iwab
Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik denk ook dat het niet gaat werken... BB.COM zou gek zijn... ik zou als bedrijf dan nix meer naar het buitenland shippen
Stond ergens in het begin dat alle EXTRA shiping costs aan BB.com gericht moeten zijn, en niet aan de persoon zelf.
Vandaar
Met extra shipping costs bedoelen ze bijvoorbeeld als er dingen in backorder staan en achteraf pas kunnen verzonden worden, je die niet moet betalen.
Of als je items van verschillende locaties verzonden worden.
Met extra shipping costs bedoelen ze bijvoorbeeld als er dingen in backorder staan en achteraf pas kunnen verzonden worden, je die niet moet betalen.
Of als je items van verschillende locaties verzonden worden.

Tja, proberen kan je altijd
Hopelijk komt mijn pakketje woensdag aan, anders moet ik eiwit shakes blijven drinken op de Sportschool :O!
Bij de Tuinen is weer 50% korting op eiwit shakes. Hoeft echt niet helemaal uit amerika te bestellen
!Bij de Tuinen is weer 50% korting op eiwit shakes. Hoeft echt niet helemaal uit amerika te bestellen

Tja, proberen kan je altijd
Hopelijk komt mijn pakketje woensdag aan, anders moet ik eiwit shakes blijven drinken op de Sportschool :O!
Bij de Tuinen is weer 50% korting op eiwit shakes. Hoeft echt niet helemaal uit amerika te bestellen

ik moet nu die dure shakes op sportschool drinken grrr heb zelf nog maar 150 gram over ofzo -_-ff een vraagje misschie een domme maar goed, ik wete niet of er verschil in zit.
Bij welke site kan ik het beste PH/DS bestellen? minste kans dat het onderschept wordt?
ik zou het gwoon niet doen... ik heb goede ervaring met nutraplanet, maar andere weer totaal niet.. Nutraplanet had bij mijn bestelling (bestelde klein) geen logo op de doos, gaf aan dat het een free gift was... en dat de waarde $30,- was.
Ik wil gewoon weten bij welke site ik het beste havoc kan bestellen?
Wohoo, mijn pakket is in Europa ^^!
Parijs, wel te verstaan. Ik vraag me alleen 1 ding af, van wie krijg ik de check nou de duane van Parijs of die van Nederland?
Of wordt het dubbelgecontroleerd, want het zit in principe op de vrachtwagen nu