Fitness Seller

herstel log

Bezoekers in dit topic

Hoge frequentie bonksen is GOAT, ziet er ook zeer netjes uit
 
Nice brah, 100 blijft een bitch
Laatst ging ik ook voor 100 terwijl 90 m'n pr was, niet gehaald. Toen maar 91 met micro plates xD
 
Hej man, lekkere squats weer!

Als je ik nog een tip mag geven voor je bench? Proberen benchen met veel rechtere polsen, ik heb je bench vid bekeken waar je van de zijkant gefilmd hebt en je polsen plooien echt hard. De barbell zit boven je schouders en je steunpunt maar je armen zitten voor je steunpunt

2q9zbmc.jpg
 
Jawel man, zelfs ik druk boven de 100kg op ongeveer hetzelfde gewicht.:P

er zijn ook mensen van 74kg die 200 banken

Hoge frequentie bonksen is GOAT, ziet er ook zeer netjes uit

thanks brah. Vanaf volgende week 5x pw bonks

Nice brah, 100 blijft een bitch
Laatst ging ik ook voor 100 terwijl 90 m'n pr was, niet gehaald. Toen maar 91 met micro plates xD

van 90 naar 100 is ook wel een grote stap. Ik heb echt al vaak 95 gedaan ook vaak een harde rep. Maar nog nooit 100 :(


:roflol: maar de vraag is heb jij nog meer gebenst?

Hej man, lekkere squats weer!

Als je ik nog een tip mag geven voor je bench? Proberen benchen met veel rechtere polsen, ik heb je bench vid bekeken waar je van de zijkant gefilmd hebt en je polsen plooien echt hard. De barbell zit boven je schouders en je steunpunt maar je armen zitten voor je steunpunt

2q9zbmc.jpg

ik heb echt veel qua hand positie geprobeerd. Maar dit is gewoon een natuurlijke positie. Als je naar voren kantelt valt het halter uit je handen
 
Kijk wel uit met polsen of onderarmen overbelasten, mijne zijn nu dood.
 
training 15-2

het is zo ver, eerste training van mn high frequency programma. Darmen gaan de afgelopen weer flink aardappel wat resulteerde in een bw van 73 gister :( Voel me ook echt leeg, daarom gaan de gewichten niet vooruit.

Kniebuigen
135x5x3
dit was wel even bikkelen.

Bankdrukken
65x5x3
dit was vrij easy

Deadlift
140x3
145x3
120x5
omdat 150 vorige training nog al slecht ging het rustig gehouden. Uit eindelijk waren 140 en 145 echt erg makkelijk en besloten nog een klein back off setje te doen met 120

Db fly
8x12x3
prima, wel kapot

Pull ups
bwx8
Lat pull down
55x8
40x20

prima. Morgen weer :D
 
 
Wanneer wordt er weer eens serieus aan gewichtheffen gedaan man, dat rare powerliften de hele tijd hier. :D
 
Na 33 bladzijden nog steeds last van darmen?

Kunnen ze niks vinden?
 
Wanneer wordt er weer eens serieus aan gewichtheffen gedaan man, dat rare powerliften de hele tijd hier. :D

gebrek aan energie, tijd en motivatie :( Zal ook niet veel van komen aankomende maanden

Komt allemaal goed meaantje

we gaan het allemaal maken :o

Na 33 bladzijden nog steeds last van darmen?

Kunnen ze niks vinden?

33 bladzijden, zeg maar gerust 6 jaar :o :o

er is nog niet een oplossing gevonden. Begin er ook een hard hoofd in te krijgen of die er uberhaupt wel is :(
 
Back
Naar boven