XXL Nutrition

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Zit toch alleen bij Fedex verzendingen?

By the way jouw reactie, ik dacht als het in een van de lidstaten van de EU geimporteerd is, dan is er toch vrij verkeer in Europa?

Dus zoals jij het zegt, moet de vrachtwagen via een duane post persé rijden, om gecontroleerd te worden i.p.v naar een lokaal fedex/postkantoor te gaan?

Neen, was niet via Fedex, is via IPS verzonden. Kan zijn door de paasvakantie dat er wat vertraging is want ik heb ook nog niets van de douane gehoord dat er iets illegaals zou bijzitten.

Er is vrij verkeer van goederen in de EU maar het vertrekpunt van het pakket is ook gekend en daar word naar gekeken. En dan gaat het in het land van bestemming door een douane controle en word er eventueel gekeken voor douane kosten. Transport bedrijven zorgen dat die invoerkosten en btw altijd betaald worden aangezien zo'n bedrijf legaal moet werken.

Er is vrij verkeer van goederen in de EU maar het vertrekpunt van het pakket is ook gekend en daar word naar gekeken. En dan gaat het in het land van bestemming door een douane controle en word er eventueel gekeken voor douane kosten. Transport bedrijven zorgen dat die invoerkosten en btw altijd betaald worden aangezien zo'n bedrijf legaal moet werken.

Ahzo :)

Offtopic /
Heb jij Call of duty gespeeld :P? /

wou onlangs ook bij BB.com bestellen,vroege ze daar naar een copy van m'n creditcard(voor en achterkant)+ een geldigheidsbewijs,goed gek al ze denken dat ik dat naar de eerste de beste ga sturen.nog iemand meegemaakt?

ik blijf gewoon bij nutraplanet,vorige maandag besteld,dindag verscheept, vandaag al in belgie...super toch.

By the way jouw reactie, ik dacht als het in een van de lidstaten van de EU geimporteerd is, dan is er toch vrij verkeer in Europa?

Dus zoals jij het zegt, moet de vrachtwagen via een duane post persé rijden, om gecontroleerd te worden i.p.v naar een lokaal fedex/postkantoor te gaan?

nee dat heb ik niet gezegt.
alleen dat het imo niet bij elke locatie waar het komt gechecked word.
voor zover ik weet alleen in oudemeer waar het nl aangaat.
staat ook zo in in mn pakettracking wat de clearance betreft.

wou onlangs ook bij BB.com bestellen,vroege ze daar naar een copy van m'n creditcard(voor en achterkant)+ een geldigheidsbewijs,goed gek al ze denken dat ik dat naar de eerste de beste ga sturen.nog iemand meegemaakt?

Doen ze meestal om fraude tegen te gaan. En omdat je voor je eerste maal bestelt.
Ik betaal met een geverifieërde Paypal account, dan heb je dit soort dingen niet.

Ik zie er wel geen kwaad in in die controle, als mijn Visa kaart gebruikt zou worden door iemand anders zie ik dit toch direct bij mijn online bankieren. Melden bij je bank en hopla geld terug.
En het leveringsadres moet toch altijd hetzelfde zijn als dat op je creditcard.

nee dat heb ik niet gezegt.
alleen dat het imo niet bij elke locatie waar het komt gechecked word.
voor zover ik weet alleen in oudemeer waar het nl aangaat.
staat ook zo in in mn pakettracking wat de clearance betreft.

Okay, :P

Nu snap ik het helemaal ^^

Hij is iig in Eindhoven nu :O! ahh ik ga bijna zelf erheen rijden ^^

niets mis mee hoor! je kan zelf alle cijfers zwartmaken en alleen de laatste 4 overlaten, was ook voldoende voor mij.

Mijn pakketen zijn binnen :)!

LOL, die hot-rox extreme godver ik sta te shaken man en ik voel me ****ing warm. En dan moet ik er morgen 2 op lege maag nemen.

Laatst bewerkt:
Ik heb maandag Jw/Bam/Restore besteld bij bb.com
Wat gebeurd er als het onderschept wordt? Of is daar nix mis mee?

Ik heb al met verschillende kredietkaarten besteld en dit hebben ze mij nog nooit gevraagd. Het lijkt me verdacht, ik zou het niet doorsturen. Vroegen ze dat per email?

ik blijf gewoon bij nutraplanet,vorige maandag besteld,dindag verscheept, vandaag al in belgie...super toch.

Welke verzendmethode?

Ik heb al met verschillende kredietkaarten besteld en dit hebben ze mij nog nooit gevraagd. Het lijkt me verdacht, ik zou het niet doorsturen. Vroegen ze dat per email?

idd ja kheb het ook niet gedaan. bij nutraplanet vraagde ze het ook niet.

Welke verzendmethode?

Federal Express - International Economy (4-5 Days)

Heb je kans op naheffing bij die verzendwijze ?

ja altijd,ligt meestal tussen de 60 en 80 euro onafhankelijk van de hoeveelhied

kheb juist m'n paket getracked met het tracjing nr,staat blijkbaar al 3 dagen bij de douane in belgië,iemand een iedee waarom het daar zolang blijft staan? er zit 100% zeker niks illigaal in.

2 x PlasmaJet By: Gaspari

2 x SizeOn (1290 gm (2.84 lb.s)) By: Gaspari
Flavor: Wild Berry Punch

2 x Super Pump 250 (1.76 lbs) By: Gaspari
Flavor: Orange

4 x Adam (120 tabs) By: NOW Foods

2 x Ultimate Anabolic Stack (1 RPM + 1 Drive) By: Applied Nutriceuticals

1 x Fitness 3000 Caliper (Standard) By: Accu-Measure

1 x Leather Lifting Belt (4 inch)

5 x Animal Pak

Doen ze meestal om fraude tegen te gaan. En omdat je voor je eerste maal bestelt.
Ik betaal met een geverifieërde Paypal account, dan heb je dit soort dingen niet.

Ik zie er wel geen kwaad in in die controle, als mijn Visa kaart gebruikt zou worden door iemand anders zie ik dit toch direct bij mijn online bankieren. Melden bij je bank en hopla geld terug.
En het leveringsadres moet toch altijd hetzelfde zijn als dat op je creditcard.

ja maar nadeel van paypal is ook weer dat je geen MSTAK en ander groei spul kan kopen :(

ja altijd,ligt meestal tussen de 60 en 80 euro onafhankelijk van de hoeveelhied

kheb juist m'n paket getracked met het tracjing nr,staat blijkbaar al 3 dagen bij de douane in belgië,iemand een iedee waarom het daar zolang blijft staan? er zit 100% zeker niks illigaal in.

2 x PlasmaJet By: Gaspari

2 x SizeOn (1290 gm (2.84 lb.s)) By: Gaspari
Flavor: Wild Berry Punch

2 x Super Pump 250 (1.76 lbs) By: Gaspari
Flavor: Orange

4 x Adam (120 tabs) By: NOW Foods

2 x Ultimate Anabolic Stack (1 RPM + 1 Drive) By: Applied Nutriceuticals

1 x Fitness 3000 Caliper (Standard) By: Accu-Measure

1 x Leather Lifting Belt (4 inch)

5 x Animal Pak

Valt nog mee dan 3 dagen. Ik heb juist even gechat met iemand van bb.com en gevraagd waar mijn order blijft. Het was al geshipped op 12 maart en nog steeds niet aangekomen(was wel iets illegaal). Dus dacht ik dat het misschien in beslag genomen was ofzo. Die kerel zei dus dat het nog steeds in de queue staat om gechecked te worden. Mijn order staat daar dus waarschijnlijk wat langer dan 3 dagen. Het is paasvakantie, vergeet dat niet.

Terug
Naar boven