MuscleMeat

het belang van benen!!

Bezoekers in dit topic

tuurlijk groeie je pote zonder squats...duh...ik doe ze zelf heel weinig, op een of andere manier krijg ik echt snel kramp in mn hams
 
Laatst bewerkt:
we vragen hier enkel een foto van nu
hoe valt anders te vergelijken of ze groeien ofniet, dat squatgedoe terzijde dus

man toch

doe niet moeilijk kindje, ik zeg toch dat het flut benen zijn, lees dun geen vorm, geen ontwikkelde spieren etc. kun je je daar niks bij voorstellen
 
doe niet moeilijk kindje, ik zeg toch dat het flut benen zijn, lees dun geen vorm, geen ontwikkelde spieren etc. kun je je daar niks bij voorstellen
bwa ff in zijn spiegel kijken en hij kan zich wel zo'n benen voorstellen :)
 
Laatst bewerkt:
Ik vind squatten heerlijk!
Liep vanmorgen echt k*tt, spierpijn in mijn benen + ass, maar dat heb ik er wel voor over (Y)
 
Die gast uit die monsterboard.nl reclame heeft ook brute quads, dat ie zo de "aarde" rond trapt op zo een apparaat

Ja idd zeker bruut, denk wel dat hij er voor gekuurd heeft, of gewoon een goed en doordacht voedingsschema misschien, dan zou het wel moeten lukken.
 
ik deed 12 jaar voetbal net gestopt en train nu 2x per week men legs
 
a joh niet nodig...ik luister 2x in de week naar the party squad
 
a joh niet nodig...ik luister 2x in de week naar the party squad

Als je zulke dingen post weet je zeker dat je het nog niet begrepen hebt. ;)

De beste manier om meer kracht in je armen te ontwikkelen is om die samen te trainen met een grote spiergroep zoals de benen.
Die theorie poneren bewegingswetenschappers van de Deense Odense University in de Scandinavian Journal of Medicine & Science in Sports. Het trainen van grote spiergroepen leidt tot anabole hormoonpieken waarvan ook de kleinere spiergroepen profiteren.

De Denen lieten veertien studenten negen weken trainen met gewichten. De ene groep studenten trainde alleen de biceps, op zestig procent van het gewicht waarmee de studenten nog één rep konden maken. Die groep heette A. De andere groep trainde ook de biceps, maar deed daar pal achteraan zes sets van elk tien reps op de leg press. Die groep heette LA.

Nou is een onderzoeksgroep van veertien studenten klein. De onderzoekers willen eigenlijk bevestiging van hun onderzoeksresultaten in een grotere studie.

Maar met die slag om de arm komen de Denen tot een aanbeveling voor bodybuilders. "When practising strength training in order to increase strength of the arm muscles, it can be recommended to include training of large muscle groups in order to induce a greater anabolic hormonal response and thereby influence muscle strength to a greater extent", schrijven ze in de laatste alinea's van hun publicatie. "Thus, when using a splitroutine during strength training, it may be an advantage to combine smaller muscle groups (arms, shoulders etc.) with larger muscle groups (chest, back, thighs etc.) to optimise the training effect."

Het idee dat een optimale krachttraining je anabole hormoonniveau's zoveel mogelijk moet verhogen is inmiddels het stadium van wetenschappelijke getheoretiseer voorbij. Onderzoekers uit Nieuw-Zeeland hebben al aangetoond dat krachtsporters het meest vooruitgaan op een trainingsschema dat hun testosteronconcentratie maximaal verhoogt.
 
Als je zulke dingen post weet je zeker dat je het nog niet begrepen hebt

jaa dat is wel zeker!! :roflol: !!!!!

het mooie is dat jij er zelf blijkbaar weinig van begrijpt lol.
 
Goeie post ja, zelf doe ik ook aan een vechtsport namelijk Judo en daar heb ik idd wel eens mijn beentjes voor nodig. Het nadeel is dat ik niet meer zo lenig ben sins ik aan bb doe.
 
Squatten is uiteraard 1 van de belangrijkste oefeningen , zoniet de belangrijkste .
 
Back
Naar boven