AndroidHealthClinic

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Heb bij 2 eerdere bestellingen (gelukkig) nog nooit een naheffing gehad, maar ja je weet wat ze zeggen 3X = scheepsrecht.

Ik w8 wel af.. en waarschijnlijk ben ik met naheffing nog steeds goedkopen uit dan in NL

Stond ergens in het begin dat alle EXTRA shiping costs aan BB.com gericht moeten zijn, en niet aan de persoon zelf.

Vandaar

Met extra shipping costs bedoelen ze bijvoorbeeld als er dingen in backorder staan en achteraf pas kunnen verzonden worden, je die niet moet betalen.
Of als je items van verschillende locaties verzonden worden.

Met extra shipping costs bedoelen ze bijvoorbeeld als er dingen in backorder staan en achteraf pas kunnen verzonden worden, je die niet moet betalen.

volgens mij heb jij gelijk atans ik had dit ook een keer gelezen

Tja, proberen kan je altijd :P

Hopelijk komt mijn pakketje woensdag aan, anders moet ik eiwit shakes blijven drinken op de Sportschool :O!

Bij de Tuinen is weer 50% korting op eiwit shakes. Hoeft echt niet helemaal uit amerika te bestellen

Er is hier geen tuinen in de buurt >_> alleen een peperdure rozemarijn & thijm :<

Maarja hier kan ik toch een heel end mee vooruit 3-4 maanden :D

Binnekort nieuw baantje zoeken, :)!

ff een vraagje misschie een domme maar goed, ik wete niet of er verschil in zit.
Bij welke site kan ik het beste PH/DS bestellen? minste kans dat het onderschept wordt?

Voor degene die bij bb.com nog wat willen bestellen, ze hebben me per mail een discountcoupon gestuurd omdat ik al 2 maanden niet bij hun heb besteld. het is tot 4 april geldig:

ComeBack10PerOff

In te vullen onderin bij je shoppingcart

Vandaag ook nog een bestelling gedaan, heb er 2 potjes van die Peanut power butter bijgezwierd om eens te testen.

ik zou het gwoon niet doen... ik heb goede ervaring met nutraplanet, maar andere weer totaal niet.. Nutraplanet had bij mijn bestelling (bestelde klein) geen logo op de doos, gaf aan dat het een free gift was... en dat de waarde $30,- was.

Ik wil gewoon weten bij welke site ik het beste havoc kan bestellen?

Wohoo, mijn pakket is in Europa ^^!

Parijs, wel te verstaan. Ik vraag me alleen 1 ding af, van wie krijg ik de check nou de duane van Parijs of die van Nederland?

Of wordt het dubbelgecontroleerd, want het zit in principe op de vrachtwagen nu

Wohoo, mijn pakket is in Europa ^^!

Parijs, wel te verstaan. Ik vraag me alleen 1 ding af, van wie krijg ik de check nou de duane van Parijs of die van Nederland?

Of wordt het dubbelgecontroleerd, want het zit in principe op de vrachtwagen nu

voor zover ik weet alleen in nederland.
wat in france verboden is is mischien hier wel legaal en andersom, dus zon check zou onzinnig zijn imo.

Terug
Naar boven