- Waardering
- 32
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 81kg
Ik, tis wel int waasland maar A'werpen is max 20min rijen voor mij
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik, tis wel int waasland maar A'werpen is max 20min rijen voor mij
heb je PM gestuurd 
Toevallig zet jij ook achter elke zin een uitroepteken![]()
!
Even een korte TIP!
Bodybuilding.com - Controlled Labs Purple Wraath - New And Improved Flavor! On sale now!
Bodybuilding.com - Controlled Labs Green MAGnitude - Creatine Matrix Volumizer! On sale now!
Bodybuilding.com - Syntrax Fyre - All Natural Thermogenic! On sale now!
^^, allemaal gratis test pakketjes, ga binnekort ook bestellen heb ze er ook maar bijgenomen![]()
Even een korte TIP!
Bodybuilding.com - Controlled Labs Purple Wraath - New And Improved Flavor! On sale now!
Bodybuilding.com - Controlled Labs Green MAGnitude - Creatine Matrix Volumizer! On sale now!
Bodybuilding.com - Syntrax Fyre - All Natural Thermogenic! On sale now!
^^, allemaal gratis test pakketjes, ga binnekort ook bestellen heb ze er ook maar bijgenomen![]()
Profijt op de nitrotech:
30 euro per pot ongeveer---> 90 euro uitgespaard en alles stond hier op 4 dagen![]()

Ik heb die gratis samples er ook bijgenomen maar ik wist niet dat je er $10 meer voor moest betalen want anders had ik het niet gedaan, zo speciaal is dat nou ook niet. Toen BB.com vroeger nog in andere handen was kreeg je constant gratis samples zonder dat je erom vroeg en zonder meerkost.
Nu de Dollar laag staat is het zeker interessant om te bestellen in de VS al zullen de boardsponsors dat niet graag horen, zij maken nu ook meer winst door de lage dollar.
Jep als je dicht bij hogere shipping rate zit bvb 9kg 800gram
en je doet die 4 samples erbij die bvb 400gram wegen dan val je in de shipping rate van 10kg t.e.m. 12kg bvb, dus conclusie: je betaalt dan meer![]()
. Maar wou het gewoon even aangeven, voor de mensen die het mischien interresant vonden 
Das logisch natuurlijk. Maar wou het gewoon even aangeven, voor de mensen die het mischien interresant vonden
![]()

jaaajaaa logisch zeg je nu maar daarstraks snapte je het niet he?
j/k![]()
.