AndroidHealthClinic

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Smaakmakers of smaak bedervers....

:haha:

We weten allemaal dat Pun mijn eten en trainen bepaalt he? Die trekt zich echt helemaal niets aan van jullie input :emo:
Dat zal ook wel een reden hebben of niet , aangezien de zomer eraan komt kijk ik ook vaker teleurgesteld naar de hoeveelheid eten op mijn bord :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.547
HET IS AAN

Jaja, de laatste weken zijn in gegaan, dus afgelopen weekend maar eens goed ervoor gezeten en een voedingsschema gemaakt.

voeding.png
Dit is voeding voor trainingsdagen, op niet trainingsdagen geen rijstwafels met kipfilet.

In het weekend liet ik de touwtjes nog wel eens vieren, maar afgelopen weekend strikt gehouden aan voeding als een ekte fitgirl :bang:
Vrijdag nog wel uit eten geweest, maar daarna wel 8km gewandeld als compensatiecardio.
Zaterdagochtend ook 6km gewandeld als compensatiecardio, en toen was het gedaan met de cardio :roflol: Inmiddels blaren op mijn tenen, hielen en op de zijkant van beide voeten. Halverwege zaterdagochtend dacht ik al, bohh voelt kut aan mijn hiel, ik kijken.. bloed all over the place en ik was nog maar op de helft. PROTIP: Als je last hebt, niet halverwege kijken.. gewoon doorlopen en thuis pas kijken.. :emo:

TRAINING ZATERDAG
Moesten vanwege koningsdag uitwijken naar een andere vestiging. :eyes:

Legextension
1x12x25
1x12x30
1x12x35
1x12x40
1x12x45
1x8x50

Had nog erg spierpijn van vorige legtrain, dus even goed opwarmen.

RDL
4x5x60

Goblet squat
4x8x18

Glute pullthrough
1x8x20
1x8x25
1x8x30
2x8x35

Hyperextensions (glutefocused) SS Decline crunches
4x10x10 / 4x10

Bulgarian splitsquat
1x8x11,6
1x8x21,6
1x8x26x6

Seated legcurl
4x6x35
voelde megakut aan mijn hielblaar, dus kon moeilijk focussen op mijn hamstrings.

Verder nog een paar fancy fitgirl glute oefeningen omdat ik moest wachten tot pun klaar was en ik geen zin had om cardio te doen..:laugh:

TRAINING ZONDAG

Pullups
1x3
1x2 + 3 negative

Not bad, heb alweer een jaartje ofzo geen pullups gedaan, viel me mee dat ik er uberhaupt nog wat kon!

Had overigens helemaal geen zin om te trainen.. ben echt megamoe de laatste dagen :eyes: Ook nog spierpijn in mijn rug van vorige upperbodytrain:emo:

BOR
4x8x30

Cable lat pulldown
4x8x30

DB Row
4x8x14

Sideraises
3x8x7

Seated presses
3x8x10

Cable flyes ss Standing overhead cable curl
3x8x18 / 3x8x18

Facepulls ss Rope push down
1x8x28 / 1x8x18
1x8x32 / 1x8x23
1x8x39? / 1x8x28

One armed pushdown
1x8x9

Nope, geen zin meer :emo:

CARDIO
16 minuten Crosstrainer niveau 11
5 minuten Crosstrainer niveau 12

Behoorlijk dood nadien... lekker hele middag op de bank gehangen, wachtend op het moment dat ik weer mocht gaan eten :windup:

Gewicht blijft weer wat hangen, :grumble: beetje demotiverend omdat ik de afgelopen weken voor mijn gevoel nonstop cardio aan het doen ben en ook best wel goed om mijn eten heb gedacht. Qua cm's was er 2cm op mijn buik af geloof ik, en op mijn benen 1cm. De rest was gelijk.

Dus ook al niet heel motiverend.. MAARRRRRRRRR, we gaan gewoon door. De laatste weken zijn aangebroken!

Tot slot kleine shape update:

1860F2A6-9449-4D33-BA4C-FEF427CFCE9C.jpeg

Gewicht blijft weer wat hangen, :grumble: beetje demotiverend omdat ik de afgelopen weken voor mijn gevoel nonstop cardio aan het doen ben en ook best wel goed om mijn eten heb gedacht. Qua cm's was er 2cm op mijn buik af geloof ik, en op mijn benen 1cm. De rest was gelijk.
Helemaal prima toch! Zolang die cm's maar zakken!

Succes met je nieuwe eetschema en fitgirl weekendjes! :thumbs: Shape is nice..en wordt alleen nog maar beter!

Je ziet er verdomd goed uit!
Ik zou een moord doen voor die strakke buik van je!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.556
Helemaal prima toch! Zolang die cm's maar zakken!

Succes met je nieuwe eetschema en fitgirl weekendjes! :thumbs: Shape is nice..en wordt alleen nog maar beter!

Thanks!! Jij ook succes, als ik je log zo lees kun je het wel gebruiken :roflol:

Ik heb vannacht gedroomd dat ik op de fiets naar jullie toeging om tompouce te eten.. :scratch:

Je ziet er verdomd goed uit!
Ik zou een moord doen voor die strakke buik van je!

Thanks babe! Ben ook best wel tevreden, kom misschien niet altijd zo over hier, maar het gaat me niet altijd snel genoeg... :duh: Ik zit zo in mijn hoofd met mijn contest shape van vorig jaar.. dat alles wat minder is dan dat "niet goed genoeg" is..:fluit:

Dat helpt je nog niet aan zo'n buik hoor :p. Ik heb al 5 mensen vermoord maar helaas... geen resultaat.

@HillR Je staat er prima bij! @Punjab is a lucky man!

Did you just confess to murder?

Dankjewel hans!

Jammer, ik berg mijn moordspullen dan maar weer op :(

Pfoe, gelukkig.. ik werd al angstig..

:eyebrow:

Minder eten wil overigens nog weleens werken :)

Maar das toch lang zo leuk niet?

Thanks!! Jij ook succes, als ik je log zo lees kun je het wel gebruiken :roflol:

Ik heb vannacht gedroomd dat ik op de fiets naar jullie toeging om tompouce te eten.. :scratch:
Veeg me op:roflol: Dan had je hem zeker gecompenseerd..

Het is weer maandag..dus kijken hoelang ik het deze week volhoud..ik schat een uur of 4:roflol:

Goede shape al. En nette pullups, zou die lekker weer opbouwen goede massabouwer voor de rug

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven