Dat is toch niet meer normaal

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

?? (Heb geloof ik 2 x mee gedaan) en is me behoorlijk bevallen... liefst in VS, ben alleen niet echt meer op de hoogte van....Dat is ook meteen de reden waarom ik zelf niet meer direct uit buitenland bestel. Duitsland zou ik misschien nog wel eens willen riskeren, ga dit eens nader bestuderen en binnekort een projectje van maken.
Ik koop alleen nog maar grote bulkvoorraden van iemand die een inkoopactie organiseert ( 20-100 kilo,liefst meer)en dan alleen bulk inkoop acties tav. whey en/of weightgainer. Voor de rest laat ik (op enkel wat creatine na kostte dik 20 euro per jaar) en een multivitje zo af en toe, koop ik niks meer op supplementen gebied...
Iemand die weer een dergelijke ouderwetse actie zoals vroeger wil organiseren?? (Heb geloof ik 2 x mee gedaan) en is me behoorlijk bevallen... liefst in VS, ben alleen niet echt meer op de hoogte van....
Wil eigelijk gewoon niet meer kwijt zijn dan: 130-180 euro's voor 15 a 20 kilo whey op jaarbasis. En een 50-100 euro's voor een kleine 10-15 kilo voor wheightgainer
Dit zou wanneer ik in VS zou wonen, goed te realiseren zijn (omegerekend dan)

Ik heb zitten kijken om deze supplementen te bestellen:
3x CellMass
3x NO-Xplode
3x Syntha-6
3x TrueMass
Is het beter om dit in Amerika te bestellen?
Zo ja, waar?
En hoe groot is de kans dat ik later nog BTW etc moet betalen hiervoor
Bedankt
Waarom zou je IPS nemen als het gewoon dezelfde prijs is als de "snellere" manier van verzenden? Ik heb het nog eens gecheckt en voor mijn laatste bestelling was IPS even duur als International Express courier.
Vroeger eens IPS genomen en dan kan je gerust twee tot drie weken wachten op je supplementen. IEC heb ik nooit langer dan pakweg een week-negen dagen moeten wachten.
Waarom zou je IPS nemen als het gewoon dezelfde prijs is als de "snellere" manier van verzenden? Ik heb het nog eens gecheckt en voor mijn laatste bestelling was IPS even duur als International Express courier.
Vroeger eens IPS genomen en dan kan je gerust twee tot drie weken wachten op je supplementen. IEC heb ik nooit langer dan pakweg een week-negen dagen moeten wachten.
t*ring ik dacht dat ik al lang aan het wachten was 10/12/2007 maar zo te horen kan het nog wel ff duren.....
Wat wel een nadeel is van IPS dat je geen trackingnr krijg, heb namelijk geen flauw idee waar me pakket uithangt en wie zijn verantwoording het is dat het zo lang duurt.

Besteld...Nov 24, 2007
1 Gloves: RD Millenium Hooker II Lifting Strap, One Size
1 Tommy Kono Knee Bands, Medium
03.01.2008....nog steeds niet binnen.
Dus zelfs zoiets simpels als een paar straps en kniebanden houden ze vast..![]()
Kan dat allemaal zomaar dan dat ze dat vasthouden 
Ik denk dat de vertraging andere redenen heeft dan de douane eerlijk gezegd.Tegen het einde van het jaar is het altijd drukker dan normaal voor vervoersbedrijven.Mensen willen nog snel hun pakketje voor de feestdagen en het einde van het jaar verzonden hebben en dan nog eens de feestdagen drukte tussendoor.Zodoende levert als vertraging op.Straks vanaf begin februari heb je je pakketje weer gewoon zoals afgesproken.Dan is de nasleur ook weggewerkt en komt alles weer in een rustiger vaarwater.