- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.gisteren dezelfde bestelling gedaan bij bb.com en ik word zowel van hun als fedex op de hoogte gehouden van mijn pak. normaal gezien leveren ze ook in een termijn van 2 a 5 dagen maar het is goedkoper dan fast400, zowel de producten als de verzending!gisteren dezelfde bestelling gedaan bij bb.com en ik word zowel van hun als fedex op de hoogte gehouden van mijn pak. normaal gezien leveren ze ook in een termijn van 2 a 5 dagen maar het is goedkoper dan fast400, zowel de producten als de verzending!
Nooooooooo, you just broke rule N°1wat kost de naheffingNooooooooo, you just broke rule N°1
Als je fedex (express courrier) genomen hebt zal je naheffing aan je been hebben. Op bb.com altijd international postal service nemen.

??Mag ik de volledige link van bb.com? Ik ben wel benieuwd of die winkel beter en goedkoper is dan 1fast400...
thanks
Bodybuilding.com - Guaranteed Lowest Prices! Huge Selection!
-------------------
voor de rest:
vandaag weer geen pakketje, morgens is de laatste dag die binnen de 14 dagen periode valt van de aflevering (USPS was 7 tot 14 dagen).

he das goed nieuws, dat stemt me wat gerust! succes met je spullenheb juist een pakje van 15kg van BodyBuilding.com ontvangen na 1 week. Shipment via international express service (FedEx). Ik moest geen invoerrechten of btw betalen. Alles was tip top in orde met free gift en een gratis staal van iets.
(1) ISS Research Pro42, Box Of 12, Bodybuilding.com Variety Pack
Shipped From: ID
(6) AST Multi Pro 32X, 100 Caplets Shipped From: ID
(2) Optimum 100% Whey Protein, 10 Lbs., Gold Standard Double Rich
Chocolate Shipped From: ID
(1) FREE GIFT: Chapman Media Group World Class Physique, Disc-3,
Biceps-Triceps-Posing Shipped From: ID
met de lage dollar is het wel een stuk goedkoper dan in de sportwinkel en ze hebben veel meer keus
heb juist een pakje van 15kg van BodyBuilding.com ontvangen na 1 week. Shipment via international express service (FedEx). Ik moest geen invoerrechten of btw betalen. Alles was tip top in orde met free gift en een gratis staal van iets.
(1) ISS Research Pro42, Box Of 12, Bodybuilding.com Variety Pack
Shipped From: ID
(6) AST Multi Pro 32X, 100 Caplets Shipped From: ID
(2) Optimum 100% Whey Protein, 10 Lbs., Gold Standard Double Rich
Chocolate Shipped From: ID
(1) FREE GIFT: Chapman Media Group World Class Physique, Disc-3,
Biceps-Triceps-Posing Shipped From: ID
met de lage dollar is het wel een stuk goedkoper dan in de sportwinkel en ze hebben veel meer keus

gefeliciteerd, maar nog niet te vroeg juigen he. Die naheffing komt later vandaar naheffing. maar hoop het niet voor je![]()