Fitness Seller

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nope, f**k percentages.

Ik vind gewicht helemaal niet interessant. Ik zorg altijd dat ik zo zwaar ga als ik kan en verhoog waar mogelijk, maar dat hou ik niet bij.

Kan als een stok achter de deur dienen. Ik haal er vaak toch een repje extra door omdat ik weet dat het moet zogezegd :)

Mosterd :barf:

Tom. puree....met zout en sambal en chilisaus en .........water...........en.........................:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.529
ziet er nu al goed uit joh. 5 weken ga je prima redden!

Ik hoop het.. het voelt alsof ik er nog lang niet ben en vorig jaar een stuk dedicater was.. maar qua voeding en cardio doe ik het de afgelopen weken al erg goed. Morgen maar weer eens in de spiegel kijken en wegen en meten (ik kleed me tegenwoordig gelijk aan na het douchen, dus heb door de week vrijwel geen idee hoe ik er uit zie en of ik progressie maak :roflol: )

Als je klaar bent met sla, zou ik roergebakken kool proberen: vult enorm, mega volume en nauwelijks cals. Roer er wat mosterd door en klaar.

Gatver hahah :roflol:

Vind het wel lief dat jullie tips geven met eten, maar ik heb maar heel weinig kcal te besteden en een redelijk vast eetpatroon. Ik ben nooit echt uitgekeken op mijn eten.

Ik vind mijn tonijn met sla in de middag heerlijk. Maar, ik ga daarnaast niet nog meer sla eten.
Ik vind mijn tartaar met groente of roerbakgroente met kipfilet ook heerlijk, maar dat betekent niet dat ik daarnaast op een dag dat nog een keer ga eten :roflol: het moet wel leuk blijven..

Kan als een stok achter de deur dienen. Ik haal er vaak toch een repje extra door omdat ik weet dat het moet zogezegd :)

Ik vind dat allemaal wat te veel gedoe. Mijn uiterlijk is mijn stok achter de deur :eyebrow: En vaak ook pun die achter me staat te schreeuwen dat ik nog één rep moet doen :P

mmmmmm, door de rode kool!!!

:( je hebt de discussie denk ik niet meegekregen lately.. maar vanwege de hoeveelheid zout en suiker daarin mag ik dat niet meer...

dit :(

• #1.530
:haha:

We weten allemaal dat Pun mijn eten en trainen bepaalt he? Die trekt zich echt helemaal niets aan van jullie input :emo:

• #1.532
:roflol:

mwo,x1000,iphone_xs_soft-pad,750x1000,f8f8f8.4u3.jpg

Xxl sauzen bieden genoeg keus voor bijna geen kcal.

Fritessaus :heart: van Oliehoorn

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven