08Dennis08
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 84
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beetje jammer dat het topic zo verpest wordt, ben wel benieuwd welke weg de topic starter heeft afgelegd om dit fysiek te krijgen.

Ik ken ook iemand die vrij breed is van zichzelf, en kan vreten wat ie wil zonder dat ie aan komt, ook drinkt hij regelmatig een biertje.
Dus het kan best
Ik ben een stuk zwaarder en groter dan hem, maar mijn armen kunnen hem moeilijk evenaren, zeker mijn onderarmen niet.
Ik ken ook iemand die vrij breed is van zichzelf, en kan vreten wat ie wil zonder dat ie aan komt, ook drinkt hij regelmatig een biertje.
Dus het kan best
Ik ben een stuk zwaarder en groter dan hem, maar mijn armen kunnen hem moeilijk evenaren, zeker mijn onderarmen niet.
sceptich snap ik wel.. (alleen niet over mijn foto's, zo bijzonder is het niet)
Wat ook al werd gezegd, m'n stats zijn niet speciaal. Baal enorm als ik kleine dunne gasten minimaal hetzelfde zie tillen of meer :/
Merk wel dat ik van nature snel reageer op KH/vet schommelingen.
Als ik iets droger wil zijn, hoef ik maar iets in mn eetpatroon aan te passen en ik zie vrij snel resultaat. Dit zal ook wel over gaan denk ik als ik de 30 gepasseerd ben.
Verder ben ik na de beginfoto (86kg) 6 keer in de week gaan trainen en veel te weinig eten. Dit zorgde er voor dat ik op een gegeven moment 69kg woog. (na een maandje of 3 a 4)
vervolgens eiwitten omhoog gaan schroeven. geleidelijk aan meer gaan eten.
totdat ik een plateau raakte op ongeveer 77kg... werd niet sterker. was gortdroog en kwam gewoon niet meer vooruit. Zodoende op aanraden van mijn oom (fanatiek bodybuilder) mn KH gaan opschroeven en creatine gaan proberen.
'Vreten zonder dat ie aan komt'.
Iedereen kan aankomen, dan eet hij niet genoeg.
Ook dan gaat je uitspraak niet op. Iedereen zet vet aan, als je maar genoeg eet.