Zoo ik heb afgelopen zondag een bestelling gedaan bij amazon(films) en bb. De amazon is nu binnen. Ben benieuwd hoelang de bb pakket hierachter volgt
welke heb je?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoo ik heb afgelopen zondag een bestelling gedaan bij amazon(films) en bb. De amazon is nu binnen. Ben benieuwd hoelang de bb pakket hierachter volgt
oo had dat even gezegd.. hadden we er een paar warme wollen XXL sokken bij gedaan
Straks wordt je oma vervolgd wegens het invoeren van supss op de verbodenlijst![]()

Mijn bestelling van 16/12 is ondertussen een week ofzo binnen, duurde wel lang genoeg alles(1 maand).
Attn Mistah, welke verzendoptie had je gekozen bij Nutraplanet? Zat ook te denken om er te bestellen maar als de controle zoveel hoger is laat'k et wel zo.
Min pakje staat volgens BB bij de douane.Heeft er iemand contactgegevens van deze klojo's? Telnr, adres, email? Ik woon in België.
Thanks![]()

Ik heb een telefoonnr gekregen omdat mijn pakketje in beslag is genomen door de douane (via ABX, nutraplanet...); telefoonnr is 02/208.30.08 voor België ! Heb wel 100 keer proberen bellen, altijd bezet !Véél succes kerel !![]()
Bedankt voor het nummer