AndroidHealthClinic

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Ik bestel zeker nog eens bij bb.com, snel contact (min. 45 minuten), goede service, vriendelijk en 12 dagen van Idaho naar Oostende is helemaal super :D

• Topic Starter Topic Starter
bodybuilding.com ruleeezz :D

Don't worry, je hebt dat maar 1 keer voor. ;)

Ik heb nu via International Postal service al 4 keer besteld en nog nooit naheffing op gehad.

kan nog 2 maal gebeuren omdat ik zowel bij fast400 en bb.com met fedex heb besteld, ik hou mijn hart vast:( ik hou jullie op de hoogte

ik heb net eens op de site van fedex gekeken voor mijn pakket

Mar 27, 2007 
 12:43 AM

Arrived at FedEx location
MEMPHIS, TN 

Mar 26, 2007 
 7:11 PM

Left origin  

BOISE, ID

3:45 PM

Picked up  

BOISE, ID 

12:00 AM

Package data transmitted to FedEx  

Laatst bewerkt:
Wat voor een rommel is dat die 1fast400 :D

euh op 1fast400 staat bij mij order dat ik het heb ontvangen? pff

ik w8 al 20 dagen....:bang: :p fokkit. komt vast wel en met die heffing shit bennik volgensmij noghsteeds cheaper uit./.

das balen, bel 1fast400 eens of fedex zelf, alhoewel das een internationaal gesprek wrs :s

internationaal bellen. LEBARA SWA :D KOST 12 cent P/M ofso...

Ik heb net gechat met zon kill. mijn order staat al in NL. ze gaan er druk achterzetten dat hij zosnel mogelijk komt... hij zei dat het de ambasade lol JAJAJAJAJA DOUANE :P niet kon zijn. gelukkig...

Laatst bewerkt:
internationaal bellen. LEBARA SWA :D KOST 12 cent P/M ofso...

Ik heb net gechat met zon kill. mijn order staat al in NL. ze gaan er druk achterzetten dat hij zosnel mogelijk komt... hij zei dat het de ambasade niet kon zijn. gelukkig...

ambasade ??? , Douane bedoel je denk ik

tot hoe laat rijdt de pakketdienst eigenlijk in nederland?

duana bedoel ik jah... fokkit :P...

de levering is dat het na 14 dagen in nederland is. daarna tjah... w8en maarh./

waar je mee bezig bent loopt je mond van ovah heh. mijn Passpoort ligt bij de russian ambasade drom.. :P

duana bedoel ik jah... fokkit :P...

de levering is dat het na 14 dagen in nederland is. daarna tjah... w8en maarh./

waar je mee bezig bent loopt je mond van ovah heh. mijn Passpoort ligt bij de russian ambasade drom.. :P

douane ;)
en rusland? hoe komt je paspoort daar? (ff off-topic)

Geld toevoegen is niet beschikbaar op mijn paypal acount.
Ik dat dat je er geld kon op overschrijven. Ik kan wel geld op mijn rekening zetten... moet je hiervoor creditcard gegevens ingeven?

PayPal biedt momenteel niet de mogelijkheid om fondsen toe te voegen via uw bankrekening.

Wanneer u een betaling doet, schrijft PayPal het bedrag af van de creditcard van de koper en schrijft het bedrag direct bij op de PayPal-rekening van de verkoper.

Yep, je kan hem dan ook later laten controleren (om zo je limiet weg te krijgen)

ok thnx

Spijtig dat ik geen creditcard heb..

Vandaag ff BB.com gemaild over waar mijn shizzle blijft:

ik had dus de 13e besteld:

Hello,

I apologize for the delay with your order. I do show that you chose the International Postal Service as your method of delivery. This takes from 7 to 14 days to arrive at your country's point of entry. Your shipment should be arriving at customs soon!

------------

En deze kreeg ik ook nog toen ik vroeg wanneer ze dachten dat het dan echt bij mij thuis zo staan:

Hello,

We apologize for tihs huge hassle and delay on your package. We are working very hard to help speed up the process for you. Unfortunately, we do not have any control over your country's customs. As soon as we receive any new information regarding your package we will contact you immediately!

If you should need anything else at all please feel free to contact us.

Take care and have a great day!

Thank you
Meathead Mike!
Bodybuilding.com

Terug
Naar boven