- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
aa.. ben ik met je eens hoor, maar ik wil het dan wel allemaal tracken, want niet getracked is geen gains![]()

Verdwaald op weg naar boodschappen doen
Boodschappen-cardio![]()
Ik heb echt totaal geen richtingsgevoel. Ik ga altijd met de auto naar die supermarkt, nu dus op de fiets en ik wist dat er ergens parallel aan de rijksweg een bospad ligt, en ik vind het leuker om daar te fietsen ipv naast de autoweg, maarja, dan moet je dus wel de goede kant opfietsen
Maar ik ben thuisgekomen hoor!Herkenbaar. Na elk dieet probeer ik met volle moed om mijn vet% laag te houden, maar dit is mij nooit helemaal gelukt. Ik was de 1e 2 jaar mega strict qua tellen, maar ik wil ook nog genieten!!
vanochtend wakker geworden met dikke hoofdpijn en ondanks 3 koffie nog niet over 
En zaterdag mogen we weer meten.. ik ben echt heel benieuwd..
Heb het al meer dan een week niet getraind geloof ik, het is ook alweer 4 dagen geleden dat ik voor het laatst met Jack heb gewandeld, dus dat kan het ook niet zijn. 

waardoor het eigenlijk best leuk is om weer cardio te doen, "want dan kan ik mijn schemaatje weer aanvullen"
Deze week zit ik op bijna 4 uren en daarmee heb ik (volgens mijn apps / de apparaten) 1643 kcal verbrand.
Vind ik leuk 
Ik heb echt totaal geen richtingsgevoel. Ik ga altijd met de auto naar die supermarkt, nu dus op de fiets en ik wist dat er ergens parallel aan de rijksweg een bospad ligt, en ik vind het leuker om daar te fietsen ipv naast de autoweg, maarja, dan moet je dus wel de goede kant opfietsenMaar ik ben thuisgekomen hoor!
Ik houd aan snelwandelen (6 km/u) voor een lichaam van 76 kg = 380 kCal/u), is je app niet TE optimistisch?
Ik doe niet anders

Such cijfernerd hahaha. Heerlijk mens ben je toch ook!Ik hou in een excelbestand mijn cardio bijwaardoor het eigenlijk best leuk is om weer cardio te doen, "want dan kan ik mijn schemaatje weer aanvullen"
Deze week zit ik op bijna 4 uren en daarmee heb ik (volgens mijn apps / de apparaten) 1643 kcal verbrand.

Ik houd aan snelwandelen (6 km/u) voor een lichaam van 76 kg = 380 kCal/u), is je app niet TE optimistisch?

Je vriendje Jack meenemen ....die lieverd brengt je wel thuis

Moet wel eerlijk bekennen dat mijn geduld en humeur met de dag minder wordt.. Je hersteld slechter als je minder eet......zoiets?? je weerstand wordt minder....en je gemoed wordt op de proef gesteld.....BIKKEL!!![]()
Such cijfernerd hahaha. Heerlijk mens ben je toch ook!![]()
Het is zelfs zo erg dat ik vorige week alle cardio van vorig jaar cut ook in een schemaatje heb gezet, ter vergelijking en zodat ik enigszins kan "berekenen" of ik in de tijd die mij rest dezelfde progressie kan behalen als vorig jaar. 
Jazeker....graag onderbouwen
This Rob...wat leesvoer....doe jij het na je WO?Als natty hoor je niet fasted cardio te doen. Je cortisol gaat torenhoog. En 's morgen zonder eten heb je minder energie. Dus je kan minder hard gaan ook. Nu ja. In een notendop.
Als bonus ook een DBB topic: https://forum.bodybuilding.nl/topics/nail-in-the-coffin-of-fasted-cardio.270298/
En Google heeft een shitload aan info waarom je het niet zou doen.
Autocorrect THNXS
@Punjab kom er maar in.Als natty hoor je niet fasted cardio te doen. Je cortisol gaat torenhoog. En 's morgen zonder eten heb je minder energie. Dus je kan minder hard gaan ook. Nu ja. In een notendop.
Als bonus ook een DBB topic: https://forum.bodybuilding.nl/topics/nail-in-the-coffin-of-fasted-cardio.270298/
En Google heeft een shitload aan info waarom je het niet zou doen.