- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar ik wel een beetje mee zit is dat ik morgen benen moet trainen en een uur cardio moet doen. Ik wil het liefst gelijk om 9u gaan sporten, maar ik kan niet cardio op nuchtere maag (1 uur) doen voor benen trainen, dan ben ik al kapot en kan ik mijn benen niet de juiste aandacht geven.
Na benentraining ben ik ook kapot.. en heb ook weinig zin om dan nog een uur te gaan wandelen ofzoWhat to do what to do?
Zaterdagavond gaan we uit eten met vrienden, dus eigenlijk moet ik cardio niet skippen
hoef ik morgen lekker niet 

(oh, en uit eten
)

SMOESJESKomt goed @Furryx94
Annnnnnnnnd done. Was mijn oordopjes vergeten, anders had ik nog een kwartiertje cardio gedaan...

Ik zie die stepup variant ook wel eens voorbij komen. Is t wat?![]()
SMOESJES
J/K. Leg day was wel on point zeg. Doe je die goblet squats met een 20kg dumbbell?
Heb je trouwens wel gewoon gestalked op Insta afgelopen week. En je shape mag er echt wel zijn hoor, dayum.
vond het eigenlijk oprecht jammer, maar ik had mezelf voorgenomen om vandaag cardiovrij te zijn.. dus denk moet me daar dan ook maar aan houden.

Oh ja joh, je bent ook echt super dikkig. @Punjab geef haar even een nekslag van me.
Ik heb je ook gemist chica.![]()

Misschien voeg ik de stepups dan ook wel toe als finisher. Liever zwaar, dan cardio![]()
PR

maar toch. Ik ben dan jaloers op dat always perfecte..)

Goed bezig @HillR. Lekker akward die situatie in de gym ook, ik heb dat eigenlijk altijd dat ik mij zo aangekeken voel als ik een foto probeer te maken..

maar alle plates waren weer zoek, dus het was of 5 of 20.... 
Ik merk dat het allemaal een beetje zijn tol begint te eisen, herstel gaat moeizaam en duurt langer, ik ben geen dag spierpijn vrij en mijn benen voelen continu loodzwaar. Maarrr, vanochtend zag ik toch wel weer mooie dingen in de spiegel, dus daar doen we het dan maar voor. Ik heb geen foto's kunnen maken omdat ik een paupercamera heb en er niets op te zien is... 
Ben ik niet mee eens hoor, zoveel mogelijk op de fiets of lopend boodschappen doen, alle beetjes helpenVandaag mijn vrije dag, dus lekker in huis omprutsen en zo nog een stukje fietsen om boodschappen te doen. Hoewel ik dat eigenlijk wil noteren als cardio gaat dat een beetje ver, hè? Het is in totaal maar 6km, dus hooguit 15 minuten![]()

Door deze post heb ik het toch maar getracked, en ik heb omgefietst, en toen was ik verdwaald, dus uiteindelijk 20 minuten gefietst
Dusssssssss, ik ben weer op schema haha!Jeeeeetje Hill. Ik ga me bijna schuldig voelen met 'maar' 5x45 minuten cardio. Je bent echt op strijdersavontuur gegaan de laatste paar weken. Een zoektocht naar shreddings.
En die zul je wel vinden!Lekker beziggggggg
het is je zo gegund.. En dan loop ik hier een beetje te show offen dat het goed gaat..
sorry!
Hoe bevalt je ketodieet tot nu toe meis?Ben ik niet mee eens hoor, zoveel mogelijk op de fiets of lopend boodschappen doen, alle beetjes helpen
Maar wat een struggle om fit-girl te worden .....

Maarja, misschien moest ik in "offseason" mijn vetpercentage eens niet zo oplaten lopen en altijd zoveel cardio doen en op mijn eten letten, dan kan ik er misschien yearround goed bijlopen,.. maar ach, whats the fun in that.. 
echte DIE HARD hiero....maar wat wil je met zo'n sadist naast je![]()
Gelukkig maar ook, want ik zakte bij vrijwel iedere stap door mijn benen..Verdwaald op weg naar boodschappen doen