Fitness Seller

here it goes.. | 27jr ruim 1.5jaar trainen.

echt een top fysiek man! Goed laag vp ook! Goed bezig

netjes !

Nice, zal wel ook een stukje genetisch zijn dat je zo droog bent maar dat heb je net al bevestigd. Misschien een tip:

Als je het al niet gedaan hebt:

Ga voor de lol eens langs een modellenbureau en neem wat foto's mee, er is laatste tijd veel vraag naar kledings-modellen en er valt een aardig centje mee te verdienen.

Bruut man, super progressie. Ben benieuwd hoe je er over 2 jaar uitziet als je zo doorgaat.

Nice, zal wel ook een stukje genetisch zijn dat je zo droog bent maar dat heb je net al bevestigd. Misschien een tip:

Als je het al niet gedaan hebt:

Ga voor de lol eens langs een modellenbureau en neem wat foto's mee, er is laatste tijd veel vraag naar kledings-modellen en er valt een aardig centje mee te verdienen.

en dat weet jij door:o...? Dat word je niet zomaar anders zou iedereen die een beetje droog staat daarmee geld kunnen verdiennen.

Gewoon een heel goed resultaat, kan je trots op zijn.

en dat weet jij door:o...? Dat word je niet zomaar anders zou iedereen die een beetje droog staat daarmee geld kunnen verdiennen.

Deed als kind altijd als kinderkleding model spelen, en m'n nicht zit op het modellenbureau en zei; over een tijd mag jij hier komen, we komen modellen te kort.

En de poster staat aardig droog, dus kan wel ergens een baantje krijgen!

Uhmmm kleding modellen heeft helemaal niks te maken met je fysiek, daar hoef je niet gespierd voor te zijn.

Deze gast zou eerder in aanraking komen voor fitness model of underwear model.

nomsayin?

Ja, gaf hem alleen een tip omdat ik weet dat daar nu best veel werk in is. Maar verder heb ik er ook geen verstand van:P.

124-1daamn.png

is toch supervet als je model mag zijn omdat je een goed fysiek hebt. Bishes gaan dan zwaar mirin yo

• Topic Starter Topic Starter
en mn sateprikkers:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

maargoed... dat haal ik wel in...

Hier vind ik UB toch weer muah, wel droog maar mag meer massa. Die benen trek je wel bij:), goed bezig.

• Topic Starter Topic Starter
haha, ik zat het ook al te bekijken net... :P
ach, tis tenminste geen photoshop deurposten ala muay werk.. ;)
maar gewoon een koude foto op een cardio dag :)

Laatst bewerkt:
ben bijna zelfde lengte..en je gewicht lijkt zo dichtbij :P
damn de motivatie die ik nu heb van je pics en stats alleen al. thnx :P

Benen zijn prima man.

Terug
Naar boven