Fitness Seller

het belang van benen!!

29cs4eg.jpg

Kniebuigingen ftw.

Je maakt goede posts cedricske. ;)

sqaut does the trick

post dan nu een fototje
en over 6 maand ook

dan zie we of er verschil is of niet

ik ben het eens met de stelling: squat is over rated, nee dat is niet sarcastisch of als een grapje bedoelt

mijn benen groeien echt sper hard(ongeveer 6 cm erbij nu in 2 maanden en droger geworden), nou moet ik wel zeggen dat ze een keer dikker zijn geweest dan toen ik 2 maanden geleden weer begon.

ik squat maar 1 keer per 2 weken. met niet meer dan 100 kilo....toch groeien ze als de t*fus....ook seagals benen zie je groeien....

is net wat ik bedoel, hoe is het anders te vergelijken...

Ja maar we weten niet hoe breed jou benen nu zijn dus hebben we dan niks om mee te vergelijken, want er is geen standaard-maat voor ongetrainde benen weetje.

Is 21 je leeftijd of jou IQ? (niet om lullig te doen, even goede vrienden man, alleen meer om een soort van 'niet zo snel zulke dingen roepen' advies te geven)

Laatst bewerkt:
Post dan ook gelijk een foto van je rug, waarop je erectors goed uitkomen. Zijn maar weinig oefeningen die die zo hard aanpakken als squat. Vind het n00bish om als referentie van wel of geen squats alleen de grootte van de benen te nemen. Daarnaast is de grootte van de benen niet heel belangrijk bij sportspecifieke training, maar meer de kracht en die neemt het meest toe met squats en variaties erop. De stabilisatie bij bijv. leg press is weg en daardoor zal je nooit de kracht opbouwen (in je hele lichaam) die je van squatten krijgt. Een gewicht wat je niet op je rug kan houden kan je ook niet squatten!
100kg. squat is btw wel super laag, voor MMA ed geld eerder 2-2.5 x lichaamsgewicht als referentie voor voldoende kracht.

Ja maar we weten niet hoe breed jou benen nu zijn dus hebben we dan niks om mee te vergelijken, want er is geen standaard-maat voor ongetrainde benen weetje.

Is 21 je leeftijd of jou IQ? (niet om lullig te doen, even goede vrienden man, alleen meer om een soort van 'niet zo snel zulke dingen roepen' advies te geven)

jou iq is iig onder de 21. er bestaan geen mense op deze aardbol die goede benen hebben zonder ze te trainen! ze zijn dus flut! facking hell.

Post dan ook gelijk een foto van je rug, waarop je erectors goed uitkomen. Zijn maar weinig oefeningen die die zo hard aanpakken als squat. Vind het n00bish om als referentie van wel of geen squats alleen de grootte van de benen te nemen. Daarnaast is de grootte van de benen niet heel belangrijk bij sportspecifieke training, maar meer de kracht en die neemt het meest toe met squats en variaties erop. De stabilisatie bij bijv. leg press is weg en daardoor zal je nooit de kracht opbouwen (in je hele lichaam) die je van squatten krijgt. Een gewicht wat je niet op je rug kan houden kan je ook niet squatten!
100kg. squat is btw wel super laag, voor MMA ed geld eerder 2-2.5 x lichaamsgewicht als referentie voor voldoende kracht.

ben ik helemaal met je eens!

maar het gaat erover om goede benen te kweken bodybuidling gericht.
overigens deadlift ik meer dan genoeg.

Die gast uit die monsterboard.nl reclame heeft ook brute quads, dat ie zo de "aarde" rond trapt op zo een apparaat

Terug
Naar boven