- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat overleeft marvin niet gok ik :Wat?? Gaat Hill Marvin doen?
en zo worden roddels geboren
Ik ben nogal onhandig met t**ten..

Ik kijk er ook zeker naar uit, vooral omdat ik zoveel progressie maak en zoveel leerde en helaas staat dat even beetje stil nu.
Uiteraad volg ik hier ook weer mee
Ivm carbs: je moet doen waar je jezelf best bij voelt en hoe het voor jou werkt.
Ik kan mij makkelijk aan een max aantal kcal houden, zorg dat ik mijn minimum aan eiwitten en vetten heb en vul de rest in naar mijn goesting of dat nu carbs, proteïnen of vetten zijn.
Maar als je met zo'n methode enkel meer, meer, meer wil is dat geen strak plan natuurlijk
Planning is wel alles. Ik maak steeds een voedingsschema voor minimum de eerstkomende week. Zo weet ik exact wat ik wanneer kan/mag eten. Improviseren zou ook fout gaan![]()
Op macro's ben ik als ik If it fits your CALORIES xD niet zo. Dan denk ik, hmmmmmm, liever pepernoten. "past ook wel".
Wanna have the looks, don't want to put in the right food. @Skatermarvin wil misschien wel wat tips geven in verband met improviseren / compenseren?
Wat?? Gaat Hill Marvin doen?
en zo worden roddels geboren
Zo hebben we vandaag ook onze bijdrage gedaan aan de DBB geruchtenmolen...
Ik wilde op IG gister bijna zelf tips aan Hill vragen
![]()
Ze vroeg zelf om tipsIk voel me wel aanbevolen voor het ontvangen van tips..
![]()
Marvin doet niks met tips...wij proberen het toch ook al jaren...![]()

Ik ga je hier ook weer volgen, goeie reden om een beetje actief te blijven op het forum![]()

Dat zou echt wel super awkward zijn. Gelukkig doet ie er andere dingen mee 
Beauty and the Beast.
Vast nog nooit eerder gehoord.
Waar in Duitsland als ik vragen mag?
Wonen jullie vlak bij de grens?
Nu was dat niet erg, want de natuur was echt prachtig daar om doorheen te rijden!In!Leuk om een actieve vrouwenlog te volgen. You go girl!
![]()
Yeeeeh ik ben ook weer van de partij!Leuk dat je weer gaat loggen!
Ik hoop dat je wel gewoon doorgaat met voeding en trainen!? Uiteindelijk moet je het zelf wel doen ook als je backup een beetje wegvalt.
Ik verwacht dat de training er binnenkort wel eens van komt!
Nee beste @HillR ,ik noemde Marvin gewoon een mietjeA PROPER WELCOME FOR THE FOLLOWERS
Welkom! Ik zal eens kijken of de poes binnenkort weer op de foto wil. Zodra ik mijn telefoon pak als ze een leuke pose doen gaan ze gewoon weer normaal doen..
Ik hoop dat je wel gewoon doorgaat met voeding en trainen!? Uiteindelijk moet je het zelf wel doen ook als je backup een beetje wegvalt.
Ik verwacht dat de training er binnenkort wel eens van komt!
Knap dat je dat zo kan, maar jij bent ook wel extreem precies met wat wel en niet kan... Ik heb dat niet zo. Daarom eet ik elke dag - op avondeten na - gewoon hetzelfdeOp macro's ben ik als ik If it fits your CALORIES xD niet zo. Dan denk ik, hmmmmmm, liever pepernoten. "past ook wel".
Ik ben echt een uberslechte bodybuildsterWanna have the looks, don't want to put in the right food.
wowowoow. That escalated quite quickly.
Welkom!
Welkom
Leuk Vissertje! Hoe is het nu met je?
Gezellig... en ik jou op Insta
En wat zou dat moeten betekenen dan?! Noem je me nou dik ofzo?
Welkom! Pics van je vriendin?
WhutDat zou echt wel super awkward zijn. Gelukkig doet ie er andere dingen mee
Welkom Bert! Enlighten me on the PSMF part plz!
Hihi, we horen dat idd vaker.. Pun is inderdaad echt wel een beauty![]()
![]()
![]()
We zijn naar Siegen geweest! Hoewel we vlak bij de grens wonen was dit toch meer dan 2 uur rijden..Nu was dat niet erg, want de natuur was echt prachtig daar om doorheen te rijden!
Welkom Annie! Leuk dat je er bij bent!
Jeeej, gezellig!
Welkom pieterrrrr!