AndroidHealthClinic

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Het is ook een regel voor nederland(gezien je buitenlandse vlag op pic)maar kan iemand uitsluitsel geven of deze wet echt doorgevoert word per 01-12-2008 en via feddex moet ik altijd tax betalen(k*t bedrijf) maar ups nog nooit!

:roflol: buitenlands, das gewoon de vlag van friesland of welke provincie dan ook.

welke vlag?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.683
vlaanderen boven

Er zijn verschillende versies van supplementen in omloop. Vaak worden Amerikaanse versies aangepast om in overeenstemming te komen met de Europese wetgeving.
Het kan dus zijn dat het product hetzelfde heet maar dat er een ingredient is weggelaten of toegevoegd.

Ik heb hier wel vaker van gehoord, maar nog nooit gezien. Ik heb al meerdere malen supplementen in nederland gekocht waar stoffen in zaten die onder de geneesmiddelenwet vallen. Als deze door de doune aangetroffen zouden worden in een verzending vanuit het buitenland zouden ze in beslag genomen worden.

Bijvoorbeeld Lipo-6, bevat synefrine en yohimbine, beide verboden in nederland, maar gewoon verkrijgbaar in nederlandse webshops.

Ja ik dacht ook al belgie(vlaanderen) dus cxlbv niet echt een snuggere opmerking.:hahaha:
Maar weet iemand hoe het nou zit?

Great to have you back! As a thank you, here is an extra 10% off coupon to help you save even more off our already super-low prices. We appreciate you!

* Step 1. Put The Products You Are Going To Order In Your Shopping Cart.
* Step 2. Once You Are Ready To Check Out, Copy And Paste The Code Below Into The "Promotional Code" Area At The BOTTOM Of Your Shopping Cart Front Page And Press The Submit Button:

ComeBack10Percent

* Step 3. Now Continue To Check Out As You Normally Would.

If you have any questions please contact us toll free at: 1-877-991-3411

This coupon expires on November 30th, 2008.

Deze had ik net in m'n mail, maar ik ga hem niet gebruiken, dus voor degene die hem wil gebruiken, be my guest.

Heb wel eens Jungle Warfare bestelt, heb 3 maanden gewacht op mn eerste potje. Eindelijk kreeg ik 2 maanden later mn 2de potje. De laatste keer dus dat ik bij 1fast400 bestelt heb.

haha kheb juist men pakket van 1fast binnen, 6werkdagen heeft het geduurd en geen naheffing..

Zijn er nog veel die in Amerika bestellen? Want het lijkt met toch niet meer zo interessant aangezien de dollar al vele sterker staat tegenover de euro dan een paar maanden geleden. Zeker als je naheffing krijgt.

Het wordt alsmaar minder interessanter ja, de dollar wordt idd sterker en de verschepingskosten zijn ook de hoogte ingegaan.
Tis 1 van de laatste keren dat ik de VS zal bestellen..toch altijd goeie ervaringen gehad met 1fast400

Ik wacht inderdaad ook even tot de koersen weer wat beter worden. Voorlopig zowiezo gewoon op alleen Whey en Creatine.

Ik heb hier wel vaker van gehoord, maar nog nooit gezien. Ik heb al meerdere malen supplementen in nederland gekocht waar stoffen in zaten die onder de geneesmiddelenwet vallen. Als deze door de doune aangetroffen zouden worden in een verzending vanuit het buitenland zouden ze in beslag genomen worden.

Bijvoorbeeld Lipo-6, bevat synefrine en yohimbine, beide verboden in nederland, maar gewoon verkrijgbaar in nederlandse webshops.

Ja, ik heb dus Lipo-6 bestelt bij BB en deze is in beslag genomen. Het is wel markant te noemen dat Lipo-6 verkrijgbaar is Nederland bij verschillende webshops en hoogstwaarschijnlijk ook bij supplementwinkels zonder modificaties aan het product. Zit de Nederlandse regering zo te zanikken over dikke kinderen kan ik niet eens Lipo-6 nemen om dit te verhelpen :P Andere manier afvallen dan maar :(

hey,

ik had een vraagje , ik heb bij bodybuilding.com besteld .... een maand geleden .... nu heb ik nog altijd niets gehad ... heeft nog iemand dit voorgehad?
en wat kan ik hier aan doen?

mvg

hey,

ik had een vraagje , ik heb bij bodybuilding.com besteld .... een maand geleden .... nu heb ik nog altijd niets gehad ... heeft nog iemand dit voorgehad?
en wat kan ik hier aan doen?

mvg

Wachten... Uit ervaring weet ik dat, als je mailt waar je spul blijft, je gewoon een standaard mailtje terug krijgt.. Zit dus niet meer op dan wachten, en eventueel je geld alvast terugtrekken totdat je je spul hebt..

wordt een beetje pissig van die koersen :(

Wachten... Uit ervaring weet ik dat, als je mailt waar je spul blijft, je gewoon een standaard mailtje terug krijgt.. Zit dus niet meer op dan wachten, en eventueel je geld alvast terugtrekken totdat je je spul hebt..

en hoe vraag je je geld terug? het is een dikke 3 weken geleden verstuurd zeggen ze ......

en hoe vraag je je geld terug? het is een dikke 3 weken geleden verstuurd zeggen ze ......

Dan kan het nog wel een keer duren voordat je hetbinnen krijgt. Ik heb me bestelling ook pas een week binnen. Na 7 dagen kreeg ik al ee mailtje van bb.com dat me spullen elk moment kon krijgen, 3 weken later werden ze bezorgt.

mja is met , mastercard betaald , maar heb men afrekening al gekregen dus is misschien een beetje laat..

Ook met Mastercard moeten er wel mogelijkheden voor zijn dacht ik. Alhoewel ik niet weet of je dat nog na je afschrijving kunt doen. Dan is de enigste optie om te wachten...

Terug
Naar boven