AndroidHealthClinic

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

kreeg net mn follow up van bb.com. dat hij dus 7 dagen weg is.

Met een beetje geluk eind volgende week binnen!

:rolleyes: oo had dat even gezegd.. hadden we er een paar warme wollen XXL sokken bij gedaan ;)

Straks wordt je oma vervolgd wegens het invoeren van supss op de verbodenlijst :lol:

ofwel ontbreekt er volgende keer ineens een potje en heb jij binnen een maandje of twee een ripped bb bomma :D

oh ik dacht dat je wat bb shit had

Nope, hehe
ik had het gewoon op dezelfde dag besteld daarom zei ik het.
de film zijn nu dus al binnen
de hydroxycut en lipo 6 van bb nog niet:)

Ik wacht ook op een pakketje van 17\12.Mag hem toch deze week wel verwachten anders maar ff mailen\chatten met bb.com.

Mijn bestelling van 16/12 is ondertussen een week ofzo binnen, duurde wel lang genoeg alles(1 maand).

Attn Mistah, welke verzendoptie had je gekozen bij Nutraplanet? Zat ook te denken om er te bestellen maar als de controle zoveel hoger is laat'k et wel zo.

vandaag bestelling van 27/12 binnen

Vandaag bestelling van 29/12 binnen gekregen.

vandaag nog niks binnen:) DAG 8 pas

Mijn bestelling van 16/12 is ondertussen een week ofzo binnen, duurde wel lang genoeg alles(1 maand).

Attn Mistah, welke verzendoptie had je gekozen bij Nutraplanet? Zat ook te denken om er te bestellen maar als de controle zoveel hoger is laat'k et wel zo.

UPS, zoals op BB.com !

Bestelling van 12/12 nog steeds niet binnen:mad::mad::mad::mad::mad:

Iedereen krijgt alles binnen en ik zit hier maar te wachten:mad:
Ach ja vroegah was alles betah:p

Min pakje staat volgens BB bij de douane. :evilred:Heeft er iemand contactgegevens van deze klojo's? Telnr, adres, email? Ik woon in België.

Min pakje staat volgens BB bij de douane. :evilred:Heeft er iemand contactgegevens van deze klojo's? Telnr, adres, email? Ik woon in België.

Ik heb een telefoonnr gekregen omdat mijn pakketje in beslag is genomen door de douane (via ABX, nutraplanet...); telefoonnr is 02/208.30.08 voor België ! Heb wel 100 keer proberen bellen, altijd bezet !
Véél succes kerel !:rolleyes:

Ik heb een telefoonnr gekregen omdat mijn pakketje in beslag is genomen door de douane (via ABX, nutraplanet...); telefoonnr is 02/208.30.08 voor België ! Heb wel 100 keer proberen bellen, altijd bezet !Véél succes kerel !:rolleyes:

Dat belooft:eek: Bedankt voor het nummer;)

Snap niet waarom ze niet gewoon een track and trace nummer meegeven

ik heb nos ether besteld... kleine bestelling... mot wel lukkuh... (hooppik)

ook kleding bij, dus komt onschuldiger over... shirtje voor mama

Terug
Naar boven