- Waardering
- 21.496
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Karakter.....Die lust ik wel nog graag, toch gewoon netjes amandelmelk gewarmd en weggelopen![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Karakter.....Die lust ik wel nog graag, toch gewoon netjes amandelmelk gewarmd en weggelopen![]()
250 gram is op voor Ik in de auto stap. Ik koop het gewoon niet meer, enige oplossing. Geldt ook voor koekjes en chips.Ik doe dan nog enigzins m'n best om mij in te houden (wat altijd mislukt)![]()
mensen die zelfcontrole hebben...Die lust ik wel nog graag, toch gewoon netjes amandelmelk gewarmd en weggelopen![]()

StoppenMaarree,,
Hoeveel gram schepsnoep / zak snoep kunnen jullie achter elkaar leeg eten dan, voordat jullie "genoeg" hebben / stoppen?

@Karma:

ik begrijp niet waarom je klaagt!! je ziet er echt top uit wijfie![]()
Lach maar om die mindf*ck ...jij bent gewoon sterker!!
dus was 2 echt een megadomper, omdat ik het van mezelf al best knap vond dat ik 10 als voorstel had lol.Nope, je mag ze ook gewoon geven terwijl ik in bed lig..
4€ ogv. Gewicht weet ik niet.
Die milka erachteraan. En dan broerd op de bank liggen.
![]()

Gewoon tot de zak leeg is, ongeacht de inhoud van de zak,![]()
250 g binnen 2 uur is mij vaak genoeg geluktDaarna voelde ik mij vaak ook niet best.
Ik koop momenteel geen snoep meer voor mijzelf. Ik heb als het om drop/snoep gaat weinig (uhm nee GEEN) zelfbeheersing. Ik koop nog wel drop, maar alleen voor in de auto XD
Als het om koekjes gaat ook niet dus dat koop ik ook gewoon niet.
Dat lukt mij wel in een half uurtje ook denk ik... Zo is dat. Een goed 'dieet' begint in de supermarkt.
Heeft ook iemand het licht gezien hoor 

Ik doe dan nog enigzins m'n best om mij in te houden (wat altijd mislukt)![]()
nouuu nog 5 dan. 
i'm still tryingDie lust ik wel nog graag, toch gewoon netjes amandelmelk gewarmd en weggelopen![]()
) kan ik er ook wel afblijven. Ik heb nog altijd die angst "in het openbaar" dat andere mensen denken dat ik een grote vreetzak ben.
250 gram is op voor Ik in de auto stap. Ik koop het gewoon niet meer, enige oplossing. Geldt ook voor koekjes en chips.

Effe OT tussen al het gekwijl over snoepjes door.
Low carb day, dus dat trek ik éééécht niet
WHAT THE f**k MAN. Je ziet er echt kneitergoed uit. Ga zo door en dan haal je het binnen die 7,5 week EASYYYY.
Looking good girl![]()
Dankjewel! 
Maar die houdt wel van andere zoetigheden... en ik echt totaal niet...

Maar die houdt wel van andere zoetigheden... en ik echt totaal niet...
Ik hou t wel bij hartige![]()
),...
Gains Bubs!
Op het werk (als het van iemand anders is) kan ik er ook wel afblijven. Ik heb nog altijd die angst "in het openbaar" dat andere mensen denken dat ik een grote vreetzak ben.

Bijt ik liever door de goesting heen 

Oeh! Dat ziet er lekker uit!EXTRA TRAIN ZONDAG
CARDIO
45 minuten loopband, helling 7%, 5,5kmpu
10 minuten stairmaster, niveau 10
Goed voor ongeveer 500kcal
Daarna lekkere maaltijd voorgeschoteld gekregen door mijn eigen chefkok
![]()