XXL Nutrition

here it goes.. | 27jr ruim 1.5jaar trainen. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Goed fysiek en vooral goed droog.
 
Wow Echt respect voor je fysiek! Serieus hard. Zo wil ik er over een jaar ook wel bij staan:)
vond dat je in Juni er ook al mooi bij stond april was idd echt te droog:P
 
Ben sceptical dat dit naturel is. Als het zo is dan ben ik jelly. Als het niet zo is..... nog steeds jelly. Maar is wel erg droog om zo droog naturel te staan
 
Zelfs al is het met aas gedaan dan is het nog knap... te ziek voor woorden man!
 
hey man thnx!

ik herken je ja... jij hebt echt een monster rug :)

zeer nice!
 
idd wie zegt dat je benen klein zijn traint zelf niet en kijkt teveel IFFB pro videos

Het is niet dat zijn benen echt goed zijn he. Vooral hamstrings lopen toch wat achter, IMO.

@OP: Ik zou ook een beetje leren posen, vooral je rugfoto's. Je back double bi ziet er niet zo goed uit terwijl ik denk dat je wel een goede rug hebt. Ik weet niet wat die 2e foto is maar ik hoop geen lat spread. Anyway, echt een goed resultaat!
 
damn mooi gedaan hoor, zeker als je het in 1,5 jaar voor elkaar hebt gekregen!
 
Laatst bewerkt:
Jelly :p

Mooi resultaat in 2 jaar tijd!
 
heel mooi fysiek :thumb:, lijkt een beetje op die van mij alleen minder droog procent of 9 a 10.
 
Laatst bewerkt:
zooo even topic doorgebladerd, redelijk epic :P
vind dat je er goed bij staat TS'er!
heb je meer ecto of meso genen? vraag ik me toch af... want je groeit snel en toch sta je kurkdroog, echt mooie prestatie nogmaals
 
goed bezig, ga zo door!
 
Dat is nu serieus mijn droomlichaam
 
Wat lul je nou zijn prima??? Hij heeft geeneens hamstrings en dat weet hij zelf gelukkig ook!
Sorry meneer de pro bodybuilder. Hoe kun je nou mijn mening bekritiseren als die beïnvloed wordt door mijn eigen preferentie.
 
Back
Naar boven