MuscleMeat

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Fasted cardio heeft zeker wel een plek in een goed schema mits goed toegepast :)

DBB de enige plek waar iedereen het beter weet dan de rest :roflol:

Fasted cardio heeft zeker wel een plek in een goed schema mits goed toegepast :)

DBB de enige plek waar iedereen het beter weet dan de rest :roflol:
Nuchter is nuchter.........wat kan daar verkeerd aan zijn....ik neem wel n shake met 3 mokken koffie 1 uur van tevoren

Ik vind dit zelf altijd het prettigst qua cardio! Daar waar de meningen verdeeld zijn over de effectiviteit ervan voel ik me de hele dag door beter en fitter eigenlijk. Ik heb dan ook nog de meeste energie om er het maximale uit te halen.
Mee eens, al beschouw ik wandelen eigenlijk niet als cardio voor mijzelf. :P
Ging vroeger regelmatig 30-40 km hardlopen op een vrijwel lege maag; dat is niet echt bevordelijk voor spierbehoud. :roflol:

Nuchter is nuchter.........wat kan daar verkeerd aan zijn....ik neem wel n shake met 3 mokken koffie 1 uur van tevoren

@Robke78 heeft het enkel over cortisol en daarmee maakt hij zeker een punt, maar hij is alles behalve volledig :) Wat mij veel opvalt hier is dat men alle informatie die men kan vinden 1 op 1 toepast op iedereen, los van de basis die voor nagenoeg iedereen redelijk gelijk zal zijn, worden bepaalde keuzes vaak specifiek afgewogen ten opzichte van 1 specifiek individu. Al die roeptoeters die dan vervolgens zonder achtergrond informatie met droge halve waarheden komen aanzetten zijn wat mij betreft volledig overbodig. Maar goed, haantjes gedrag is waar dit forum mee groot is geworden.

Ging vroeger regelmatig 30-40 km hardlopen op een vrijwel lege maag; dat is niet echt bevordelijk voor spierbehoud. :roflol:

Ik denk dat ik bij km 3 dood neer zou vallen :roflol:

@Robke78 heeft het enkel over cortisol en daarmee maakt hij zeker een punt, maar hij is alles behalve volledig :) Wat mij veel opvalt hier is dat men alle informatie die men kan vinden 1 op 1 toepast op iedereen, los van de basis die voor nagenoeg iedereen redelijk gelijk zal zijn, worden bepaalde keuzes vaak specifiek afgewogen ten opzichte van 1 specifiek individu. Al die roeptoeters die dan vervolgens zonder achtergrond informatie met droge halve waarheden komen aanzetten zijn wat mij betreft volledig overbodig. Maar goed, haantjes gedrag is waar dit forum mee groot is geworden.

Je hebt het volledige topic niet gelezen neem ik aan?

Je kent de volledige achtergrond van het specifieke individu in deze niet neem ik aan?

Ja. Dat punt kan je altijd in twijfel trekken. Maar er staan wel wetenschappelijke studies bij. Alsook als je even googled, dat het weinig voordeel biedt het op nuchtere maag te doen.
Over the long run dan.

Ja. Dat punt kan je altijd in twijfel trekken. Maar er staan wel wetenschappelijke studies bij. Alsook als je even googled, dat het weinig voordeel biedt het op nuchtere maag te doen.
Over the long run dan.

Dat zijn aannames die je in de breedte kunt trekken maar in een specifiek individueel geval niet, als je niet alle variabelen kent. Weet dat het goed bedoeld is, maar de keuzes zijn weloverwogen :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.672

Mwaaaaaaa, dat is niet nuchter meer he bosco.. in je shake zitten kcal.... :windup:

cardio definition: 1. physical exercise that increases the rate at which your heart works

Dan wandel jij dus als een p*ssy? :eyebrow:

Mijn wandelen gaat met 6km per uur en is zeker wel een workout te noemen :D

Pfoe, ik doe het je niet na. Ik heb echt een gruwelijke hekel aan hardlopen. Toen ik nog niet aan bodybuilding deed heb ik met zo'n Belgisch opbouwschema (Eef) hardgelopen tot 5km. Maar ik vond het niks..

Ik denk dat ik bij km 3 dood neer zou vallen :roflol:

Haha echt he... doe maar niet schatje :heart:

Met mijn verpletterende nuchterheid verstoor ik wel vaker feestjes :o Maar is niet kwaad bedoeld hoor :)

Haha, weet ik toch, mijn post was ook een grapje ;)

Mwaaaaaaa, dat is niet nuchter meer he bosco.. in je shake zitten kcal.... :windup:

hahaha...Klopt wel ...ik bedoel dan eigenlijk geen suiker/Kh .....Beef proteïn (zonder suiker) en zwarte koffie....ga jij echt nuchter meis? spierafbraak valt wel mee?

• Like
Waarderingen: Vonk
Wat een deficit zit je al...en dan ook nog eens cardio! Fit baasje hoor.

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #1.677
hahaha...Klopt wel ...ik bedoel dan eigenlijk geen suiker/Kh .....Beef proteïn (zonder suiker) en zwarte koffie....ga jij echt nuchter meis? spierafbraak valt wel mee?

Ahhhh, dat is alweer anders ja!

Ik ga echt helemaal nuchter, op een koffie na. Ik moettttt in de ochtend eerst een koffie hebben hoor.. :D

Ik heb niet zoveel spiermassa dus er is ook weinig af te breken :roflol: Daarintegen wel veel vet, dus je moet wat.

Moet eerlijk zeggen dat ik mij niet zo druk maak om mijn spiermassa. In real life zie ik er toch niet uit alsof ik lift. De enige keer dat je ziet dat ik lift is wanneer ik geen vocht vasthoud en pomp heb van de training en de boel aanspan. Dus als er dan een kilootje mee heen gaat door fasted cardio.. i couldn't care less.

Wat dat betreft care ik veel meer om droog staan en definitie!

• #1.678
upload_2019-5-9_16-36-11.png

Deze werkt prima @HillR

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven