MuscleMeat

here it goes.. | 27jr ruim 1.5jaar trainen.

Bezoekers in dit topic

Sorry meneer de pro bodybuilder. Hoe kun je nou mijn mening bekritiseren als die beïnvloed wordt door mijn eigen preferentie.

jij prefereert geen hamstrings en je zit op een BB forum..strange..
 
jij prefereert geen hamstrings en je zit op een BB forum..strange..
Correctie het is DBB. Ik neem het hier niet al te serieus, aangezien het overgrote deel in de allerlei sectie post en wss niet eens traint.
 
@OP, ben jij "bertostare" op BB.com?
Ik kom je avi net tegen in een Zyzz thread daar.
Zoniet, dan gebruikt iemand anders je pics :p
 
had het al gezien ja, heb het al aangekaart bij de mods, zonder succes.
maaruh, dat ben ik niet dus. (ben daar ook gewoon mavgink ;P)

edit: aan de andere kant, **** it.. zie het wel als een compliment dan ;)
 
Laatst bewerkt:
Netjes resultaat.
 
Mooi fysiek kerel, je hebt zeker aanleg! Lekker droog en je kan je massa goed vast houden. Je bent 27, sowieso prime of your life vaak qua fysiek, merk ook dat ik nu bv veeeeel makkelijker massa aanzet en vast hou dan toen im 18 was.

Anyway, nu lekker beeldhouwen en je fysiek mooi in proportie brengen, alle spiergroepen in balens brengen. Goed bezig, lekker door knallen, en niet te veel bodybuidlign split schema's aanhouden maar lekker hier en daar een in het powerlift sessie kijken, en daartussen een goee balans vinden. WSB of een variatie, je zal een beest worden.
 
Mooi fysiek kerel, je hebt zeker aanleg! Lekker droog en je kan je massa goed vast houden. Je bent 27, sowieso prime of your life vaak qua fysiek, merk ook dat ik nu bv veeeeel makkelijker massa aanzet en vast hou dan toen im 18 was.

Anyway, nu lekker beeldhouwen en je fysiek mooi in proportie brengen, alle spiergroepen in balens brengen. Goed bezig, lekker door knallen, en niet te veel bodybuidlign split schema's aanhouden maar lekker hier en daar een in het powerlift sessie kijken, en daartussen een goee balans vinden. WSB of een variatie, je zal een beest worden.
Idd, WSB en 4000kcals. Je zult wel je precious droogheid verliezen, maar dat moet dan maar.
 
Mooi fysiek kerel, je hebt zeker aanleg! Lekker droog en je kan je massa goed vast houden. Je bent 27, sowieso prime of your life vaak qua fysiek, merk ook dat ik nu bv veeeeel makkelijker massa aanzet en vast hou dan toen im 18 was.

Anyway, nu lekker beeldhouwen en je fysiek mooi in proportie brengen, alle spiergroepen in balens brengen. Goed bezig, lekker door knallen, en niet te veel bodybuidlign split schema's aanhouden maar lekker hier en daar een in het powerlift sessie kijken, en daartussen een goee balans vinden. WSB of een variatie, je zal een beest worden.

Wat is WSB? Én waarom geen split schema's meer aanhouden eigenlijk?
 
Lekker splits blijven doen
 
netjes, een inspiratie voor velen:cool:
 
Goeie ab vorm! dikke blokken, die moet ik ook nog wat groter/dikker krijgen.. de dikke groeven ertussen heb ik al
 
heee hebje miss een link waar je alle filmpjes op een rijtje kan zien van DYates blood and guts 6 week trainer filmpje op bodybuilding.com <-- heb ik veel aan gehad

OT: nice progressie ga zo door

thanx
 
heee hebje miss een link waar je alle filmpjes op een rijtje kan zien van DYates blood and guts 6 week trainer filmpje op bodybuilding.com <-- heb ik veel aan gehad

OT: nice progressie ga zo door

thanx

+1 ben ik ook benieuwd naar
 
lid bij HealthCity Amsterdam WFC..?
 
Back
Naar boven