Fitness Seller

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Herkenbaar. Na elk dieet probeer ik met volle moed om mijn vet% laag te houden, maar dit is mij nooit helemaal gelukt. Ik was de 1e 2 jaar mega strict qua tellen, maar ik wil ook nog genieten!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.643
Verdwaald op weg naar boodschappen doen :roflol:
Boodschappen-cardio :D

:roflol: Ik heb echt totaal geen richtingsgevoel. Ik ga altijd met de auto naar die supermarkt, nu dus op de fiets en ik wist dat er ergens parallel aan de rijksweg een bospad ligt, en ik vind het leuker om daar te fietsen ipv naast de autoweg, maarja, dan moet je dus wel de goede kant opfietsen :P Maar ik ben thuisgekomen hoor!

Herkenbaar. Na elk dieet probeer ik met volle moed om mijn vet% laag te houden, maar dit is mij nooit helemaal gelukt. Ik was de 1e 2 jaar mega strict qua tellen, maar ik wil ook nog genieten!!

De struggles he... ik neem het mezelf ook elk jaar weer voor, maar op één of andere manier sluipt het er dan toch weer in..

Ja toch!

UPDATE

Vanochtend 50 minuten cardio gedaan op nuchtere maag, 5,5km gewandeld. Begint wel een beetje op mijn mood te drukken al die cardio. Mijn slaap is ook niet al te best de laatste tijd. Duurt eeuwigheden voordat ik eindelijk slaap en als ik dan eindelijk slaap word ik weer wakker omdat Pun zo onrustig slaapt :roflol: vanochtend wakker geworden met dikke hoofdpijn en ondanks 3 koffie nog niet over :grumble:

Maargoed, nog 2 dagen werken en dan hebben we weekend :cheer: En zaterdag mogen we weer meten.. ik ben echt heel benieuwd..

Vanavond upperbody. Ik begrijp er niets van, maar ik heb nogsteeds spierpijn in mijn rug.. ik snap niet waarom :sad: Heb het al meer dan een week niet getraind geloof ik, het is ook alweer 4 dagen geleden dat ik voor het laatst met Jack heb gewandeld, dus dat kan het ook niet zijn.

Ik ga wel gewoon rug trainen, want ik heb het gevoel dat het er anders nooit meer van komt :emo:

Denk zulk iets:
Pullups
Plateloaded pulldown
Seated rows ss Sideraises
Facepulls ss Rope pushdown
Upright row ss DB curl

Dan heb ik alles gehad toch? :scratch:
En als ik tijd over heb ook nog even 20 minuten crosstrainer.

Ik hou in een excelbestand mijn cardio bij :gek: waardoor het eigenlijk best leuk is om weer cardio te doen, "want dan kan ik mijn schemaatje weer aanvullen" :roflol: Deze week zit ik op bijna 4 uren en daarmee heb ik (volgens mijn apps / de apparaten) 1643 kcal verbrand.

In totaal heb ik deze week (ma t/m woe) ong 4200 kcal gegeten volgens schema. Minus de cardio is dat 2557, hetgeen dan neerkomt op effectief 850 kcal per dag qua inname.. :grinny: Vind ik leuk :D

Cardio op een lege maag, altijd goed. :thumbup:

Ik houd aan snelwandelen (6 km/u) voor een lichaam van 76 kg = 380 kCal/u), is je app niet TE optimistisch?

Ik heb echt totaal geen richtingsgevoel. Ik ga altijd met de auto naar die supermarkt, nu dus op de fiets en ik wist dat er ergens parallel aan de rijksweg een bospad ligt, en ik vind het leuker om daar te fietsen ipv naast de autoweg, maarja, dan moet je dus wel de goede kant opfietsen :P Maar ik ben thuisgekomen hoor!

Je vriendje Jack meenemen ....die lieverd brengt je wel thuis

low carb rage!

Je hersteld slechter als je minder eet......zoiets?? je weerstand wordt minder....en je gemoed wordt op de proef gesteld.....BIKKEL!! :grinny:

Ik hou in een excelbestand mijn cardio bij :gek: waardoor het eigenlijk best leuk is om weer cardio te doen, "want dan kan ik mijn schemaatje weer aanvullen" :roflol: Deze week zit ik op bijna 4 uren en daarmee heb ik (volgens mijn apps / de apparaten) 1643 kcal verbrand.
Such cijfernerd hahaha. Heerlijk mens ben je toch ook! :lol:

ben je er zaterdag ook weer bij @HillR ??

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.654
Cardio op een lege maag, altijd goed. :thumbup:

Ik vind dit zelf altijd het prettigst qua cardio! Daar waar de meningen verdeeld zijn over de effectiviteit ervan voel ik me de hele dag door beter en fitter eigenlijk. Ik heb dan ook nog de meeste energie om er het maximale uit te halen.

Ik houd aan snelwandelen (6 km/u) voor een lichaam van 76 kg = 380 kCal/u), is je app niet TE optimistisch?

Ik pest je maar natuurlijk :P

Geen idee of mijn app te optimistisch is. Uiteindelijk maakt het niet zoveel uit hoeveel kcal het is. Het is namelijk niet zo dat ik die kcal er weer bij mag eten, of dat ik minder cardio mag doen als ik een bepaald kcal aantal heb gehaald.. Ik vond het alleen leuk om mijn excelmomentje even te delen.. :grinny:

Je vriendje Jack meenemen ....die lieverd brengt je wel thuis

:D

:roflol: Moet wel eerlijk bekennen dat mijn geduld en humeur met de dag minder wordt..

Ik toch ook zo'n 3x per week nu! Voelt altijd fijn!

Je hersteld slechter als je minder eet......zoiets?? je weerstand wordt minder....en je gemoed wordt op de proef gesteld.....BIKKEL!! :grinny:

Zou zomaar kunnen, kan mij alleen niet herinneren dat het vorig jaar toen ik zo diep ging ook zo was qua spierpijn..

Such cijfernerd hahaha. Heerlijk mens ben je toch ook! :lol:

:roflol:

Het leifst ben ik de hele dag bezig met de cut nu, lekker obsessief :duh: Het is zelfs zo erg dat ik vorige week alle cardio van vorig jaar cut ook in een schemaatje heb gezet, ter vergelijking en zodat ik enigszins kan "berekenen" of ik in de tijd die mij rest dezelfde progressie kan behalen als vorig jaar. :fluit:

ben je er zaterdag ook weer bij @HillR ??

Yes! Benen + cardio staan dan voor mij op het menu!

Doet dit fabeltje nog altijd de ronde ja?

De-Fabeltjeskrant-De-Grote-Dierenbos-spelen_st_5_jpg_sd-high-1746x981-c-center.jpg

Adblocker helpt...ik zie wel de fabeltjeskrant voorbij komen...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven