Fitness Seller

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

iemand idee waarom 1fast400 niet op mails reageerd? of hebben ze ander mail adres,
4 mailtjes gestuurd over periode van 2 weken.. niks geen reactie...??? vreemd

heten ze niet tegenwoordig bulknutrition? misschien is dat het email adres ook?

Gisteren 3 potjes JACKED, van USP labs bestel.
Schijnt één der beste pre-wo te zijn.
Iemand hier al ervaring mee?

Gisteren 3 potjes JACKED, van USP labs bestel.
Schijnt één der beste pre-wo te zijn.
Iemand hier al ervaring mee?

Masherano ofso :D! XXL topic gelezen. Hij ging er hard op zei die.
Stuur me aub PM als je binnen hebt/ of je eerste training met erop heb zitten.

Daar ben ik ook zeer benieuwd naar ik zag dat de straps, wrist wraps , knee bands , ook super goedkoop zijn dus ik denk dat ik ook maar ga bestellen

PM mij ook maar even over de werking van jacked

jack3ed is binnen ik probeer het dees nacht even uit tijdens mijn dagelijkse nachtpostje
zal er een review van maken als winner me niet voor is

Verwacht er ook redelijk wat van!
Aan de comments te zien of bodybuilding.com, gaan ze er knetterhard op!
En voor 52 euro voor 3 potjes, inclusief verzending, kun je niet sukkelen hé!
Wat is het heerlijk dat de dollar laag staat!

Verwacht er ook redelijk wat van!
Aan de comments te zien of bodybuilding.com, gaan ze er knetterhard op!
En voor 52 euro voor 3 potjes, inclusief verzending, kun je niet sukkelen hé!
Wat is het heerlijk dat de dollar laag staat!

Dbb besteld?

ik had vlug op xtra shop besteld eerste portie is net binnen kon niet wachten
nu even geduld en er nie aan denken en dadelijk hopelijk lekker trainen

Iemand al gebruikt ?

net weer op getraind lekker pomps echt en de dril om te trainen was weer aanwezig zeker naar n zwaar werkweek ga zeker bijbestellen

support van 1fast400 is echt crap. sturen geen mails terug (had dr 6 gestuurd over 3 weken) pakje nu wel eindelijk gehad... op de forums reageren ze ook niet...
laatste keer dat ik daar wat besteld heb.. BB.com all the way! super service en erg snel laatste 2 keer al na 3!! dagen binnen

Mag je via bb.com Yohimbe invoeren in Belgie?

Ik heb mijn powerhooks op BB.com besteld ... een weekje geleden nu. Ben benieuwd of
de post er gaat geraken ermee :p Er verdwijnt nogal eens iets heb ik al gemerkt :p

Ik heb 2 keer bij spiermassa.com besteld en allemaal prima in orde, maar nu laten ze me al anderhalve maand wachten. Ze reageren niet meer op mijn mails en ik begin me nu werkelijk zorgen te maken...

spiermassa.com is een luchtkasteel...

spiermassa.com is een luchtkasteel...

Spiermassa zijn oplichters, ik heb mijn spul nooit ontvangen en ze hebben me geld ook niet teruggestort. NIET BESTELLEN!

---------- Toegevoegd om 17:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:45 ----------

Als je bij BB.com besteld, geen fedex pakken. Dat is de verzending 2-5 dagen. Ik heb nu een naverekening gekregen van maar € 9,12. Maar ik heb het al vaker gehoord, gewoon die van 7-14 dagen pakken, scheelt je naheffing.

Als je bij BB.com besteld, geen fedex pakken. Dat is de verzending 2-5 dagen. Ik heb nu een naverekening gekregen van maar € 9,12. Maar ik heb het al vaker gehoord, gewoon die van 7-14 dagen pakken, scheelt je naheffing.
Over die narekening. Moet je die aan de postbode betalen waarna je je pakketje krijgt of via een acceptgiro?

duurt wel lang...
heb mijn pakjes van bb.com altijd na 3 dagen al

Mmm ... maar jij besteld misschien met express dienst? Ik heb gewoon pakket
dienst genomen. De goedkoopste dus ... kon volgens de site een week tot 14
dagen duren. Dus ja

Terug
Naar boven