MuscleMeat

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Morgen is het 14 dagen geleden dat m'n order geshipped is vanaf BB.com . Nog niks ontvangen iig.

Hoop dat het niet bij de douane ligt fzo (3x Jungle Warfare) Maar lijkt me sterk aangezien het nog gewoon in NL te koop is.

Ik wacht nu ook al terug 16dagen op mijn bestelling bij bb.com, hopelijk niet terug hetzelfde zooitje van 1 maand wachten :rolleyes:

Ik bestel voortaan bij nutraplanet. Je kan er wel alleen maar met creditcard betalen, maar ze verzenden via United States Postal Service in plaats van International Postal Service.
Meestal heb ik m'n pakketje in een week in huis, maar nooit na meer dan 10 dagen.

Ook besteld bij bb.com.
En ze hadden gebeld dat ik er nog btw over moest betalen. 18 euro :mad: extra. En het vervelende is dat ze een voicemailbericht hadden ingesproken en mij pa had mij daarop aangesproken. Alleen hij was weer in een slechte bui en ik kreeg ruzie en nu weet ik nog niet waar ik naartoe moet bellen etc. Iemand die een algemeen nummer weet die je moet bellen?

Ik bestel voortaan bij nutraplanet. Je kan er wel alleen maar met creditcard betalen, maar ze verzenden via United States Postal Service in plaats van International Postal Service.
Meestal heb ik m'n pakketje in een week in huis, maar nooit na meer dan 10 dagen.

Wordt Bij NP niet je pakketje 9 van de 10 keer geopende door de customs?Veel gelezen,jij geen last van?

Ook al zitten denken aan nutraplanet sinds ze ook heel wat dingen hebben die bb.com niet hebben.

Heb jij zo'n bevestiging moeten doen voor je VISA? Had ervan gelezen in hun 'terms'

Hoeveel verzendk. betaal je trouwens bij NP?

Ook besteld bij bb.com.
En ze hadden gebeld dat ik er nog btw over moest betalen. 18 euro :mad: extra. En het vervelende is dat ze een voicemailbericht hadden ingesproken en mij pa had mij daarop aangesproken. Alleen hij was weer in een slechte bui en ik kreeg ruzie en nu weet ik nog niet waar ik naartoe moet bellen etc. Iemand die een algemeen nummer weet die je moet bellen?[/QUOTE]

bump

Ook besteld bij bb.com.
En ze hadden gebeld dat ik er nog btw over moest betalen. 18 euro :mad: extra. En het vervelende is dat ze een voicemailbericht hadden ingesproken en mij pa had mij daarop aangesproken. Alleen hij was weer in een slechte bui en ik kreeg ruzie en nu weet ik nog niet waar ik naartoe moet bellen etc. Iemand die een algemeen nummer weet die je moet bellen?

Toll Free Phone Numbers

Available 24 hours a day!

To order by phone or for questions about buying products call 1-866-236-8969

For help with order delivery and status call 1-866-236-8417

Nog even wat anders, ik had gemaild naar bb.com klantenservice. Wij denken dus allemaal dat het 14 dagen ( MAX ) duurt voordat het bij ons thuis is. MAAR, het duurt 14 dagen MAX voordat het bij het nederlandse "entry point" oftewel, de douane is.

Hello,

I apologize for the delay with your order. I do show that you chose the International Postal Service as your method of delivery. This takes from 7 to 14 days to arrive at your country's point of entry. Your shipment should be arriving at customs soon!

Thank You!
Maxed Out Mike

Wordt Bij NP niet je pakketje 9 van de 10 keer geopende door de customs?Veel gelezen,jij geen last van?

Nee ik hub nu 4 keer besteld in 2 maanden, geen 1 keer problemen gehad. Ik heb ook weleens via andere sites die via USPS verzonden iets besteld, ook nooit problemen mee gehad.

Ook al zitten denken aan nutraplanet sinds ze ook heel wat dingen hebben die bb.com niet hebben.

Heb jij zo'n bevestiging moeten doen voor je VISA? Had ervan gelezen in hun 'terms'

Hoeveel verzendk. betaal je trouwens bij NP?

Ik heb met mastercard betaald, ging heel soepel.

Verzendkosten hangt af van het gewicht van je bestelling, maar ik vind het zeker meevallen, goedkoper dan bij bb.com (International Postal Service) heb ik het idee.

Ik heb met mastercard betaald, ging heel soepel.

Verzendkosten hangt af van het gewicht van je bestelling, maar ik vind het zeker meevallen, goedkoper dan bij bb.com (International Postal Service) heb ik het idee.

dat is helaas niet zo... de verzend kosten zijn iets duurder en de supplementen iets goedkoper... ik betaal altijd met visa en vergelijk beide sites altijd met elkaar als ik iets koop. bb.com is nog altijd goedkoper uitgekomen en kreeg er een free gift bij.... zonder coupon is bb.com altijd net iets goedkoper...

En ja... binnen 14 dagen is je pakket in Nederland... daarna kan het nog weken duren...

dat is helaas niet zo... de verzend kosten zijn iets duurder en de supplementen iets goedkoper... ik betaal altijd met visa en vergelijk beide sites altijd met elkaar als ik iets koop. bb.com is nog altijd goedkoper uitgekomen en kreeg er een free gift bij.... zonder coupon is bb.com altijd net iets goedkoper...

En ja... binnen 14 dagen is je pakket in Nederland... daarna kan het nog weken duren...

Ik had echt het idee dat de verzendkosten iets gunstiger waren, kan het ook verkeerd hebben gehad.

Maar wat betreft de snelheid van ontvangst, ik ben er zeer tevreden over. Het is tot nu toe nog niet 1 keer voorgekomen(bij nutraplanet) dat mijn pakket is blijven liggen bij de douane. Ik heb nog een bestelling onderweg, ik heb hem vorige week vrijdag besteld, eens kijken hoe lang het nu duurt. Ik laat het wel weten.

koolio.... hou me op de hoogte.. een paar dollartjes meer voor een levering dat een week eerder binnen is. is nie errug

hoop dat me spul er snel is, heb niet zoveel zin om weken te moeten wachten...

Hello,

The delay is not the shipping time. It takes about just over a week to get to Netherland's customs, however customs officials take a long time with US orders for inspections because several US companies were shipping illegal products within different packaging and labeling. As well, a rumor I heard within the forums, is that the EU is making US orders late and go through longer routes in customs because they want citizens purchasing within the EU. So this is what causes delays. Please let me know if there is anything I can do to help you reach your fitness goals!

Thank You!
Maxed Out Mike

Best vrapand als ze dat bij de douane doen, iig goed om te weten.

oh, krijg net een SMSje, het is er :banana:

hey Got-er :D beetje crossposten he :D

oooh god NO! my secret identity has been revealed :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven