Kakelkipje
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1.033
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb dan weer wel het voordeel dat ik een stuk ouder ben dan gemiddeld in mn sportschool en een van de weinige vrouwen. Geef gewoon iedereen 'de look', zodat die jonkies zelfs vragen of ze iets mogen gebruiken als ik er toevallig langs loop, hahaha.
De huid vol schelden, wat een praktijken. Het is wel irritant als het zo druk is, probeer dat meestal te vermijden. En anders vraag ik gewoon of we om de beurt kunnen als ik zie dat er geen 200 kg verschil in gewicht op de machine zit
.
Maar als het een optie is dan vraag ik dat ook altijd!
Echte een mooie hond die Jack....Zit ook vol energie lijkt me....."elke dag" mee gaan hollen in de bossen...dat deed ik ook altijd
Gaat het alweer wat beter met dat harde trekken aan de lijn?
Komt vooral ook omdat hij mij zo leuk vindt
voor anderen is het niet een hele geweldige hond.
) ipv dat hij naar zijn eigen huisje wil. Ook als ik hem terugbreng dan moet ik echt m'n best doen om hem te overtuigen daar naar binnen te gaan, want hij wil het liefst bij mij blijven 

Druk is het hier bijna nooit als ik train. Als er 30 man zijn dan is dat een drukke periode.

Zag ik pas een appje van na 3 minuten, dusja, je kunt niet na 3 minuten opeens stoppen, je moet wel een fatsoenlijk tijdstip doen.. zodoende.
Moet weer even een goed trainschema fixen (schatje?
) in plaats van maar wat te doen..
Even over nadenken...

Ik rook niet meer, dus er is niets waarmee ik hongermomenten kan opvullen. Dus hier moet ik echt nog even goed over na denken en overleggen met Pun... Ik wil echt wel heel graag snel resultaat boeken, maar ik wil niet half verhongeren... 
Mag ik je trainingsschema stelen als leidraad voor mijn nieuwe?![]()
Lekkere training weer hoor!
Leuk jullie gezien te hebben. Jammer dat je mijn vraag hebt gemist?
Het was inderdaad laat, zeker voor jullie gezien jullie normale dagritme.![]()
Een aantal vragen waren wel interessant. Nee, die vraag stelde iemand anders.Ja, leuk even! Ik was niet echt in de mood om te socializen, sorry, het was voor mij allang bedtijd en ik word met de dag chagrijniger van mijn cut
Stelde jij niet de vraag over waarom er geen vrouwen toegelaten zijn tot het onderzoek?
Waren er toen wij weg waren nog interessante vragen / discussies / antwoorden?
Hoeveel kcal is het wat je nu eet? lijkt nu al weinig.
Maybe wat sla eten als vulling?

Werk je nooit met percentages om je gewichten vast te stellen? Of gewoon op gevoel?