MuscleMeat

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
In!

Lees mee :)

Ik ga je hier ook weer volgen, goeie reden om een beetje actief te blijven op het forum :D

Wederom volgend!

tenor.gif

In! Ik zeg PSMF, Auschwitz of niets!

• Topic Starter Topic Starter
Welkom allemaal!!

Voor het uit de hand loopt: een log zonder fotos is natuurlijk uberboring.

Gisteren in Duitsland wezen trainen, fijne gym en superrustig. Niet echt boeiend om de training te delen, maar wel weer even lekker gedeadlift, want we hadden lekker veel tijd.

Uiteindelijke setje was 5x70, niet speciaal maar vond het zelf wel netjes!

Fijne zondag mensen!!

Beauty and the Beast :D.
Vast nog nooit eerder gehoord ;).

Waar in Duitsland als ik vragen mag?
Wonen jullie vlak bij de grens?

In!:) Leuk om een actieve vrouwenlog te volgen. You go girl! :clap:

Yeeeeh ik ben ook weer van de partij!:banana:Leuk dat je weer gaat loggen!

Ja hoor, ook weer in :p

• Topic Starter Topic Starter
A PROPER WELCOME FOR THE FOLLOWERS

:wave::wave::wave::wave::wave:

In voor foto’s van je poes.

Welkom! Ik zal eens kijken of de poes binnenkort weer op de foto wil. Zodra ik mijn telefoon pak als ze een leuke pose doen gaan ze gewoon weer normaal doen..

Ik kijk er ook zeker naar uit, vooral omdat ik zoveel progressie maak en zoveel leerde en helaas staat dat even beetje stil nu.

Ik hoop dat je wel gewoon doorgaat met voeding en trainen!? Uiteindelijk moet je het zelf wel doen ook als je backup een beetje wegvalt.
Ik verwacht dat de training er binnenkort wel eens van komt!

Uiteraad volg ik hier ook weer mee :)
Ivm carbs: je moet doen waar je jezelf best bij voelt en hoe het voor jou werkt.
Ik kan mij makkelijk aan een max aantal kcal houden, zorg dat ik mijn minimum aan eiwitten en vetten heb en vul de rest in naar mijn goesting of dat nu carbs, proteïnen of vetten zijn.
Maar als je met zo'n methode enkel meer, meer, meer wil is dat geen strak plan natuurlijk :)

Planning is wel alles. Ik maak steeds een voedingsschema voor minimum de eerstkomende week. Zo weet ik exact wat ik wanneer kan/mag eten. Improviseren zou ook fout gaan :D

Knap dat je dat zo kan, maar jij bent ook wel extreem precies met wat wel en niet kan... Ik heb dat niet zo. Daarom eet ik elke dag - op avondeten na - gewoon hetzelfde :roflol: Op macro's ben ik als ik If it fits your CALORIES xD niet zo. Dan denk ik, hmmmmmm, liever pepernoten. "past ook wel".

Ik ben echt een uberslechte bodybuildster :roflol: Wanna have the looks, don't want to put in the right food.

@Skatermarvin wil misschien wel wat tips geven in verband met improviseren / compenseren?

Wat?? Gaat Hill Marvin doen?

en zo worden roddels geboren

Roddels? OMG! Dat willen we hier niet! :roflol:

:burns:Zo hebben we vandaag ook onze bijdrage gedaan aan de DBB geruchtenmolen...

wowowoow. That escalated quite quickly.

Welkom!

:roflol: Ik wilde op IG gister bijna zelf tips aan Hill vragen:roflol:

Ze vroeg zelf om tips:roflol: Ik voel me wel aanbevolen voor het ontvangen van tips..:rolleyes:

Marvin doet niks met tips...wij proberen het toch ook al jaren... ;)

:haha::haha:

Welkom :)

Ik ga je hier ook weer volgen, goeie reden om een beetje actief te blijven op het forum :D

Leuk Vissertje! Hoe is het nu met je?

:eating:

Gezellig... en ik jou op Insta :eyebrow:

dat overleeft marvin niet gok ik :

En wat zou dat moeten betekenen dan?! Noem je me nou dik ofzo?

Ik ben nogal onhandig met t**ten..:titty:

:roflol:

Welkom! Pics van je vriendin?

:heart:

@Punjab doet daar gewoon bicep curls mee.

Whut :bang: Dat zou echt wel super awkward zijn. Gelukkig doet ie er andere dingen mee :lol:

In! Ik zeg PSMF, Auschwitz of niets!

Welkom Bert! Enlighten me on the PSMF part plz!

Beauty and the Beast :D.
Vast nog nooit eerder gehoord ;).

Waar in Duitsland als ik vragen mag?
Wonen jullie vlak bij de grens?

Hihi, we horen dat idd vaker.. Pun is inderdaad echt wel een beauty :heart: :heart: :eyebrow: :heart:

We zijn naar Siegen geweest! Hoewel we vlak bij de grens wonen was dit toch meer dan 2 uur rijden.. :eek!: Nu was dat niet erg, want de natuur was echt prachtig daar om doorheen te rijden!

In!:) Leuk om een actieve vrouwenlog te volgen. You go girl! :clap:

Welkom Annie! Leuk dat je er bij bent!

Yeeeeh ik ben ook weer van de partij!:banana:Leuk dat je weer gaat loggen!

Jeeej, gezellig!

Welkom pieterrrrr!

Ik hoop dat je wel gewoon doorgaat met voeding en trainen!? Uiteindelijk moet je het zelf wel doen ook als je backup een beetje wegvalt.

Hohoo, jazeker wel heb een tijdje op onderhoud gegeten en een beetje van de wereld keuken genoten. Qua training nog geen enkele gemist. Op vorige week na want kon op vakantie geen gym vinden.

Gewicht nog hetzelfde meer kracht. Dus op naar nieuwe gainz. Zal binnenkort mijn log openen vandaag of morgen.

IMG-20181001-WA0002.jpeg

Haaaaaaaaaa, kan wederom nog geen Karma geven :o

but Tx :thumb:

A PROPER WELCOME FOR THE FOLLOWERS

:wave::wave::wave::wave::wave:

Welkom! Ik zal eens kijken of de poes binnenkort weer op de foto wil. Zodra ik mijn telefoon pak als ze een leuke pose doen gaan ze gewoon weer normaal doen..

Knap dat je dat zo kan, maar jij bent ook wel extreem precies met wat wel en niet kan... Ik heb dat niet zo. Daarom eet ik elke dag - op avondeten na - gewoon hetzelfde :roflol: Op macro's ben ik als ik If it fits your CALORIES xD niet zo. Dan denk ik, hmmmmmm, liever pepernoten. "past ook wel".

Ik ben echt een uberslechte bodybuildster :roflol: Wanna have the looks, don't want to put in the right food.

wowowoow. That escalated quite quickly.

Welkom!

:haha::haha:

Welkom :)

Leuk Vissertje! Hoe is het nu met je?

:eating:

Gezellig... en ik jou op Insta :eyebrow:

En wat zou dat moeten betekenen dan?! Noem je me nou dik ofzo?

:roflol:

Welkom! Pics van je vriendin?

:heart:

Whut :bang: Dat zou echt wel super awkward zijn. Gelukkig doet ie er andere dingen mee :lol:

Welkom Bert! Enlighten me on the PSMF part plz!

Hihi, we horen dat idd vaker.. Pun is inderdaad echt wel een beauty :heart: :heart: :eyebrow: :heart:

We zijn naar Siegen geweest! Hoewel we vlak bij de grens wonen was dit toch meer dan 2 uur rijden.. :eek!: Nu was dat niet erg, want de natuur was echt prachtig daar om doorheen te rijden!

Welkom Annie! Leuk dat je er bij bent!

Jeeej, gezellig!

Welkom pieterrrrr!
Nee beste @HillR ,ik noemde Marvin gewoon een mietje :P
Zou ik ook niet durven :P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven