Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
onkosten 21,76 euro
en douane administratie 7,20 euro![]()
Don't worry, je hebt dat maar 1 keer voor.![]()
Ik heb nu via International Postal service al 4 keer besteld en nog nooit naheffing op gehad.

Don't worry, je hebt dat maar 1 keer voor.![]()
Ik heb nu via International Postal service al 4 keer besteld en nog nooit naheffing op gehad.
ik hou jullie op de hoogteeuh op 1fast400 staat bij mij order dat ik het heb ontvangen? pff

das balen, bel 1fast400 eens of fedex zelf, alhoewel das een internationaal gesprek wrs :s
KOST 12 cent P/M ofso...
niet kon zijn. gelukkig...internationaal bellen. LEBARA SWAKOST 12 cent P/M ofso...
Ik heb net gechat met zon kill. mijn order staat al in NL. ze gaan er druk achterzetten dat hij zosnel mogelijk komt... hij zei dat het de ambasade niet kon zijn. gelukkig...
, Douane bedoel je denk ik
tuuurlijk demassive 

duana bedoel ik jah... fokkit...
de levering is dat het na 14 dagen in nederland is. daarna tjah... w8en maarh./
waar je mee bezig bent loopt je mond van ovah heh. mijn Passpoort ligt bij de russian ambasade drom..![]()

PayPal biedt momenteel niet de mogelijkheid om fondsen toe te voegen via uw bankrekening.
Wanneer u een betaling doet, schrijft PayPal het bedrag af van de creditcard van de koper en schrijft het bedrag direct bij op de PayPal-rekening van de verkoper.