XXL Nutrition

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.001
2000ste post !!!
en we gaan nog nie naar huis
we gaan nog nie naar huis :D

dat scheelt.. hopen dat die knul van de vorige pagina met een bestelling van 400 dollar dat ook heeft anders is die de klos vrees ik :p

die knul is zo slim geweest van genoeg te lezen op forums, om te weten dat je moet bestellen met IPS en niet fedex.. :) dus die invoerkosten ben ik niet bang voor.. douane, tja dat is iets anders.. :cool: Maar er zijn er al genoeg die Havoc er door hebben gekregen..

is pas mijn 2e bestelling bij bb.com. Mijn 1e was voor een bedrag van rond de 250$ dacht ik, ook met IPS, en heb ik gewoon 10euro moeten betaling aan de postbode.. that's it. :D
(woon In België)

die knul is zo slim geweest van genoeg te lezen op forums, om te weten dat je moet bestellen met IPS en niet fedex.. :) dus die invoerkosten ben ik niet bang voor.. douane, tja dat is iets anders.. :cool: Maar er zijn er al genoeg die Havoc er door hebben gekregen..

is pas mijn 2e bestelling bij bb.com. Mijn 1e was voor een bedrag van rond de 250$ dacht ik, ook met IPS, en heb ik gewoon 10euro moeten betaling aan de postbode.. that's it. :D
(woon In België)

Twee vraagjes :
Als ik het goed begrip betaal je via IPS geen invoerrechten met Fedex
wel
En wat is HAVOC
Waar kan een review hier over vinden?

Twee vraagjes :
Als ik het goed begrip betaal je via IPS geen invoerrechten met Fedex
wel
En wat is HAVOC
Waar kan een review hier over vinden?

havoc is een steroid, niet mee inlaten als je niet voldoende op de hoogte bent van de pros en cons.

Ik heb gisteren een bestelling geplaatst op 1fast400 het enige nadeel is idd visa , mastercard ik zelf heb ook aan een kennis moeten vragen voor zijn kaart. Ik heb ervoor gekozen een €3 extra te betalen voor een snellere verzending , Ben benieuwd !
In de mail stond 2-5 werkdagen maar daar zullen we maar niet vanuit gaan :p
Een GROOT voordeel dan wel is dat het een stuk goedkoper is NO , controlled labs .. producten en veel meer ! De keuze is zelfs te groot :p
Een ander nadeel dan weer , ik wou eiwitten bestellen :

100% Whey Protein - Gold Standard

10 lb

$76.99
Dat zou 54euro kosten wat zeer goed meevalt voor 4.5 Kg
Maar de verzendkosten schieten ongelooflijk de lucht in en dan is het verschil in prijs al nietmeer de moeite ! Nu een potje Green Bulge gelijk ik heb besteld weegt bijna niets dan is het natuurlijk goed tedoen.
Grtz Nick

Je hebt alleen een potje green bulge besteld?

Ik heb gisteren een bestelling geplaatst op 1fast400 het enige nadeel is idd visa , mastercard ik zelf heb ook aan een kennis moeten vragen voor zijn kaart. Ik heb ervoor gekozen een €3 extra te betalen voor een snellere verzending , Ben benieuwd !
In de mail stond 2-5 werkdagen maar daar zullen we maar niet vanuit gaan :p
Een GROOT voordeel dan wel is dat het een stuk goedkoper is NO , controlled labs .. producten en veel meer ! De keuze is zelfs te groot :p
Een ander nadeel dan weer , ik wou eiwitten bestellen :

100% Whey Protein - Gold Standard

10 lb

$76.99
Dat zou 54euro kosten wat zeer goed meevalt voor 4.5 Kg
Maar de verzendkosten schieten ongelooflijk de lucht in en dan is het verschil in prijs al nietmeer de moeite ! Nu een potje Green Bulge gelijk ik heb besteld weegt bijna niets dan is het natuurlijk goed tedoen.
Grtz Nick

is 1fast400 goedkoper dan bb.com?

ik bestel mijn proteïne ook niet op bb.com, ook voor de vervoerskosten die dan enorm stijgen.. Proteïne haal ik bij xxlnutrition.

Als je voor whey enzo gaat moet je ineens véél bestellen, de shipping rate daalt naar mate hij hoger gaat.. Als je dus whey nodig hebt, koop je hem best ineens voor een jaar.. en dan valt de shipping rate beter mee ;)

Sorry barbell man en mistah
Heb 10 jaar getraint 6 dagen in de week
bankte 8 x160 en een topje 190
niet schoon vooruit dat wel
ben nu ongeveer een jaar bezig
bank schoon nu 8x150
Wil schoon blijven(als het lukt)
Maar in mijn "tijd'" had je eiwitten en AS EN DAT WAS HET
Heb toen 1 potje creatine gebruikte
kostte 100 gulden de pond en was dikker als suikerkorrels
Dus er gaat nu een wereld open voor me
Wil binnen nu en 2 jaar 1x200 minimaal banken
en als het kan schoon
dus ik ben geen beginneling

Maar bedankt voor je waarschuwing
en je hebt gelijk dat je eerste jaren moet trainen
voor dat je iest gebruikt

bank schoon nu 8x150
en als het kan schoon

Niet slecht
En maar roepen dat je eerst een paar jaar moet trainen :roflol:

Ik heb weer wat JW en BAM besteld. Laatse keer dat ik wat bestelde uit de US was met FEDEx en dat doe ik dus nooit meer. Krijg je een na rekening van meer als 50 euries. pl**ris lijers. Dus nu weer met IPS. Hopen dat het nu weer goed gaat.

bank schoon nu 8x150
en als het kan schoon

ok man, dat waren ook al niet schoon brute stats.
je stats nu is ook niks mis mee.
anyways wetende dat je er thuis in bent:
havoc is een relatief milde 17a alkalyted steroid, over de counter verkocht.
word vaak beschreven als een prohormoon terwijl dit het niet is, daar het goedje geen conversie benodigt en gewoon meteen bruikbaar is.

je schijnt er met korte kuren van zon 4 weken flinke krachtgains mee te winnen alsmede meer dan redelijke massa gains, 5kg in die 4 weken zijn niet ongewoon. dit is dan droge massa, en van wat ik hoor schijnt het niet moeilijk vast te houden zijn met dit goedje buiten dat je toch wel een beetje verliest.

anyways deze roid word vaak genomen door (ex) superdrol gebruikers omdat de gains aardig in de buurt komen en de sides een stuk minder heftig zijn.

ik sta zelf op punt hier een kuurtje mee te starten en dit zelf te ontdekken, is overigens mn eerste kuur.

hoop dat je wat aan deze info hebt.

Okey barbell hou ons op de hoogte
Trouwens met een squat van 270 ben je zelf ook geen kleintje
en alles op getelt 760 kg
petje af

Ik heb eindelijk mijn spullen binnen van BB.com, ik heb ook niets extra moeten betalen!!!

Grtz

Ik denk dat het leveringsdag was vandaag,bij mij ook geleverd,besteld begin dec.en nu pas aangekregen(BB.C). Er zat creatine en hyperdrive(is dat nu legaal of niet?)in.Doos was volgens mij niet opgemaakt.

Terug
Naar boven