XXL Nutrition

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Oh ja? Ik heb twee weken geleden bij bb.com 3 potjes melatonine 3mg (die in NL niet in die dosis verkocht mag worden). Mijn pakket is opengemaakt voor douanecontrole en ik heb het keurig weer dichtgeplakt ontvangen hoor.

Dan heb je simpelweg geluk gehad.

bestel je melatonine gewoon in nederland dan, als je langer dan 20 minuten zoekt kun je op nederlandse site's tabs van 2.5mg vinden, en je dealer heeft vast ook wel tabs van 3mg....

Sorry hoor, maar vorig jaar is er ook al een pakket van me opengemaakt met melatonine 3mg erin en toen wederom zonder problemen ontvangen. Geluk?? De lotto heb ik ondertussen nog nooit gewonnen hoor ;)

Sorry hoor, maar vorig jaar is er ook al een pakket van me opengemaakt met melatonine 3mg erin en toen wederom zonder problemen ontvangen. Geluk?? De lotto heb ik ondertussen nog nooit gewonnen hoor ;)

De kans dat een douanier niet goed oplet is gelijk aan de lotto winnen. :eek:

Ik kreeg laatst na een bestelling een brief van Fed-EX binnen, er stond in dat ik 50 euro moet betalen maar er zit geen factuur bij..... ik hoor het vanzelf wel :P

Ik kreeg laatst na een bestelling een brief van Fed-EX binnen, er stond in dat ik 50 euro moet betalen maar er zit geen factuur bij..... ik hoor het vanzelf wel :P

Klopt, ze sturen er sinds kort geen acceptgiro meer bij. Je moet het bedrag overmaken o.v.v. het factuur nummer.

heb laatst wat creatine gekocht op bb.com zo veel goedkoper en binnen 10 dagen thuisbezorgd toch niet verkeerd!

Ik heb 2 keer bij spiermassa.com besteld en allemaal prima in orde, maar nu laten ze me al anderhalve maand wachten. Ze reageren niet meer op mijn mails en ik begin me nu werkelijk zorgen te maken...

Vandaag weer een bestelling van bb.com binnen gekregen:

3 x now foods hawthorn berry
3 x primaforce yohimbe hcl

Hij is opengemaakt door de douane, maar er is niks uit gehaald.

Heb pas nog bij trueprotein.com besteld en ben dik tevered met wat ik heb besteld
Ik kreeg ook nog 5% koting met deze code SES941 en geen problemen gehad met douane.

Had op 1 september deze bestelling gedaan bij bodybuilding.com :

2 x PrimaForce Yohimbine HCl, 90 Capsules
1 x PrimaForce Syneburn, 180 Capsules
1 x Universal OKG, 850mg/100 Caps

Betaald met mastercard en de verzendmethode IPS gebruikt .

Vandaag op 14 september deze morgen toegekomen , opengedaan door de douane en niets uitgehaald :cool:

Als ik bijvoorbeeld bij bodybuilding.com

MuscleTech Hydroxycut Hardcore X 210caps
BSN no x-plode 2,15lbs

bestel is er dan een kans dat de douane het onderschept en het vasthoud? Ik heb namelijk geen idee en ik wil niet de kans lopen dat het misgaat en dat ik niks krijg

die supss kan je toch ook gewoon hier kopen , bij xxl bijvoorbeeld ?

om 2 potjes te bestellen zoals hydroxycut en no explode zou ik niet kiezen voor bodybuilding.com

my2cents ;)

Nou het scheelde aanzienlijk veel :O ik was daar 88euro kwijt op bodybuilding.com en hier bij xxl 144euro in totaal :O en aangezien het geld me niet op de rug groeit ga ik graag voor goedkoop met het vooruitzicht op mijn rijbewijs waar ik ook voor aan het sparen ben zodat ik straks als ik 18 ben naar een betere gym kan gaan

Jungle warfare is wel een twijfel geval. Het wordt in nederland niet meer verkocht. Ik heb vorige maand nog de evo stack van Alri besteld bij bb.com, jungle warfare is hier een onderdeel van. Dit is zonder problemen aangekomen, maar het is dan ook niet gecontroleerd bij de douane.

Ik heb even bij een 2-tal engelse webshops gekeken voor je, maar daar staan ze op back-order.

Ook ik heb JW besteld bij bb.com. Wél opengemaakt door de douane maar geen probleem hoor! (goede service trouwens bij bb.com)

voor de mensen die veel bij bb.com bestellen en er de iets sterkere producten uitpakken (ph/ds) bb.com is ongeveer week geleden "geraided" door FDA net als een aantal andere grote winkels en heel veel producten zijn niet meer beschikbaar.

Als je meer over wil weten moet je hun forums maar eens bezoeken.

Ook ik heb JW besteld bij bb.com. Wél opengemaakt door de douane maar geen probleem hoor! (goede service trouwens bij bb.com)

Dan heb je geluk gehad. [Afbeelding niet meer beschikbaar]. Er zijn mensen hier die minder geluk hebben gehad en alles kwijt zijn :(

Wat is nou de kans dat wanneer je voor rond de 100 euro op BB.com besteld, dat je dan extra belastingen/extra kosten moet betalen? Zo heb ik weleens spellen geïmporteerd uit azie en in feite hoor je over al die spellen belasting te betalen, maar in werkelijkheid gebeurd dat maar bij 1 op de 10 ong.

voor de mensen die veel bij bb.com bestellen en er de iets sterkere producten uitpakken (ph/ds) bb.com is ongeveer week geleden "geraided" door FDA net als een aantal andere grote winkels en heel veel producten zijn niet meer beschikbaar.

Als je meer over wil weten moet je hun forums maar eens bezoeken.

hihi k had net een week daarvoor toevallig nog een potje besteld staat nog gesealed in t kastje. geluk gehad blijkbaar. moest er trouwens wel 5 weken op wachten voordat ik het in huis had.

Ze zouden een probleem met de leverancier hebben gehad ivm bepaalde ingrediënten.

Wat is nou de kans dat wanneer je voor rond de 100 euro op BB.com besteld, dat je dan extra belastingen/extra kosten moet betalen? Zo heb ik weleens spellen geïmporteerd uit azie en in feite hoor je over al die spellen belasting te betalen, maar in werkelijkheid gebeurd dat maar bij 1 op de 10 ong.

iemand?

Terug
Naar boven