MuscleMeat

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Valt nog mee dan 3 dagen. Ik heb juist even gechat met iemand van bb.com en gevraagd waar mijn order blijft. Het was al geshipped op 12 maart en nog steeds niet aangekomen(was wel iets illegaal). Dus dacht ik dat het misschien in beslag genomen was ofzo. Die kerel zei dus dat het nog steeds in de queue staat om gechecked te worden. Mijn order staat daar dus waarschijnlijk wat langer dan 3 dagen. Het is paasvakantie, vergeet dat niet.

voor de schoolgaande jeugd ja,niet voor de douane he man.

Ja inderdaad, maar de meesten zullen daar dus ook wel op vakantie zijn of met de kinderen thuis ofzo. Veel minder personeel aanwezig dus ook veel minder snel:D.

Ja die 99% van de mensen geven ze gewoon vakantie... Ik denk niet dat ze iedereen gewoon vakantie geven en 1 man achter laten om toch nog wat werk te doen.

Of misschien is het trager omdat iedereen zijn paaseieren heeft verstuurd, en je weet nooit wat daar in kan zitten!

Ja die 99% van de mensen geven ze gewoon vakantie... Ik denk niet dat ze iedereen gewoon vakantie geven en 1 man achter laten om toch nog wat werk te doen.

Of misschien is het trager omdat iedereen zijn paaseieren heeft verstuurd, en je weet nooit wat daar in kan zitten!

Het blijven ambtenaren he :D

Verder kan het wel ff duren voordat ze hem doorsturen(als ze hem al niet in beslag nemen). Ik had op 8 augustus 2007 toen de JW/BAM stack besteld en kreeg op 4 december 2007 een doos met wat brieven en een shakebeker terug.

Het blijven ambtenaren he :D

Verder kan het wel ff duren voordat ze hem doorsturen(als ze hem al niet in beslag nemen). Ik had op 8 augustus 2007 toen de JW/BAM stack besteld en kreeg op 4 december 2007 een doos met wat brieven en een shakebeker terug.

Nooit dan een brief gehad van de douane ofzo dat er iets illegaal zou inzitten? Of een boete voor het invoeren van illegale producten?

is Yohimbine ilegaal nou of legaal
haha ik zat ff te kijken naar muscletech anabolic hallo en zag dat yohimbine er inzat maar id dit nou illegaal want als ik kijk op die dopingslijst van 2008

[Link niet meer beschikbaar]

daar kan ik geen yohimbine vinden haha of ik kijk er weer dom weg over heen

groeten

yohimbine is illegaal in nederland om in te voeren.

yohimbe is illegaal maar leuk spul..
zit ook in R4W...

ja ik had al zon vermoeden haha:P

Gewoon duimen, laatst 4 potjes Yohimbe HCL besteld...zijn gewoon netjes aangekomen.

Mijn order is vandaag binnen gekomen.

ff een pic gemaakt:D

IMG_4783.jpg

cool

Dit heb ik gisteren bij nutraplanet besteld:

1x Ragnarok (40 servings) By: Millennium Sport Technologies
1x Xtend (1016 grams) By: Scivation
1x Napalm (4 oz) By: Avant Research
1x 100% Casein (4 lbs) By: Optimum Nutrition
1x Muscle Milk (2.48 lb) By: Cytosport
1x 1,3-dimethylamylamine Caps By: NutraPlanet
1x Stevia Glycerite (2 oz) By: NOW Foods
1x Anabolic Pump (90+ caps) By: USPLabs

United States Postal Service - Express Mail International (EMS)

Grtz

cool

Dit heb ik gisteren bij nutraplanet besteld:

1x Ragnarok (40 servings) By: Millennium Sport Technologies
1x Xtend (1016 grams) By: Scivation
1x Napalm (4 oz) By: Avant Research
1x 100% Casein (4 lbs) By: Optimum Nutrition
1x Muscle Milk (2.48 lb) By: Cytosport
1x 1,3-dimethylamylamine Caps By: NutraPlanet
1x Stevia Glycerite (2 oz) By: NOW Foods
1x Anabolic Pump (90+ caps) By: USPLabs

United States Postal Service - Express Mail International (EMS)

Grtz

Kun je me laten weten hoe die Stevia smaakt als je hem binnen hebt?
Ben van plan dit te gaan gebruiken als natuurlijke zoet vervanger, gebruik momenteel natriumcyclamaat.

voor de mensen die daar nog gaan bestellen bekijk deze pagina eens :
Bodybuilding.com - Search Results: free sample

dit zijn allemaal free samples:D gratis is natuurlijk nooit verkeerd:D
staan er toch zeker 4 alleen let wel op dat niet opeens je verzendkosten omhoog gaan toenet bij mij met 15 dollar omhoog

Laatst bewerkt:
Nooit dan een brief gehad van de douane ofzo dat er iets illegaal zou inzitten? Of een boete voor het invoeren van illegale producten?

Ik heb toen inderdaad brieven van de douane gehad. 1 inbeslagnamebrief voor het invoeren van medicijnen(JW) en 1 brief voor het overtreden van de warenwet(Pro-Anabol)

Later heb ik nog een heel pak brieven van fed-ex en de douane gehad waar ik niks van snap.

Ik heb er geen boete voor moeten betalen. Het rare is alleen dat er nederlandse webshops zijn die het gewoon verkopen. Dat begrijp ik dus niet

Redhead, komt er een log van die Thyrocuts?

Redhead, komt er een log van die Thyrocuts?

Kan ik wel doen zal van de week ff een logje aanmaken.Het word meer een cut stack

Week 1-4
Thyrocuts II
Retain 2
Vpx Redline caps (als energizer 1 a 2 per dag)

Week 5-8
Now Relora
Rpn DCP

Week 9-12
Thyrcuts II
Retain 2

Ondersteunend met Bcaa's en PW

gewoon vraagje over algemeen invoeren van Amerika, kan kiezen tussen deze verzendmanieren:

-UPS Worldwide Saver
-FedEx Priority
-International Express Mail
-International Priority Mail

welke wijze moet ik kiezen om zeker geen invoerskosten, douane, btw etc te hebben...

thx!

Maestro, beetje lezen kan geen kwaad e

anywayzzzz UPS is the way to go als je geen invoerskosten en die cirque wilt betalen, je krijgt mss een heffing van €10 aan de deur voor de koerier.

Fedex is snel, maar garantie naheffing (ong. €30, afhankelijk van je inhoud/gewicht van je pakket)

IEM en IPM, hms das uk gewoon USPS ofzo he. Daar heb je normaal gezien ook geen naheffing.

Tis maar te zien wat je wilt he! snel = fedex

Terug
Naar boven