Fitness Seller

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

• Topic Starter Topic Starter
Een uurtje geleden stond de taxipost aan de deur :D , heb alles ontvangen!

Ik had nog samen besteld met nog 2 anderen die elk NO explode en Cellmass gekozen hadden en die NO xplode kwam in een limited edition box met samples van celmass en 3 of 4 syntha6 samples in 3 verschillende smaken :eek:

wow man, das nice !!!!! heb je besteld bij bb.com?

ik wil mijn shit. ik ben de 14 dagen al gepasseerd. typisch weer iets voor mij. ik heb ook 2 maanden op mijn telefoon moeten wachten terwijl hij 1 week lever tijd had. :mad:

wow man, das nice !!!!! heb je besteld bij bb.com?

Yup was verzonden op 14-03, dus zo'n 12 dagen wachten ongeveer.

Ik ga volgende week beginnen met m'n green magnitude, ik heb alvast eens m'n nieuwe dymatize elite whey butter cream toffee geprobeerd en die is best wel te pruimen!!

**** ey, ik wil ook mijn spullen!:(

ik hoop niet dat ze bij de douane aant ouwehoeren zijn met mijn shit, ik heb niets dat in nederland niet verkocht wordt, (alleen de schiek wraps dan).

ik hoop niet dat ze ff flink wat % belasting erboven op joekelen maar dat zal wel... waarom? omdat ik altijd pech heb met dit soort dingen???

Xto jij had de 10e ofzo besteld heh? maybe zitten we in de zelfde &*(&*(& levering...

Yup was verzonden op 14-03, dus zo'n 12 dagen wachten ongeveer.

Ik ga volgende week beginnen met m'n green magnitude, ik heb alvast eens m'n nieuwe dymatize elite whey butter cream toffee geprobeerd en die is best wel te pruimen!!

ooh zeker een reviewke schrijven over green magnitude !! :p

Allemaal zo ongeduldig, na 15 dagen begin ik maar lastig te worden. :D

toen ik van mijn werk kwam vandaag, een brief van fedex in de bus. ik dacht natuurlijk dat het van mijn bestelling was van fast400, maar nee! ik heb begin deze maand een produckt gekocht van rond de 100 euro en nu krijg ik de rekening voor me neus 29 euro te betalen:( ik denk dat er nog zullen volgen

toen ik van mijn werk kwam vandaag, een brief van fedex in de bus. ik dacht natuurlijk dat het van mijn bestelling was van fast400, maar nee! ik heb begin deze maand een produckt gekocht van rond de 100 euro en nu krijg ik de rekening voor me neus 29 euro te betalen:( ik denk dat er nog zullen volgen

wtf! ???

bij international postal service heb je dit niet of is de kans klein dat je dit hebt dacht ik. Correct me if i'm wrong!!

nou laten we hopen dat et bij international postal service niet hebt want wil tzt ook gaan bestellen op bb.com dankzij dit forum :D bedankt voor alle (negatieve / positieve) reacties..eerst ff de kat uit de boom kijken he:)

bij international postal service heb je dit niet of is de kans klein dat je dit hebt dacht ik. Correct me if i'm wrong!!

ik heb mijn lesje en mss nog twee bijkomende lesjes wel geleerd:o
ik zal nu ook steeds international postal service kiezen. dank je voor de tip.
ik wacht trouwens nog steeds op een antwoord van fast400 waar mijn bestelling is... maar geen antwoord:mad:

ik wacht trouwens nog steeds op een antwoord van fast400 waar mijn bestelling is... maar geen antwoord:mad:

Heb je daar geen live chat zoals bij bb.com?

heeft bb.com livechat? man man man dat ik dat zelfs niet wist :D Hun service scheert wel naar de top als dat zo is :D

ja, ik had daar al heel veel vragen op gesteld hoor.. je moet gewoon op "contact us" klikken zo links op je scherm tussen alle andere dingen, en dan dat scherm dat opent helemaal onderaan in een vierkantig schermpje "live chat" ofiets staat er en dan praat je binnen de 10 seconden met een werknemer van bb.com ;)

Ik wacht op hetzelfde antwoord van 1fast400, i will keep you informed..

ik verwacht morgen of donderdag mijn bestelling van bb.com, nette service alvast, hopelijk gaat er ook niks verkeerd. mijn dessert oa van bsn is toch ongeveer 10$ goedkoper dan bij fast400 en ik heb van hun zelf nog niks in huis. ze hebben gelukkig nog niks afgerekend op mijn visa rekening voor mij part mogen ze hun spul houden zolang er maar niks van mijn rekening gaat:rolleyes: op dit moment vertrouw ik bb beter dan fast400

Terug
Naar boven