- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zal ook wel een reden hebben of niet , aangezien de zomer eraan komt kijk ik ook vaker teleurgesteld naar de hoeveelheid eten op mijn bord
We weten allemaal dat Pun mijn eten en trainen bepaalt he? Die trekt zich echt helemaal niets aan van jullie input![]()

Dit dus!
Ik wil ook een pun thuis. Mijn wederhelft probeert alleen maar pizza aan te smeren. De rotzak heeft natuurlijk al abs
We weten allemaal dat Pun mijn eten en trainen bepaalt he? Die trekt zich echt helemaal niets aan van jullie input![]()
Haha, jij hebt er ook zo 1Ik wil ook een pun thuis. Mijn wederhelft probeert alleen maar pizza aan te smeren. De rotzak heeft natuurlijk al abs

Inmiddels blaren op mijn tenen, hielen en op de zijkant van beide voeten. Halverwege zaterdagochtend dacht ik al, bohh voelt kut aan mijn hiel, ik kijken.. bloed all over the place en ik was nog maar op de helft. PROTIP: Als je last hebt, niet halverwege kijken.. gewoon doorlopen en thuis pas kijken.. 

Ook nog spierpijn in mijn rug van vorige upperbodytrain

beetje demotiverend omdat ik de afgelopen weken voor mijn gevoel nonstop cardio aan het doen ben en ook best wel goed om mijn eten heb gedacht. Qua cm's was er 2cm op mijn buik af geloof ik, en op mijn benen 1cm. De rest was gelijk. Helemaal prima toch! Zolang die cm's maar zakken!Gewicht blijft weer wat hangen,beetje demotiverend omdat ik de afgelopen weken voor mijn gevoel nonstop cardio aan het doen ben en ook best wel goed om mijn eten heb gedacht. Qua cm's was er 2cm op mijn buik af geloof ik, en op mijn benen 1cm. De rest was gelijk.

Ik heb net maanden op 1000-1300kcal geleefd. Nu eerst vakantie, daarna misschien weer

Je kan die moordspullen uitproberen op je vriend
....is niet leuk ..maar toch!!Helemaal prima toch! Zolang die cm's maar zakken!
Succes met je nieuwe eetschema en fitgirl weekendjes!Shape is nice..en wordt alleen nog maar beter!

Je ziet er verdomd goed uit!
Ik zou een moord doen voor die strakke buik van je!
Ik zit zo in mijn hoofd met mijn contest shape van vorig jaar.. dat alles wat minder is dan dat "niet goed genoeg" is..

Je kan die moordspullen uitproberen op je vriend....is niet leuk ..maar toch!!

Ik heb net maanden op 1000-1300kcal geleefd. Nu eerst vakantie, daarna misschien weer![]()
Veeg me opThanks!! Jij ook succes, als ik je log zo lees kun je het wel gebruiken
Ik heb vannacht gedroomd dat ik op de fiets naar jullie toeging om tompouce te eten..![]()
Dan had je hem zeker gecompenseerd..