AndroidHealthClinic

Here goes HillR again

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik duim voor je!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.622
Thanks all!!

Waar ik wel een beetje mee zit is dat ik morgen benen moet trainen en een uur cardio moet doen. Ik wil het liefst gelijk om 9u gaan sporten, maar ik kan niet cardio op nuchtere maag (1 uur) doen voor benen trainen, dan ben ik al kapot en kan ik mijn benen niet de juiste aandacht geven.

Na benentraining ben ik ook kapot.. en heb ook weinig zin om dan nog een uur te gaan wandelen ofzo :roflol: What to do what to do?

Zaterdagavond gaan we uit eten met vrienden, dus eigenlijk moet ik cardio niet skippen

Net nog een uur gewandeld, vandaag dus 2 uur cardio :cheer: hoef ik morgen lekker niet :D

Morgen skip ik quads en focus ik op billen/hams omdat mn quads nog gaar zijn van dinsdag en 2x een uur fietsen :rolleyes:

Ik moet deze week nog 1 uur wandelen om aan mijn 7uur cardio per week te komen, dan zal het aantal verbrande kcal door cardio deze week rond 2300 liggen.. zijn bijna 2 dagen eten :roflol:

Nu ga ik gauw op bed, deste eerder is het morgen voor de meting :roflol: (oh, en uit eten :eating:)

I'm proud sexy :kiss: :heart:

Dat slapen is herkenbaar. Ook ik ben steeds vaker toe aan een dutje of slaap veel eerder dan normaal. Keep up hill.

• #1.625
Komt goed @Furryx94

Hoewel mijn shape best okay is, geen foto gemaakt.. vond het niet goed genoeg :roflol:
Qua cm's lichtjes gedaald, hou denk ik nogal vocht vast op mijn benen want daar zat een cm bij.. :rolleyes:

ZATERDAG TRAINING

Vertical legpress in smith

1x20x12
1x15x32
1x8x72
3x8x92

Bulgarian split squat
2x8x22
1x8x32

Goblet squat
4x8x20

Stepup op bankje, met knie omhoog (afgekeken van instagram.com/savannahprez)
2x8x10
2x8x15

Glute pullthrough
1x8x45
1x8x52
1x8x59

Walking lunges + 20kg
3x8 (16 stappen in totaal)

Lying legraises
3x10

Annnnnnnnnd done. Was mijn oordopjes vergeten, anders had ik nog een kwartiertje cardio gedaan...

Morgen upperbody en ergens nog een uur cardio...

FIJN WEEKEND!

Ik zie die stepup variant ook wel eens voorbij komen. Is t wat?:p

Komt goed @Furryx94

Annnnnnnnnd done. Was mijn oordopjes vergeten, anders had ik nog een kwartiertje cardio gedaan...
SMOESJES:fire:

J/K. Leg day was wel on point zeg. Doe je die goblet squats met een 20kg dumbbell?

Heb je trouwens wel gewoon gestalked op Insta afgelopen week. En je shape mag er echt wel zijn hoor, dayum. :D

• #1.628
Ik zie die stepup variant ook wel eens voorbij komen. Is t wat?:p

Ja! Ik doe ze anders op zo’n box, dat is een hogere stap, maar op zo’n bankje gaat veel fijner (iig voor mij met mn kleine pootjes) en ik voelde het nu echt megagoed burnen. Daar waar ik het anders meer als een cardioworkout zag was dit echt wel heavy voor de benen!

SMOESJES:fire:

J/K. Leg day was wel on point zeg. Doe je die goblet squats met een 20kg dumbbell?

Heb je trouwens wel gewoon gestalked op Insta afgelopen week. En je shape mag er echt wel zijn hoor, dayum. :D

Hahah lekker ding :roflol: vond het eigenlijk oprecht jammer, maar ik had mezelf voorgenomen om vandaag cardiovrij te zijn.. dus denk moet me daar dan ook maar aan houden.

Thanks babe! Ik ben op zich tevreden hoe het nu gaat met zoveel cardio en qua eten, de spiegel laat wel goeie dingen zien, krijg het alleen niet op de foto, als ik foto maak en terugkijk ziet het er echt dikkig uit...

Ik heb je wel gemist hoor!!! :kiss:

Oh ja joh, je bent ook echt super dikkig. @Punjab geef haar even een nekslag van me. :engel:

Ik heb je ook gemist chica. :heart::kiss:

Misschien voeg ik de stepups dan ook wel toe als finisher. Liever zwaar, dan cardio:p

• #1.631
Oh ja joh, je bent ook echt super dikkig. @Punjab geef haar even een nekslag van me. :engel:

Ik heb je ook gemist chica. :heart::kiss:

:haha::haha:

:kiss:

Misschien voeg ik de stepups dan ook wel toe als finisher. Liever zwaar, dan cardio:p

Good idea! Ik vond het erg leuk en intensief om te doen, is wel een keeper ipv de box stepups!

ZONDAG

Cardio

1 uur wandelen met Jack

Ging niet zo goed, mega spierpijn van mijn beentrain, dus kon niet zo snel lopen, dat vind Jack niet leuk, dus die trok meer dan anders, was geen ontspannen wandelingetje. Misschien komende tijd maar alleen wandelen, super sneu want dan wordt hij helemaal niet uitgelaten, maar zo'n gestreste wandeling sucks ook en is niet bevorderlijk voor m'n glutepijn/schouders.

TRAINING
Nog spierpijn in mijn rug dus rug overgeslagen.

DB Presses
1x8x8
1x8x9
1x8x10
1x8x12

Sideraises
1x8x7
1x8x8
1x8x9
1x8x10 :fire: PR

Frontraises
4x8x7

Reversed flyes
1x8x5 bohhh wat zwaar, deze oefening nog nooit eerder gedaan, pfoe!
3x8x4

Bench dips
2x8
1x8x+5kg

DB Curl
1x8x9
2x8x10

CARDIO
Crosstrainer, 15 minuten, niveau 11

Ik dacht, dan hoef ik komende week een kwartier minder te doen, maar Pun zegt dat het nog niet volgende week is, dus dat ik deze week dan een kwartier extra heb gedaan...

:sad::sad::sad::sad::sad::sad:

En dan tot slot een shapeupdate (van gisteren). Ik moet even een beetje afstappen van het idee dat ik alleen de allerallerallerbeste foto's met allerbeste licht e.d. deel en de rest niet, dat geeft helemaal geen realistisch beeld (en ik vind het superstom dat fitgirls op insta alleen maar supermooie foto's laten zien en nooit eens een uitgezakte pens, nou gaat dat laatste wel een beetje ver :P maar toch. Ik ben dan jaloers op dat always perfecte..)

Nu chille met onze bille :wave::wave::wave:

7:15u cardio deze week :woot:

I'm proud :heart:

Goed bezig @HillR. Lekker akward die situatie in de gym ook, ik heb dat eigenlijk altijd dat ik mij zo aangekeken voel als ik een foto probeer te maken..

• #1.634
7:15u cardio deze week :woot:

I'm proud :heart:

Dankjewel lieffie :heart:

Goed bezig @HillR. Lekker akward die situatie in de gym ook, ik heb dat eigenlijk altijd dat ik mij zo aangekeken voel als ik een foto probeer te maken..

Haha, daarom maak ik ook nooit foto's van mezelf in de gym! Vind het mega awkward en heb altijd het gevoel dat mensen me dan uitlachen...

TRAINING MAANDAG
Geen krachttraining maar Cardio

CARDIO
30 min wandelen in lunchpauze
Crosstrainer 45 minuten, niveau 11. :loopband:

TRAINING DINSDAG

Plateloaded legpress

1x20x80
1x8x160
1x8x240
1x8x250
1x7x260 + 1 assisted, laatste rep moest ik met de handen op quads duwen, kreeg het gewicht niet meer weggedrukt.. :P

RDL
3x8x60

Hipthrusts
1x12x40
1x8x60
2x8x70

Abductor
1x8x25
1x8x32
1x8x39
1x8x45

Legextensions
1x8x39
1x8x45
1x8x52
1x6x59

Decline crunches + 20kg SS Walking lunges = 20kg
3x8 / 3x8

De crunches met dit gewicht waren een beetje te zwaar :roflol: maar alle plates waren weer zoek, dus het was of 5 of 20.... :rolleyes:

Adductor
1x8x18
1x8x27,5
1x8x25

Annnnnnnnnnnnnnd done. Er was geen tijd meer voor cardio helaas, maar ik zakte ook door mijn hoeven dus cardio had ook niet gelukt.. :roflol: Ik merk dat het allemaal een beetje zijn tol begint te eisen, herstel gaat moeizaam en duurt langer, ik ben geen dag spierpijn vrij en mijn benen voelen continu loodzwaar. Maarrr, vanochtend zag ik toch wel weer mooie dingen in de spiegel, dus daar doen we het dan maar voor. Ik heb geen foto's kunnen maken omdat ik een paupercamera heb en er niets op te zien is... :sad:

Omdat ik iedere dag een uur cardio moet doen dan wel 7 uur cardio per week had ik natuurlijk wat in te halen omdat ik gisteren geen cardio heb gedaan.

WOENSDAG CARDIO
Wandelen op nuchtere maag, 9km, 90 minuten.

Dus, nu loop ik nog maar een kwartier achter op schema! Die kan ik wel wegpoetsen door in mijn lunchpauze te gaan lopen een keertje.

Vandaag mijn vrije dag, dus lekker in huis omprutsen en zo nog een stukje fietsen om boodschappen te doen. Hoewel ik dat eigenlijk wil noteren als cardio gaat dat een beetje ver, hè? Het is in totaal maar 6km, dus hooguit 15 minuten :roflol:

Fijne dag allemaal!

Cardio = Cardio :kiss:

Jeeeeetje Hill. Ik ga me bijna schuldig voelen met 'maar' 5x45 minuten cardio. Je bent echt op strijdersavontuur gegaan de laatste paar weken. Een zoektocht naar shreddings.

En die zul je wel vinden! :D Lekker beziggggggg :flexing:

Vandaag mijn vrije dag, dus lekker in huis omprutsen en zo nog een stukje fietsen om boodschappen te doen. Hoewel ik dat eigenlijk wil noteren als cardio gaat dat een beetje ver, hè? Het is in totaal maar 6km, dus hooguit 15 minuten :roflol:
Ben ik niet mee eens hoor, zoveel mogelijk op de fiets of lopend boodschappen doen, alle beetjes helpen ;)
Maar wat een struggle om fit-girl te worden .....

echte DIE HARD hiero....maar wat wil je met zo'n sadist naast je :P

• #1.639

:heart: Door deze post heb ik het toch maar getracked, en ik heb omgefietst, en toen was ik verdwaald, dus uiteindelijk 20 minuten gefietst :D :heart: Dusssssssss, ik ben weer op schema haha!

Jeeeeetje Hill. Ik ga me bijna schuldig voelen met 'maar' 5x45 minuten cardio. Je bent echt op strijdersavontuur gegaan de laatste paar weken. Een zoektocht naar shreddings.

En die zul je wel vinden! :D Lekker beziggggggg :flexing:

Thanks babe!! Ik voel me regelmatig schuldig omdat ik weet dat jij zo hard je best doet maar dat je PDS roet in het eten gooit, waardoor je progressie lang zo hard niet lijkt te gaan :( het is je zo gegund.. En dan loop ik hier een beetje te show offen dat het goed gaat.. :barf: sorry! :kiss: Hoe bevalt je ketodieet tot nu toe meis?

Ben ik niet mee eens hoor, zoveel mogelijk op de fiets of lopend boodschappen doen, alle beetjes helpen ;)
Maar wat een struggle om fit-girl te worden .....

Jaa.. ben ik met je eens hoor, maar ik wil het dan wel allemaal tracken, want niet getracked is geen gains :gek:

Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit de leukste momenten vind.. iedereen die vorig jaar mijn contest heeft gevolgd weet dat ik wel een beetje een zeikert ben, maar stiekem vind ik het wel leuk om een beetje te "lijden".. Lijden voelt alsof je goed genoeg je best doet om progressie te maken. Dan presteer ik op mijn best en hou ik het het beste vol..

Ik weet wel dat ik dit nooit maandenlang vol zou kunnen houden en dat vind ik wel jammer, want ik zou echt super ripped zijn als dat kon :roflol: Maarja, misschien moest ik in "offseason" mijn vetpercentage eens niet zo oplaten lopen en altijd zoveel cardio doen en op mijn eten letten, dan kan ik er misschien yearround goed bijlopen,.. maar ach, whats the fun in that..

Nu heb ik weer een lekker doel om naar toe te werken.. En omdat het "moet" en omdat ik zo graag wil gaat het met dan vrij gemakkelijk af qua mindset! Mijn buik begint aardig plat te worden en ook mijn beentjes worden weer smallen en beginnen steeds meer definitie te krijgen.. dat motiveert zo! :D

echte DIE HARD hiero....maar wat wil je met zo'n sadist naast je :P

Haha echt he!! Al mocht ik gisteren geen cardio doen van de baas :heart: Gelukkig maar ook, want ik zakte bij vrijwel iedere stap door mijn benen..

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven