MuscleMeat

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Shoes :heart::heart:

Met een gouden plaatje. Zoals de echte gangsta n**ga's met hun bling :D

Staat daar een speciale handtekening op ofzo?

Volgens mij wel, iets met Los Primeros o.i.d.

The first to release was the “Nomad” Nike Air Max 1, designed by Chilean mural artist Wasafu and inspired by the Ona nomads from the Patagonian region of South America. The pair features a colorway similar to the “OG Red” Air Max 1, but adds white stripes along the red mud guard and Swoosh, and replaces the grey suede panels with a grey patterned canvas. Wasafu’s signature is also embroidered in black on the heel.

Ik denk dat als je het heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lief vraagt hij het wel overweegt :eyebrow: Hoe gaat het met jou mop?
Hahaha, bij dezen dus @Punjab :engel:.

Hier gaat het wel goed, hoor! Heb er twee redelijke nachten slaap op zitten, dus ik mag niet klagen. :D Ik moet mijn logje weer bijwerken, zag ik heheh. Misschien vandaag effe doen he. :wl:

Moet je het wel komen afhalen :kiss:

Jullie mogen ook wel blijven eten hoor :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.332
Stuk of 50 denk ik, hoezo? Die doe ik toch niet aan m'n voeten? Schoenen heb ik 5 paar en 3 paar sneakers.

is toch best wel gek, dat het wel "normaal" is om veel verschillende t-shirts te hebben en elke dag een andere aan te trekken, maar voor schoenen kun je wel elke dag in dezelfde lopen... :scratch:

is toch best wel gek, dat het wel "normaal" is om veel verschillende t-shirts te hebben en elke dag een andere aan te trekken, maar voor schoenen kun je wel elke dag in dezelfde lopen... :scratch:
Niet elke dag dezelfde maar soms wel, ligt aan de kleding die ik draag. Dat is alleen wel wat anders dan alleen al 26 verschillende paar sportschoenen. Hoeveel gewone schoenen, pumps en laarsjes heb je dan? Ik zal wel oud worden... :D

• #1.334
Niet elke dag dezelfde maar soms wel, ligt aan de kleding die ik draag. Dat is alleen wel wat anders dan alleen al 26 verschillende paar sportschoenen. Hoeveel gewone schoenen, pumps en laarsjes heb je dan? Ik zal wel oud worden... :D

Dit zijn niet mijn schoenen hoor :roflol: Deze zijn van mijn fashionable @Punjab :heart:

Ik heb ongeveer 10 paar sneakers, 10 paar pumps en 2 of 3 paar laarzen/laarsjes. Due to voetproblemen kan ik helaas niet zoveel verschillende schoenen aan.

Daarintegen heb ik "helaas" wel 5 kledingkasten vol met kleding.. :eyebrow: Pun moet het met één kast doen :D

Dit zijn niet mijn schoenen hoor :roflol: Deze zijn van mijn fashionable @Punjab :heart:

Ik heb ongeveer 10 paar sneakers, 10 paar pumps en 2 of 3 paar laarzen/laarsjes. Due to voetproblemen kan ik helaas niet zoveel verschillende schoenen aan.

Daarintegen heb ik "helaas" wel 5 kledingkasten vol met kleding.. :eyebrow: Pun moet het met één kast doen :D

23 paar schoenen maar, hoe triest :(
Gelukkig compenseer je met kledij :D

• #1.337
:haha:

Ja, want het is megamannelijk om elke dag in je zelfde kloffie te lopen :emo:

Allemaal oude bokken hier, zonder gevoel voor style :rolleyes: Beetje :gay: is niks mis mee :dunno:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven