Fitness Seller

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Dat is ook meteen de reden waarom ik zelf niet meer direct uit buitenland bestel. Duitsland zou ik misschien nog wel eens willen riskeren, ga dit eens nader bestuderen en binnekort een projectje van maken.

Ik koop alleen nog maar grote bulkvoorraden van iemand die een inkoopactie organiseert ( 20-100 kilo,liefst meer)en dan alleen bulk inkoop acties tav. whey en/of weightgainer. Voor de rest laat ik (op enkel wat creatine na kostte dik 20 euro per jaar) en een multivitje zo af en toe, koop ik niks meer op supplementen gebied...

Iemand die weer een dergelijke ouderwetse actie zoals vroeger wil organiseren????? (Heb geloof ik 2 x mee gedaan) en is me behoorlijk bevallen... liefst in VS, ben alleen niet echt meer op de hoogte van....

Wil eigelijk gewoon niet meer kwijt zijn dan: 130-180 euro's voor 15 a 20 kilo whey op jaarbasis. En een 50-100 euro's voor een kleine 10-15 kilo voor wheightgainer

Dit zou wanneer ik in VS zou wonen, goed te realiseren zijn (omegerekend dan)

Dat is ook meteen de reden waarom ik zelf niet meer direct uit buitenland bestel. Duitsland zou ik misschien nog wel eens willen riskeren, ga dit eens nader bestuderen en binnekort een projectje van maken.

Ik koop alleen nog maar grote bulkvoorraden van iemand die een inkoopactie organiseert ( 20-100 kilo,liefst meer)en dan alleen bulk inkoop acties tav. whey en/of weightgainer. Voor de rest laat ik (op enkel wat creatine na kostte dik 20 euro per jaar) en een multivitje zo af en toe, koop ik niks meer op supplementen gebied...

Iemand die weer een dergelijke ouderwetse actie zoals vroeger wil organiseren????? (Heb geloof ik 2 x mee gedaan) en is me behoorlijk bevallen... liefst in VS, ben alleen niet echt meer op de hoogte van....

Wil eigelijk gewoon niet meer kwijt zijn dan: 130-180 euro's voor 15 a 20 kilo whey op jaarbasis. En een 50-100 euro's voor een kleine 10-15 kilo voor wheightgainer

Dit zou wanneer ik in VS zou wonen, goed te realiseren zijn (omegerekend dan)

Dan zouden we goede prijzen moeten te pakken kunnen krijgen :D
maar vogel voor de kat van de douane denk ik..

Toch vreemd dat het zo lang duurt bij BB.com, had ik dit topic wat beter gevolgd dan had ik niet of toch zeker wat later besteld.

Na je bestelling krijg je eerst een Order Receipt en dan een Ship Confirmation, die heb ik gekregen maar daarna krijg je steevast een tracking number van FedEx en die laat op zich wachten. Ofwel ligt het aan BB.com ofwel aan FedEx maar dat is moeilijk uit te maken.

Als ik geen tracking nummer krijg tegen vrijdag dan zal ik eens mailen naar BB.com.

Ik heb zitten kijken om deze supps te bestellen:

3x CellMass
3x NO-Xplode
3x Syntha-6
3x TrueMass

Is het beter om dit in Amerika te bestellen?
Zo ja, waar?

En hoe groot is de kans dat ik later nog BTW etc moet betalen hiervoor???

Bedankt

Ik heb zitten kijken om deze supplementen te bestellen:

3x CellMass
3x NO-Xplode
3x Syntha-6
3x TrueMass

Is het beter om dit in Amerika te bestellen?
Zo ja, waar?

En hoe groot is de kans dat ik later nog BTW etc moet betalen hiervoor???

Bedankt

Beter durf ik niet zeggen, goedkoper is het allesinds wel !! En nog geen klein beetje wss !!
Allesinds, als je besteld neem dan aub IPS als verzendwijze !!

Waarom zou je IPS nemen als het gewoon dezelfde prijs is als de "snellere" manier van verzenden? Ik heb het nog eens gecheckt en voor mijn laatste bestelling was IPS even duur als International Express courier.

Vroeger eens IPS genomen en dan kan je gerust twee tot drie weken wachten op je supps. IEC heb ik nooit langer dan pakweg een week-negen dagen moeten wachten.

Waarom zou je IPS nemen als het gewoon dezelfde prijs is als de "snellere" manier van verzenden? Ik heb het nog eens gecheckt en voor mijn laatste bestelling was IPS even duur als International Express courier.

Vroeger eens IPS genomen en dan kan je gerust twee tot drie weken wachten op je supplementen. IEC heb ik nooit langer dan pakweg een week-negen dagen moeten wachten.

Doe maar gerust !!
Dan zul je lekker na een maandje een dikke factuur toegezonden krijgen van FEDEX voor invoertax enal die shit

ik ga nutraplanet gebruiken.... lage dollar.. €1,- staat nu op $1,50-

Vroeger eens IPS genomen en dan kan je gerust twee tot drie weken wachten op je supplementen. IEC heb ik nooit langer dan pakweg een week-negen dagen moeten wachten.

Gegarandeerd Naheffing + als je iets hebt wat verboden is krijg je meteen hoop gek*t

dan heb je 9/10 belastingen aan je been

Wacht zelf ook nog op pakketje van 29/11 dus...:)

t*ring ik dacht dat ik al lang aan het wachten was 10/12/2007 maar zo te horen kan het nog wel ff duren.....
Wat wel een nadeel is van IPS dat je geen trackingnr krijg, heb namelijk geen flauw idee waar me pakket uithangt en wie zijn verantwoording het is dat het zo lang duurt.

t*ring ik dacht dat ik al lang aan het wachten was 10/12/2007 maar zo te horen kan het nog wel ff duren.....
Wat wel een nadeel is van IPS dat je geen trackingnr krijg, heb namelijk geen flauw idee waar me pakket uithangt en wie zijn verantwoording het is dat het zo lang duurt.

So true:(

Nou, gesteravond heb ik gezien dat ik door onoplettentheid IPS had genomen dus zal ik nu zien of er btw en invoerrechten bijkomen. Ik meen mij te herinneren van wel maar dan wel minder dan met FedEx en cash te betalen bij aflevering van het pakket.

Of ze op die manier minder of geen controle doen of er iets illegaals tussen zit betwijfel ik, vroeger was er ook eens een pakket opengemaakt. Het passeert nog steeds langs de douane.

Besteld...Nov 24, 2007

1 Gloves: RD Millenium Hooker II Lifting Strap, One Size
1 Tommy Kono Knee Bands, Medium

03.01.2008....nog steeds niet binnen.

Dus zelfs zoiets simpels als een paar straps en kniebanden houden ze vast..:no:

Besteld...Nov 24, 2007

1 Gloves: RD Millenium Hooker II Lifting Strap, One Size
1 Tommy Kono Knee Bands, Medium

03.01.2008....nog steeds niet binnen.

Dus zelfs zoiets simpels als een paar straps en kniebanden houden ze vast..:no:

:eek: Kan dat allemaal zomaar dan dat ze dat vasthouden :dunno:

Blijkbaar.....snap er ook geen zak van.

Ik denk dat de vertraging andere redenen heeft dan de douane eerlijk gezegd.Tegen het einde van het jaar is het altijd drukker dan normaal voor vervoersbedrijven.Mensen willen nog snel hun pakketje voor de feestdagen en het einde van het jaar verzonden hebben en dan nog eens de feestdagen drukte tussendoor.Zodoende levert als vertraging op.Straks vanaf begin februari heb je je pakketje weer gewoon zoals afgesproken.Dan is de nasleur ook weggewerkt en komt alles weer in een rustiger vaarwater.

Ik denk dat de vertraging andere redenen heeft dan de douane eerlijk gezegd.Tegen het einde van het jaar is het altijd drukker dan normaal voor vervoersbedrijven.Mensen willen nog snel hun pakketje voor de feestdagen en het einde van het jaar verzonden hebben en dan nog eens de feestdagen drukte tussendoor.Zodoende levert als vertraging op.Straks vanaf begin februari heb je je pakketje weer gewoon zoals afgesproken.Dan is de nasleur ook weggewerkt en komt alles weer in een rustiger vaarwater.

als dat zo is, waarom staat bij de meeste bij paket tracking nog dat het pakket vast staat bij de douane om vrijgegeven te worden.

had 2 bestelling gedaan, 1tje een4tal weken terug en een ander zon 2 weken terug.
die van 4 weken staat nog steeds bij de douane, die van 2 weken heb ik ondertussen al weer een week...

vind ik persoonlijk een rare gang van zaken.

Customer Service..chat.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Knockout Noel: Thank you for visiting Bodybuilding.com. My name is Knockout Noel. How can I help you today?

Enzyme: Hi, i want to tell you the oders are taking ridiculous long..i now the fault is whit customs..but u guys are losing customers
because of this.

Enzyme: Am from holland and on the dutch bodybuilding forum an other dutch forums they are very negatief about the orders lately.

Knockout Noel: Yeah. I hate that we can be effected that way. I do appreciate that you would take the time to let us know.

Enzyme: yes...for example...my order (straps and kneebands)...its not like its illegal or something...it makes no sense.

Knockout Noel: I agree.

Enzyme: is there anything u can do about it...i mean customs has rules to live by to right ?

Knockout Noel: The last update I have is that it is in customs. I will contact them today to see if I can get an update.

Enzyme: Oke....anyway i realy like the webshop we all do...but customs is making it to hard.

Knockout Noel: I do apologize.My best suggestion is to use the Express Courier option. It's a little more expensive but worth it
if you don't want to wait.

Enzyme: Oke i will try next time...gtg now..thanks.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Iemand ervaring daar met de Express Courier option...gaat het dan wel snel idd ?

Terug
Naar boven