AndroidHealthClinic

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
EXTRA TRAIN ZONDAG

CARDIO

45 minuten loopband, helling 7%, 5,5kmpu

10 minuten stairmaster, niveau 10

Goed voor ongeveer 500kcal :cheer:

Daarna lekkere maaltijd voorgeschoteld gekregen door mijn eigen chefkok :heart:

D7162798-6F15-4C0D-B007-3170520E1CD7.jpeg
Dat ziet er goed uit:D

Toch vind ik die PL Lat Pulldown decent gewichten. :)
Op zaterdag naar de Ikea, succes. :thumbs:
Willen de ouders van Hillary haar op komen halen uit de ballenbak. Willen de ouders van Hillary haar op komen halen uit de ballenbak.
wil de vrouw van azerate haar dikke lifter en kids uit de ballenbak halen :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.303
Toch vind ik die PL Lat Pulldown decent gewichten. :)
Op zaterdag naar de Ikea, succes. :thumbs:
Willen de ouders van Hillary haar op komen halen uit de ballenbak. Willen de ouders van Hillary haar op komen halen uit de ballenbak.

:roflol:

Ikea ging eigenlijk best goed.. gelukkig hebben @Punjab en ik altijd een doel en zijn we niet van die lanterfanters die daar rondsjokken. In een halfuurtje waren we binnen en buiten.. :eyebrow:

En mission accomplished:

Naamloos.jpg

Leuk je weer even te zien. Jammer dat mijn vriendin zo verlegen b*ch is :(. Ziet er goed uit hoor en je bent al bijna zover voor je vakantie hoor!

Thanks Fur! Jij ook hele goede progressie gemaakt, je kunt echt zien dat je je voor de volle 110% inzet!

Volgende keer moet je ons even aan elkaar voorstellen :eyebrow: Het is voor mij een beetje awkward om uit het niets op haar af te stappen en mij voor te stellen, dat doe je bij een gewone wildvreemde ook niet, althans ik niet :roflol: En om me in de kleedkamer voor te stellen terwijl ze zich aan het omkleden is is nog veel meer awkward :roflol:

Extra training met nog eens extra cardio :thumbs:
(vakantie abs incoming ..... 3 2 1 ....bfffw!)

Echt he!! :cheer:

Gewicht wil nog niet echt meewerken en ik hou een beetje vocht vast, maarrrrrr ik kom weer op een punt dat ik met enigszins plezier naar mezelf kijk in de spiegel!

Oeh! Dat ziet er lekker uit! drool:

Echt he, was ook echt food from heaven :heart:

Bijna een uur cardio, amai!
Die lekkere hap heb je zeker verdiend :)

Thanks babe!

Ik moet wat... ik heb met mezelf afgesproken de komende tijd geen benen/billen te trainen zodat ik het niet overbelast en dat spiertje/peesje kan herstellen.. maar shit wat is dat moeilijk zeg.

Ik heb ook een platte kont, omdat die niet zoveel getraind wordt, zag ik vanochtend :duh: Dus ik weet niet of ik me vanavond wel in kan houden en alleen maar cardio ga doen. :no: Ik wil geen platte kont :yell:

Degelijke lunch zeg! Kan die chefkok niet mealpreppen voor mij? :D

Ik denk dat als je het heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lief vraagt hij het wel overweegt :eyebrow: Hoe gaat het met jou mop?

Aanrader ook :D

wil de vrouw van azerate haar dikke lifter en kids uit de ballenbak halen :P

:roflol: ben jij er zo 1 :haha:

Smeerpijperij!

Het is een hobby, verzamelen.

In jullie tijd verzamelde men postzegels, of geprepareerde dode vlinders :rolleyes:

We hebben een inloop kleding kamer, zie het nut niet om deze nu te gaan verkleinen :p

livin la vida loca!

Latin History Month? Wat een naam voor een schoen :roflol:

Er is er ook 1 die heet Black History Month (die heb ik dan weer wel :D )

2dXR3VI.jpg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven