen lieve Bubs. Je hebt een super goed fysiek, je bent VERRE VAN dik en af en toe een beetje genieten zonder in de stress te schieten of je kcal te tellen gaat je echt niet dik maken, daar zijn maanden / jaren van neglect voor nodig.

Ik zou iedere mogelijkheid aangrijpen om taart te eten.. Laatst was Pun jarig, en er is geen taart voorbij gekomen die ik niet heb geproefd. Ik geloof dat ik in totaal 4 stukjes op heb :cheer: En lekker dat het was :D

Protein Sparing Modified Fasting. Niet aan beginnen hoor :roflol: ondanks dat als je laag in de kcal zit het in de cut wel kan helpen (maar geen carbs :bang:)

Ja! Pun is een beauty en jij een bea... ow, wacht ff. :o:o

Toen ik laatst in Center Parcs zat (vlakbij de grens) ben ik in Kranenburg gaan trainen. Old school gym met eigenaar die zelf machines/toestellen ontwerpt. Siegen is wel een eindje weg zie ik, maar leuk dagje uit toch?


Wat loopt die vriend nou te zeiken. :aai: Maak het gewoon uit en kom 6 oktober naar de meet ;):o.

Dat is ook niet netjes Bert, een pussy proberen te scoren die al bezet is!

Gekkie! Ergens heeft hij wel een punt, maar ik ben toch te eigenwijs om te luisteren :D

Foei!

Gaat langzaam aan de goeie kant heb ik het idee.

Fijn, iedere verbetering is iets.. ik hoop dat je er gauw bovenop bent!
 
TRAIN
Benen benen benen benen benen. Het voelt alsof ik de hele godganse tijd benen aan het trainen ben :roflol: Het wandelen begint af en toe een beetje z'n tol te eisen, niet zo zeer van m'n benen, maar van m'n schouder. Die hond is zo sterk en hoewel ik hem inmiddels goed heb geleerd dat hij niet mag trekken (zodra hij trekt sta ik stil zodat het geen trekwedstrijd wordt. Inmiddels heeft hij dat dusdanig onder de knie dat hij alleen het eerste stuk nog trekt, dus dan zijn we ongeveer 10 minuten onderweg voor een stukje van 200meter tot hij zijn enthousiasme iets kwijt is en in de gaten heeft dat het hem toch niet verder brengt). Maar die 10 minuten zijn genoeg voor mijn schouder om een beetje overbelast te zijn. Daarom weinig upperbodytraining omdat ik mijn schouder wat wil ontzien.

Nou goed, ik kan echt uren over de hond praten, maar dat zal ik jullie besparen :roflol:

RDL
4x10x30

Legextensions
1x8x32
1x8x45
1x8x52

Goblet squats
3x10x16

Kettlebell swings
3x10x16

Curtsy lunges
3x10x10

Adductor (of die andere) staand
3x15x25

Glute pullthrough SS BW squats atg
1x8x45
2x10x50 / 3x10

Pfff. Toen was ik er wel klaar mee hoor. Vond het erg zwaar. Daarna ook kapot, maar ik moest nog collecte lopen voor de dierenbescherming.

Vanochtend ook erg veel moeite om uit bed te komen, vervolgens moeite om wakker te blijven.. In de trein (en ik zweer, dat is me nog NOOIT eerder gebeurd) zo'n 3x ingedommeld en bijna mijn overstap gemist :roflol: Nu aan de koffie in de hoop dat ik de dag doorkom.

Ennnn, dan tot slot. Afgelopen weekend gingen we dus naar Siegen. Een schilderij ophalen die een vrouw had gemaakt van Pun's contest foto. Haar zoon lag bij Pun op de kamer na de hernia operatie, en toen had ze dat voorgesteld. Echt ontzettend aardig!

Had Pun :heart: stiekem met haar geregeld dat ze ook een schilderij maakt van mijn contestfoto! Dat was echt zo'n ongelooflijke verrassing! :heart:

Dus, zie hier het resultaat:

75F9FFD7-B34C-4BC7-9AE8-7409F34F653A.jpeg


Nu nog op zoek naar twee lijsten van 60x60, blijkbaar niet een hele gangbare maat en ik als megacheapass vind die lijsten allemaal nogal duur :roflol: Maar ik zou de paintings wel graag zsm aan de muur willen hangen! Mocht iemand tips hebben :eyebrow:
 
Heb het schilderij van Pun gezien op Insta, en nu dat van jou, mooi hoor !!

Weet je dat je gewoon andere members gewoon karma kunt geven, zodat je mij daarna weer van karma kunt voorzien? :eyebrow: Just sayin :P

Ik geef niet zomaar Karma aan iedereen hé :cool:
 
Wauw, mooi zeg! Verdient zeker een plaatsje in jullie interieur :thumb:
Lekkere training ook, je bent weer helemaal vertrokken!

Bedankt voor de feli-karma btw ;)
 
en een passe partout ?

En 30 euro voor een fotolijst is geen mega bedrag toch?
 
Laatst bewerkt:
TRAIN
Benen benen benen benen benen. Het voelt alsof ik de hele godganse tijd benen aan het trainen ben :roflol: Het wandelen begint af en toe een beetje z'n tol te eisen, niet zo zeer van m'n benen, maar van m'n schouder. Die hond is zo sterk en hoewel ik hem inmiddels goed heb geleerd dat hij niet mag trekken (zodra hij trekt sta ik stil zodat het geen trekwedstrijd wordt. Inmiddels heeft hij dat dusdanig onder de knie dat hij alleen het eerste stuk nog trekt, dus dan zijn we ongeveer 10 minuten onderweg voor een stukje van 200meter tot hij zijn enthousiasme iets kwijt is en in de gaten heeft dat het hem toch niet verder brengt). Maar die 10 minuten zijn genoeg voor mijn schouder om een beetje overbelast te zijn. Daarom weinig upperbodytraining omdat ik mijn schouder wat wil ontzien.

Nou goed, ik kan echt uren over de hond praten, maar dat zal ik jullie besparen :roflol:

RDL
4x10x30

Legextensions
1x8x32
1x8x45
1x8x52

Goblet squats
3x10x16

Kettlebell swings
3x10x16

Curtsy lunges
3x10x10

Adductor (of die andere) staand
3x15x25

Glute pullthrough SS BW squats atg
1x8x45
2x10x50 / 3x10

Pfff. Toen was ik er wel klaar mee hoor. Vond het erg zwaar. Daarna ook kapot, maar ik moest nog collecte lopen voor de dierenbescherming.

Vanochtend ook erg veel moeite om uit bed te komen, vervolgens moeite om wakker te blijven.. In de trein (en ik zweer, dat is me nog NOOIT eerder gebeurd) zo'n 3x ingedommeld en bijna mijn overstap gemist :roflol: Nu aan de koffie in de hoop dat ik de dag doorkom.

Ennnn, dan tot slot. Afgelopen weekend gingen we dus naar Siegen. Een schilderij ophalen die een vrouw had gemaakt van Pun's contest foto. Haar zoon lag bij Pun op de kamer na de hernia operatie, en toen had ze dat voorgesteld. Echt ontzettend aardig!

Had Pun :heart: stiekem met haar geregeld dat ze ook een schilderij maakt van mijn contestfoto! Dat was echt zo'n ongelooflijke verrassing! :heart:

Dus, zie hier het resultaat:

Bekijk bijlage 435538

Nu nog op zoek naar twee lijsten van 60x60, blijkbaar niet een hele gangbare maat en ik als megacheapass vind die lijsten allemaal nogal duur :roflol: Maar ik zou de paintings wel graag zsm aan de muur willen hangen! Mocht iemand tips hebben :eyebrow:

Wauwwww. Super mooi! Tof zeg! Zeker ophangen in jullie huissie:D
 
TRAIN
Benen benen benen benen benen. Het voelt alsof ik de hele godganse tijd benen aan het trainen ben :roflol: Het wandelen begint af en toe een beetje z'n tol te eisen, niet zo zeer van m'n benen, maar van m'n schouder. Die hond is zo sterk en hoewel ik hem inmiddels goed heb geleerd dat hij niet mag trekken (zodra hij trekt sta ik stil zodat het geen trekwedstrijd wordt. Inmiddels heeft hij dat dusdanig onder de knie dat hij alleen het eerste stuk nog trekt, dus dan zijn we ongeveer 10 minuten onderweg voor een stukje van 200meter tot hij zijn enthousiasme iets kwijt is en in de gaten heeft dat het hem toch niet verder brengt). Maar die 10 minuten zijn genoeg voor mijn schouder om een beetje overbelast te zijn. Daarom weinig upperbodytraining omdat ik mijn schouder wat wil ontzien.

Nou goed, ik kan echt uren over de hond praten, maar dat zal ik jullie besparen :roflol:

RDL
4x10x30

Legextensions
1x8x32
1x8x45
1x8x52

Goblet squats
3x10x16

Kettlebell swings
3x10x16

Curtsy lunges
3x10x10

Adductor (of die andere) staand
3x15x25

Glute pullthrough SS BW squats atg
1x8x45
2x10x50 / 3x10

Pfff. Toen was ik er wel klaar mee hoor. Vond het erg zwaar. Daarna ook kapot, maar ik moest nog collecte lopen voor de dierenbescherming.

Vanochtend ook erg veel moeite om uit bed te komen, vervolgens moeite om wakker te blijven.. In de trein (en ik zweer, dat is me nog NOOIT eerder gebeurd) zo'n 3x ingedommeld en bijna mijn overstap gemist :roflol: Nu aan de koffie in de hoop dat ik de dag doorkom.

Ennnn, dan tot slot. Afgelopen weekend gingen we dus naar Siegen. Een schilderij ophalen die een vrouw had gemaakt van Pun's contest foto. Haar zoon lag bij Pun op de kamer na de hernia operatie, en toen had ze dat voorgesteld. Echt ontzettend aardig!

Had Pun :heart: stiekem met haar geregeld dat ze ook een schilderij maakt van mijn contestfoto! Dat was echt zo'n ongelooflijke verrassing! :heart:

Dus, zie hier het resultaat:

Bekijk bijlage 435538

Nu nog op zoek naar twee lijsten van 60x60, blijkbaar niet een hele gangbare maat en ik als megacheapass vind die lijsten allemaal nogal duur :roflol: Maar ik zou de paintings wel graag zsm aan de muur willen hangen! Mocht iemand tips hebben :eyebrow:
je lokale meubelmaker of timmerman kan dit vaak voor een lager bedrag , ik weet dat want ik blijf zelf regelmatig met reststukken zitten .heel vaak gaan die de kachel in . en je heb meer inspraak in je lijst
 
Die hond is zo sterk en hoewel ik hem inmiddels goed heb geleerd dat hij niet mag trekken (zodra hij trekt sta ik stil zodat het geen trekwedstrijd wordt. Inmiddels heeft hij dat dusdanig onder de knie dat hij alleen het eerste stuk nog trekt, dus dan zijn we ongeveer 10 minuten onderweg voor een stukje van 200meter tot hij zijn enthousiasme iets kwijt is en in de gaten heeft dat het hem toch niet verder brengt). Maar die 10 minuten zijn genoeg voor mijn schouder om een beetje overbelast te zijn. Daarom weinig upperbodytraining omdat ik mijn schouder wat wil ontzien.

Nou goed, ik kan echt uren over de hond praten, maar dat zal ik jullie besparen :roflol:
En is met de fiets geen idee? Laat je de hond de eerste 5 minuten trekken, tot de scherpe randjes eraf zijn. Als die naast de fiets lopen niet gewend is, en jij evenmin, dan wel eerst oefenen. Bijvoorbeeld gewoon lopen naast de fiets en bochten nemen en eventueel links en rechts aanleren. Bij zo'n sterke hond is een veer voor op de fiets wellicht het veiligste.
 
Gaaf schilderij!
Honden heb ik niks mee ;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven