XXL Nutrition

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goblet squats (heel langzaam uitvoeren met max spanning)
1x8x9
1x8x16 (even gauw dumbbell gepikt van chick die naast me aan het goblet squatten was toen ze even niet keek)
1x8x9 (ze wilde 'm terug.... :grinny:)

:haha::roflol:

Ben benieuwd naar het bulkschema, denk dat ik er ook veel uit kan leren (aangezien ik zelf maar wat doe en aanmodder :rolleyes:) :)

Tijd voor een before pic :menm:

Lekker bulken, succes met vreten (en trainen uiteraard, laten we dat niet vergeten). :D

1x8x9
1x8x16 (even gauw dumbbell gepikt van chick die naast me aan het goblet squatten was toen ze even niet keek)

:haha::roflol: hahaha. @HillR, de dumbbell-dief.

OT: succes met je bulk! Eat allll the foooooood. :tanden:

Haaiii :windup:

Het is levend hoor!

Ik ga jullie mijn levensmoeheid e.d. besparen :emo: Maar ik maak jullie wel deelgenoot van mijn plannen! Ik ga bulken :angstig::angstig::angstig::angstig::angstig::angstig::angstig::angstig: Ik wil namelijk graag wat meer ass, grotere hammies en mooiere quads. Dat lukt natuurlijk niet als je altijd maar cut.

Dus mijn lieve @Punjab zal binnenkort een trainschema opmaken en ook een voedingsschema.. SPANNEND! :haar:

Gisteren eindelijk weer eens een goede beentrain gehad.

DB Squats
3x10x16

Plateloaded legpress
1x15x120
1x10x160
1x8x200
1x10x160

RDL
3x8x30

Glute pullthrough
1x10x32
1x10x44
1x10x56

Cable kickback
3x10x9

Ik weet niet wat het is met deze oefening. Ik voel hem gewoon niet. Ik voel mijn hams en glutes wel hevig branden in het been dat op de grond staat, maar in de glute/hams die aan het kickbacken zijn voel ik helemaal niks. Uitvoering zou goed moeten zijn volgens de baas, wat doe ik fout? Is de oefening gewoon niet weggelegd voor mij?

Box step ups
3x10

Walking lunges
3x8x19

Hyper extensions SS Decline crunches
3x10 / 3x10

1x8x9

Heel erg lekker getraind, voelde me goed na de tijd en m'n benen trilden. Deed al lange tijd niet echt meer maximaal inspannen.. omzeilde de zware oefeningen enzo. Maar het wordt wel weer tijd dat ik dat zelfmedelijden e.d. aan de kant zet en ga werken aan wat ik wil.

Dusssss, soon een update met m'n bulkschema :cheer: (ieewww, we moeten dan ook op de weegschaal en cm's meten :barf:)

4000KCAL it is!

• Topic Starter Topic Starter

:roflol:

Welkom terug en alvast eet smakelijk ;-) , zal wel ff wennen worden want volgens mij heb je een flinke tijd ge-cut...

Thanks!! Ja.. ben benieuwd. Nu let ik op het moment niet echt op mijn voeding, dus het wordt hoog tijd dat ik er wat mee ga doen ipv wat in het wilde weg sporten en eten... Zonde om mijn fysiek weer te verpesten omdat ik maar wat aan het heen leven ben.

:haha::roflol:

Ben benieuwd naar het bulkschema, denk dat ik er ook veel uit kan leren (aangezien ik zelf maar wat doe en aanmodder :rolleyes:) :)

Ik ben ook benieuwd! Ben ondertussen met m'n voeding bezig. Geen idee hoeveel Pun wil dat ik ga eten... Ik dacht zelf aan 1750, met 3 trainingen per week en 3x cardio? (Kwartiertje na de training ofzo, en 1x een uur wandelen in het weekend bijv.)
Hahahah, dat weet ik nog niet :P

Lekker bulken, succes met vreten (en trainen uiteraard, laten we dat niet vergeten). :D

Thanks! Ik wil juist van dat gevreet af... heb afgelopen zaterdag met tegenzin 2 stukjes pizza gegeten als avondeten... Dus dan moet ik wel echt weer even wat doen aan een voedingsschema.

:haha::roflol: hahaha. @HillR, de dumbbell-dief.

OT: succes met je bulk! Eat allll the foooooood. :tanden:

:roflol:

Thanks chick!

Hahhaha. dan zullen er zeker gains zijn.. maar denk niet dat het hele positieve gains zullen zijn.

Ik was dus even bezig met voeding.. Moeilijk hoor.. Ik dacht 1750 per dag? Dus ik denk dat vul ik even in op Myfitnesspal.. Nou.. dat is zo makkelijk nog niet. Heb nu al heel veel ingevuld en kom nog 400 tekort :roflol:

Iemand ideeën waar ik niks mee ga doen? :P
Naamloos.jpg

Carbs bij het middageten? Boterhammetje, cracker,...

Croutons in je salade , geroosterde boterham , lekkere Italiaanse meergranen bol met wat boter

:roflol::roflol:

Ben benieuwd wat het je brengt Hill!:eating:

Thanks!! :D Ik ook.. hoop dat ik geen dikke pad word :roflol:

Carbs bij het middageten? Boterhammetje, cracker,...

Brrrrrr, carbs..... Om dat vast op te nemen in mijn schema vind ik nog al een dingetje.. Ik kan gewoon niets extra's aan carbs bedenken..

:cheer:

Here we gooooooooooo...

Croutons in je salade , geroosterde boterham , lekkere Italiaanse meergranen bol met wat boter

Sounds good!

Jaaa, laat iedereen nog maar eens goed weten dat ik een midget ben!!! :treuren:

jk ofcourse... zou er ooit een moment komen dat ze me niet uitlachen om mijn onderhoud e.d.

Okay,

Ik raak altijd een beetje overexcited als er weer nieuwe plannen zijn gemaakt. Ik heb net eenzijdig bepaald dat onderstaande voeding (cracker, kipfilet, tonijnsalade, en tussendoortje monster en proteinereep) vaste onderdelen zijn in mijn schema. Dat betekent dat ik dagelijks 1000 kcal in kan vullen :cheer: Wij weten pas op de dag zelf wat we eten, dus ik kan dat gewoon niet vooraf bedenken, nu heb ik een mooie 1000 kcal ruimte daarvoor (bijvoorbeeld als we mijn lievelingseten, rode curry, eten.. waar ik wel 1000kcal voor nodig heb zoals te zien in de tweede afbeelding :roflol: )

Het avondeten zal veelal uitkomen op 700kcal, dus dan heb ik nog 300kcal ruimte.. Kan ik evt. een banaan of iets dergelijks toevoegen.
Nu nog even afstemmen met @Punjab :heart: en dan kunnen we van start! (na het weekend... want beginnen doe je op maandag right!)

Naamloos.jpg

Naamloos1.jpg

Succes!

Tel je wel juist in het laatste plaatje? Die curry eet je niet helemaal alleen op toch? :)

Wasa crackers met la vache qui rit of light jam al geprobeerd?

Mijn leven...qua geplande kcals..:roflol:

Ik leef nog!

:roflol: barely toch?

Correct:marvin:

In geval van die curry...100g ongekookte rijst is ruim 250g gekookt. Daar zou je wel iets af kunnen halen eventueel..en 250g kip?

But whyyyyyyyyy?

De rode curry is echt mijn guilty guilty pleasure. Daar kan ik een hele pan van opeten.. evt. nog casave er bij :roflol:

Ik weet niet hoeveel rijst ik neem hoor, wij wegen het nooit voor of na het koken. Er gaat wel 600gr kip in, dus die 250gr is denk ik wel accuraat.

Als het in mijn kcal past, dan past het toch?

Succes!

Tel je wel juist in het laatste plaatje? Die curry eet je niet helemaal alleen op toch? :)

Thanks!

Yes, als het goed is tel ik goed.... Ik heb de helft van de currypasta geteld, de helft van de kokosmelk, en kip en rijst heb ik gegokt.. Maar ik ben echt erg met die curry hoor. Pun krijgt zijn bord vaak niet leeg. Ik wel, en dan eet ik gerust zijn bord ook nog leeg :roflol:

Als ik mezelf zo hoor moet dat bulken helemaal goedkomen :roflol: Ik hoor wel eens mensen zeggen dat ze echt moeten proppen... Huehue... bring it on!

Wasa crackers met la vache qui rit of light jam al geprobeerd?

Nog niet... maar ik heb het crackeridee al wel gejat (goeie! zit echt super vol van 4 van die dingen).. Ik ben alleen nogal lui aangelegd en nog geen zin gehad om speciaal naar de supermarkt te gaan voor de la vache qui rit en jam... :P Nu dus crackers met kipfilet, dat helpt iig mijn eiwitten wat omhoog, want daar heb ik al veel moeite mee om 2gr+ binnen te krijgen.

Qua aantal kcal zullen we ongeveer gelijklopen (ik hou het normaal op 1600-1700), qua invulling helemaal niet :roflol:

Ik verspreid mijn kcal meer, zodat ik er ongeveer 500 heb tijdens de lunch en 500 avondmaaltijd.
Zoals @Skatermarvin aanhaalt: 100gr ongekookte rijst en 250gr kip is best veel.
Ik zou niet de hele dag een hongergevoel kunnen hebben om dan 's avonds 900+ kcal binnen te werken.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven