MuscleMeat

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Zowaar het wachten wordt beloond. Vandaag me pakketje binnen gekregen is mijn nano vapor inbeslaggenomen ivm geneesmiddelenwet. Tevens staat er op de kopie van bewijs van inname een procesverbaalnummer. Kan iemand mij dit verklaren?

Dat is zuur, mijn Nano Vapor is gewoon aangekomen. Over dat procesverbaalnummer zou ik even contact opnemen met de douane voor de zekerheid.

Normaal worden alle processen-verbaal ingezonden aan de officier van justitie. De officier van justitie is immers de ambtenaar die moet beoordelen of het een strafzaak kan worden, de verdachte een schikking aanbiedt ter voorkoming van strafvervolging of dat de zaak wordt geseponeerd. Deze hoofdregel geldt voor de douane-ambtenaar echter alleen voor commune delicten en NFD-delicten, waarbij het PV door tussenkomst van de boete-fraudecoördinator wordt ingezonden aan de officier van justitie.

Grote kans heb je dat jou "zaak" gewoon word geseponeerd omdat jou gelede schade al groot genoeg is. Mocht je ongeluk hebben kan de officier van justitie je nog een schikking aanbieden/opleggen. In het aller ergste geval moet je voorkomen maar die kans acht ik wel heel erg klein.

Balen dat het is ingenomen, maar ik denk dat je er weinig meer aan doet, behalve als je er echt werk van wil maken en het tegendeel wil bewijzen. Probeer het nog een keer of koop het in nederland.

Laatst bewerkt:
Wat zit er in nano vapor dan dat tegenstrijdig is met de geneesmiddelenwet? Ik wist niet eens dat er iets in zat wat verboden is. Wellicht te naif van mij om te denken als het in Nederland op ''legale'' wijze te verkrijgen is, dat het ook uit het buitenland geen probleem is. Overigens zie ik dat me lipo-6 ook niet is meegekomen.

Lachwekkend zou het zijn als ik moet voorkomen voor een supplementje dat gewoon in Nederland verkrijgbaar is. Misschien iemand anders met dezelfde ervaring? Of word ik nu gewoon keihard genaaid

Wat zit er in nano vapor dan dat tegenstrijdig is met de geneesmiddelenwet? Ik wist niet eens dat er iets in zat wat verboden is. Wellicht te naif van mij om te denken als het in Nederland op ''legale'' wijze te verkrijgen is, dat het ook uit het buitenland geen probleem is. Overigens zie ik dat me lipo-6 ook niet is meegekomen.

Lachwekkend zou het zijn als ik moet voorkomen voor een supplementje dat gewoon in Nederland verkrijgbaar is. Misschien iemand anders met dezelfde ervaring? Of word ik nu gewoon keihard genaaid

Er zijn verschillende versies van supplementen in omloop. Vaak worden Amerikaanse versies aangepast om in overeenstemming te komen met de Europese wetgeving.
Het kan dus zijn dat het product hetzelfde heet maar dat er een ingredient is weggelaten of toegevoegd.

Bedankt voor jullie reacties! laten we er maar vanuit gaan dat de versie van de VS aangaande nano vapor en lipo-6 in strijd is met de geneesmiddelenwet. Ik vraag me echter af wat ik met dat procesverbaal moet doen. Wat is jullie ervaring en wat denken jullie? Dien ik hiervoor nog een boete over te betalen?

Als je een boete krijgt, dan zie je die vanzelf verschijnen...

Dringende vraag

kameraad van mij gaat dus ook bestellen, maar wist niets van die 10% korting...

kan iemand me daar ff de code of wat dan ook van geven?

en nog een vraagje, ik zou eventueel rpm en drive bestellen. met verzendkosten komt het dan neer op een 87 dollar... maar hoeveel douane kosten komen er dan nog bij?

karma voor de snelle antwoorden!!

Dringende vraag

kameraad van mij gaat dus ook bestellen, maar wist niets van die 10% korting...

kan iemand me daar ff de code of wat dan ook van geven?

en nog een vraagje, ik zou eventueel rpm en drive bestellen. met verzendkosten komt het dan neer op een 87 dollar... maar hoeveel douane kosten komen er dan nog bij?

karma voor de snelle antwoorden!!

probeer deze eens: ComeBack10Percent

geen douane kosten alsje de traagste methode neemt dacht ik
of geen naheffing in ieder geval ;)

Dat is zuur, mijn Nano Vapor is gewoon aangekomen. Over dat procesverbaalnummer zou ik even contact opnemen met de douane voor de zekerheid.

Normaal worden alle processen-verbaal ingezonden aan de officier van justitie. De officier van justitie is immers de ambtenaar die moet beoordelen of het een strafzaak kan worden, de verdachte een schikking aanbiedt ter voorkoming van strafvervolging of dat de zaak wordt geseponeerd. Deze hoofdregel geldt voor de douane-ambtenaar echter alleen voor commune delicten en NFD-delicten, waarbij het PV door tussenkomst van de boete-fraudecoördinator wordt ingezonden aan de officier van justitie.

Grote kans heb je dat jou "zaak" gewoon word geseponeerd omdat jou gelede schade al groot genoeg is. Mocht je ongeluk hebben kan de officier van justitie je nog een schikking aanbieden/opleggen. In het aller ergste geval moet je voorkomen maar die kans acht ik wel heel erg klein.

Balen dat het is ingenomen, maar ik denk dat je er weinig meer aan doet, behalve als je er echt werk van wil maken en het tegendeel wil bewijzen. Probeer het nog een keer of koop het in nederland.

bij mij is Havoc er ook zonder probleem doorgekomen.. via bb.com..

Bump

Waarom bump je dit topic Xto?

Omdat ik het een goed topic vindt en omdat er net een nieuw topic gemaakt was terwijl deze veel beter is.

Vind je dat goed Sebas? :p

Natuurlijk :) Ik vroeg me alleen af of je misschien nog een vraag had die nog niet beantwoord was ergens anders in het topic.

hey , ik wil vandaag venom gaan bestellen bij bb.com maar ik wil geen Creditcard gebruiken , is het ook mogelijk dat je de koerier bij de deur betaald ? welke optie moet ik dan kiezen.. tnx

Als je in Amerika had gewoond zou het misschien nog wel kunnen ( alhoewel ik dat betwijfel, volgens mij gebeurt alles daar met creditcards ). Maar voor orders overseas weet ik 99% zeker dat je gewoon een creditcard of paypal rekening moet gebruiken. En volgens mij is Venom Hyperdrive niet legaal in nederland, maar daar kan ik me in vergissen.

Nah ik heb gelezen dat in Nederland , de global approved versie alleen maar verkocht mag worden .. maar op sommige nederlandse webshops zie je ook bij de beschrijving dat er het "hoodia" extract in zit , en volgens mij is het daarom verboden. maar dit kan natuurlijk ook klakkeloos overgenomen zijn van bb.com.. of out of date nou ik denk dat ik de gok ga wagen en gewoon op bb.com ga bestellen

Vorige maand bij efs besteld, riem + bands etc .. 150 $ verzendkosten of mss wel meer + erna nog ees 80 euro invoer moete bij betalen :( :( :(
'k ben echt enorm afgeript geweest eigenlijk héhe

Het is ook een regel voor nederland(gezien je buitenlandse vlag op pic)maar kan iemand uitsluitsel geven of deze wet echt doorgevoert word per 01-12-2008 en via feddex moet ik altijd tax betalen(k*t bedrijf) maar ups nog nooit!

Terug
Naar boven