MuscleMeat

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

ok mensen , gisteren kreeg ik na een week een mail terug van BB.com .... ze gingen checken bij de douane ..... en net ging de bel thuis ... de postbode met mijn pakje .
dus exact , 33 dagen na de bestelling verzonden is , is het dan toch aangekomen:)

bedankt voor de info en reply's op men vraag

koersen niet goed ikke moet groeien nu proteine moet nu groeien koersen niet goed voor libido niet goed voor zaad.

Ik heb een e-mail van bodybuilding.com gehad met een linnk dat ik 10% korting zou krijgen, er staat dat er een code meot staan... ik zie alleen niks staan.

Heeft hier iemand ervaring mee?

Na enige tijd wachten ben ik gaan natrekken waar me pakketje was aan de hand van track and trace en stond hij ook nog op status in- en uitklaren in Oude Meer. Toen heb ik telefonisch contact opgenomen met Fedex, en zij men dat mijn pakketje was ingenomen door de douane. Er was niks gezegd over dat ik eerst invoerrechten moest betalen voordat men het kwam leveren. De medewerker vertelde mij nog dat de douane schriftelijk zou verklaren waarom het pakketje is ingenomen.

Dit heb ik ook vandaag door fedex te horen gekregen...hoe nu verder?
Ik had maar 4 x Forza-T besteld.

Gr.
Rahoel.

Niks verder, je bent je spul kwijt en dat krijg je ook niet terug van de douane. Je zal ongetwijfeld eeen brief met rekening krijgen voor de douane-kosten of hoe ze het ook gaan noemen.

iemand ervaring met deze webshop?

steroids4u.net

Ze zeggen dat hun producten in europa zijn dus dat er geen probleem is met verzenden.

hi, absolutely no problem with shipping - it's inside EU ('no borders')

we ship every monday all orders from previous week, then typically 3-5
days to Holland

thanks

iemand al eens besteld via deze webshop?

gr

Laatst bewerkt:
Edit

Net een kleine bestelling gedaan bij trueprotein.com
Vind de verzendkosten wat aan de hoge kant, voor de rest wel een leuke site!
Heb gehoord dat hij wel betrouwbaar is, we zullen zien!

Een snelle vraag over het bestellen in het buitenland. Sins januari van dit jaar mag je tot 150 euro invoeren, toch? Geld dit voor alle producten (e.g. van kleren tot supplementen)?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.714
yes indeed, you must read

Zoals jullie reeds weten is het meestal het voordeligst om op bodybuilding.com te bestellen. Niet alleen is het daar heel veel goedkoper dan hier, ook kan je het hele jaar door 10 % korting krijgen door het gebruik van een code.
Alsof dat nog niet genoeg is hebben ze tegenwoordig ook nog een extra korting. Het betreft hier bulkbestellingen. Deze kortingen zijn niet zichtbaar maar worden achteraf toegekend en het geld teruggestort. Ik weet niet of die automatisch toegekend worden dus vraag er zeker naar aan de hand van een mailtje. Om deze extra korting bovenop de 10 % korting te verkrijgen moet je dus wel wat meer dan 1 product bestellen.

Voor minstens 250 dollar aan supplementen krijg je er nog eens extra 5 % bulkkorting op (exclusief shipping kosten uiteraard). Als je daarentegen voor meer dan 500 dollar besteld (exclusief verzendingskosten) krijg je er nog eens 10 % af. Dus als het nog niet voordelig genoeg was om vanaf bodybuilding.com te bestellen krijg je nog eens 20 % korting erbij! Een grote bestelling doen waarmee je een tijdje voort kan wordt dus zeker beloond.
Have fun met deze exclusieve tip die ik mn allerliefste dbb'ertjes niet kon verzwijgen. Veel liefs en bestellingsplezier! *karmahugs*

Ik heb bij Cheap UK Supplements besteld, tis nu al 8 werkdagen geweest voor ik had besteld(heb hem meteen die dag besteld), en er staat nog steeds; Awaiting Payment.

Ik had laatst alleen een mail gekregen van nieuwe stuff die binnen waren gekomen, waar ook het volgende op stond:

Welcome to the first CHUKS newsletter of 2009! This is slightly later than planned, but due to an extremely busy January (so far!) we have had our hands more than full!

Maarja, in 7 werkdagen moet toch op zin minst die betaling doorzijn gekomen?

Inmiddels ook al 2 mails gestuurd, of er wat aan de hand is. Allebei geen reactie op terug gekregen.

Kan ze nog op een andere manier bereiken?

Btw,Ik had die product per ongeluk in Ponds besteld, omdat ik niet zag dat je het ook naar euro kon doen. Ik heb echter wel die pond omgerekend naar Euro, en dat bedrag in Euro betaald. Dus ik heb in Pound besteld, maar heb ik (juiste hoeveelheid) Euro betaald. Is dit het probleem? Hoe kan ik ze nog bereiken? Op mails reageren ze al niet...

Een snelle vraag over het bestellen in het buitenland. Sins januari van dit jaar mag je tot 150 euro invoeren, toch? Geld dit voor alle producten (e.g. van kleren tot supplementen)?
Tot 150 euro worden er geen douanerechten a 12% geheven, maar nog wel btw. Ik weet eigenlijk niet of de btw 6 of 19 procent is op supplementen?

Heb vorige weke besteld bij trueprotein.com
Is allesinds géén aanrader!
Heb voor een bestelling van 90 dollaar bijna 90 dollar verzendkosten betaald!!
En blijkbaar heeft de douane (ABX belgië) het onderschept, en mocht ik nog een taks betalen van 10 euro! Gatver !!

Nou dat is mooi ik heb GVD mijn pakketje nog steeds niet binnen, En heb hem toch echt wel 1 week eerder als jou bestelt.
Maar 90 voor verzend kosten hoeveel Kilo heb jij besteld dan ?

Nou dat is mooi ik heb GVD mijn pakketje nog steeds niet binnen, En heb hem toch echt wel 1 week eerder als jou bestelt.
Maar 90 voor verzend kosten hoeveel Kilo heb jij besteld dan ?

KG?
Haha, heb 3lbs proteinen besteld + 7 smaakjes!
Was écht een kleine doos.. Vroeger hebk nog besteld bij BB.com, een mega grote doos, wel 10kg proteinen en lag maar aan 85 dollar... Gatver!

Ik heb nog altijd de beste ervaringen met 1fast400/bulknutrition

Terug
Naar boven