AndroidHealthClinic

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

die squit ding is de shit man :D

ik bestel niet meer via 1 fast400, ik heb ook gekozen voor economy. me bestelling gekocht op 18 maart en nog niks ontvangen:( .gisteren dezelfde bestelling gedaan bij bb.com en ik word zowel van hun als fedex op de hoogte gehouden van mijn pak. normaal gezien leveren ze ook in een termijn van 2 a 5 dagen maar het is goedkoper dan fast400, zowel de producten als de verzending!

gisteren dezelfde bestelling gedaan bij bb.com en ik word zowel van hun als fedex op de hoogte gehouden van mijn pak. normaal gezien leveren ze ook in een termijn van 2 a 5 dagen maar het is goedkoper dan fast400, zowel de producten als de verzending!

:eek: Nooooooooo, you just broke rule N°1

Als je fedex (express courrier) genomen hebt zal je naheffing aan je been hebben. Op bb.com altijd international postal service nemen.

Mag ik de volledige link van bb.com? Ik ben wel benieuwd of die winkel beter en goedkoper is dan 1fast400...

thanks

Thanks!

De website ziet er op zich stukken minder prof. uit als 1fast400. Maar uiteindelijk gaat het daar niet om.

Ik ben nu met USPS 20 dagen verder en heb nog niks. Ik heb nu 1fast400 gemaild en gevraagd of hun het willen uitzoeken! Best wel gaar..

Bodybuilding.com - Guaranteed Lowest Prices! Huge Selection!

-------------------

voor de rest:

vandaag weer geen pakketje, morgens is de laatste dag die binnen de 14 dagen periode valt van de aflevering (USPS was 7 tot 14 dagen).

Hier ook nog niets ontvangen, hopelijk is het deze week.

Ik ben nu op de site aan het kijken. Best interessant. Klopt het dat ze paypal accepteren en wat zijn jullie ervaringen daarmee? Wat ik wel een nadeel van Paypal vindt, is dat als je er euro's op gaat storten en deze wilt omzetten naar Dollars, om mee te betalen, dan betaal je nog even extra om dat om te zetten. Dat was vrij fors vorige keer...

Weet iemand hoe je dat omzeilt?

je betaalt gewoon. kost nix hoorj. euro's of dollars.. je hebt euro's op ej account maar die veranderen vanzelf in dollars als je betaald.

Pay Pall gaat makkelijk. zorg wel dat je genoeg op je account heb staan.

in heb international postal service. 9 Maar en noghsteeds nix binnen. 14 dagen zijn overschreden. volgens mij ga ik ook heffing krijgen. volgens mij ben ik de lul..:P

heb juist een pakje van 15kg van BodyBuilding.com ontvangen na 1 week. Shipment via international express service (FedEx). Ik moest geen invoerrechten of btw betalen. Alles was tip top in orde met free gift en een gratis staal van iets.

(1) ISS Research Pro42, Box Of 12, Bodybuilding.com Variety Pack
Shipped From: ID
(6) AST Multi Pro 32X, 100 Caplets Shipped From: ID
(2) Optimum 100% Whey Protein, 10 Lbs., Gold Standard Double Rich
Chocolate Shipped From: ID
(1) FREE GIFT: Chapman Media Group World Class Physique, Disc-3,
Biceps-Triceps-Posing Shipped From: ID

met de lage dollar is het wel een stuk goedkoper dan in de sportwinkel en ze hebben veel meer keus

Blijven hopen DeEMaSsIvE, blijven hopen :D

heb juist een pakje van 15kg van BodyBuilding.com ontvangen na 1 week. Shipment via international express service (FedEx). Ik moest geen invoerrechten of btw betalen. Alles was tip top in orde met free gift en een gratis staal van iets.

met de lage dollar is het wel een stuk goedkoper dan in de sportwinkel en ze hebben veel meer keus
he das goed nieuws, dat stemt me wat gerust! succes met je spullen

gefeliciteerd, maar nog niet te vroeg juigen he. Die naheffing komt later vandaar naheffing. maar hoop het niet voor je;)

bij bb.com maar net geen 16 $ voor dessert van bsn:D

Naheffing is dikke shit!
Ik heb gemaild en gemaild met de douane, blijbaar weten ze het daar zelf niet:

Mijn mail:

Beste meneer, mevrouw

Ik doe aan fitness en aangezien supplementen veel goedkoper zijn in Amerika ben ik van plan ze daar te kopen en ze te laten verschepen naar hier met Bodybuilding.com - Guaranteed Lowest Prices! Huge Selection!
Ik zou ze versturen met International postal service (7-14dagen)
Graag zou ik u mening hebben of deze producten ook zonder enige problemen door de douane gaan geraken. (had whey n swole nzo besteld maar daarrond geen probleem blijkt uit alle mails)

Dank bij voorbaat,

Antwoorden terug van verschillende mensen:
Antwoord 1:

Geachte,

Hierbij de gevraagde inlichtingen:

Voedsel supplementen
Goederen code 2106102090
BTW: 6% op waarde + vervoerkosten + invoerrechten
Invoerrechten: 12,8% op waarde + vervoerkosten
Douane aanbiedingskosten : Ja - ziet u uw koeriersbedrijf

Hoogachtend
Pierre Ernoux

Antwoord 2:

Geachte,

Er is een invoerrecht van 8,3% te betalen op de douanewaarde(= waarde aan de EEG-grens, dus inclusief transport) + een variabele belasting afhankelijk van het gehalte aan, melkproteïnen,melkvet,saccharose en zetmeel/glucose, verwerkt in het product. Uiteraard is er ook 6% BTW verschudigd.

Hoogachtend,
Voor de gewestelijk directeur
Marc De Schutter
inspecteur a.i.

Antwoord 3:

Beste, In principe gaat het hier om legale produkten , dus bestaat er geen enkel probleem om deze produkten in te voeren. Waar u wel rekening moet mee houden is het feit dat er eventueel invoerrechten en BTW verschuldigd zijn. Waardoor de prijs van de produkten wel kan oplopen.

Met vriendelijke groeten, Kim De ConinckCommunicatieambtenaar Douane en Accijnzen Antwerpen03/229.22.08

Heb dan ff teruggemaild hoe het juist zat

De BTW moet betaald worden bij de invoer zelf. Per invoerdocument moet er BTW betaald worden. Dit is voor voedingssupplementen 21%.Het invoertarief is verschillend van produkt tot produkt. Bv voor proteinepreparaten is dat ongeveer 12 %.
Met vriendelijke groeten, Kim De Coninck

Conclusie: Weten ze het daar zelf wel?! Iemand naheffing al gekregen en de JUISTE getallen heeft?

Laatst bewerkt:
ik zal het laten weten als ik nog een naheffing krijg misschien toch maar postal gaan volgende keer (is wel 10$ duurder)

die free gift DVD Fit Show World Class Physique vond ik wel heel goed: ene Bob Cicherillo legt zeer traag en duidelijk uit hoe je moet trainen en waarom en ondertussen curlt hij zonder verpinken met 40kg halters. geweldige kerel

mijn pakket is onderweg maar het staat nog niet op mijn visa rekening. niet van fast400 en ook nog niet van bb store. op fast400 heb ik zelf nog geen trackingnr? en het is ook via fedex:(

Een uurtje geleden stond de taxipost aan de deur :D , heb alles ontvangen!

Ik had nog samen besteld met nog 2 anderen die elk NO explode en Cellmass gekozen hadden en die NO xplode kwam in een limited edition box met samples van celmass en 3 of 4 syntha6 samples in 3 verschillende smaken :eek:

Terug
Naar boven