XXL Nutrition

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

iemand enig idee wat de normale levertijd is van 1fast400, heb wat besteld maar is al 19 dagen gelden.. nog niks gekregen. (goedkoopste manier van zending gekozen)

Op mails reageren ze niet...:mad:

Van bodybuilding.com was het er na 3 dagen al:eek: (fedex)

ik neem altijd de 14dagen verzending , nooit probs dan

IPS 4tw!

exact 14 dagen ^^

Ik ben van plannen om de volgende week een bestelling te doen via BB.com.
Klopt het dat als je via IPS(14dagen) laat versturen, dat de kans op douaneheffing/BTW, vrijwel nihil is?

Dat klopt

Super, daar wacht ik graag twee weekjes langer voor:D

geen melatonine of ph's bestellen en bestellingen groter dan 350 euro raad ik ook af

geen melatonine of ph's bestellen en bestellingen groter dan 350 euro raad ik ook af
Ik ben niet van plan om illegale stoffen te importeren. Maar waarom een max van €350 op een bestelling? Kans op naheffing is toch vrijwel nihil?
Voor mij wordt het pas echt rendabel om een bestelling te doen van €500+, i.v.m. de hoge verzendkosten.

Als je in dit topic verder had terug gebladerd had je gelezen dat het niet uitmaakt welke service je pakt. Iedereen heeft dezelfde kans om eruit gepakt te worden zowel bij de snelle als langzame zending.

ik raad je het af , ik zeg niet dat je het niet mag doen

ik heb nog NOOIT naheffing gehad bij IPS , fedex daarintegen ...

De meeste die ik ken die groter gaan dan 350 euro krijgen soms problemen met de doaune , de prijs op het bestelformulier en de kortingen erop kloppen soms niet met het totaalbedrag enzovoort ... volgens de doaune .

ik heb nog NOOIT naheffing gehad bij IPS , fedex daarintegen ...

.

Wat zijn je ervaringen bij Fedex dan ?

Ben nu zelf aan het twijfelen voor bestelling te laten opsturen van €150 euro maar aangezien ik laatst ergens had gelezen dat je tot 150 euro alleen omzetbelasting hoeft te betalen wil ik het via Fedex doen (en het feit dat ik heel slecht in wachten ben),

Verzonden ze het maar als gift dan:(
Maar neemt de douane het pakketje dan in beslag of leggen ze er een grotere heffing op?

Top, dan waag ik het risico:clap:

iemand idee waarom 1fast400 niet op mails reageerd? of hebben ze ander mail adres,
4 mailtjes gestuurd over periode van 2 weken.. niks geen reactie...??? vreemd

Ik wilde even zeggen dat ik zeer goede ervaring heb met het bestellen in Amerika bij bodybuilding.com! Uiteraard zijn de sponsors van dit forum ook goed, maar service als bij bodybuilding.com heb ik nog nooit eerder gehad!

Ik had vloeibare Amino besteld en Kre-Alkalyn omdat dit een stuk goedkoper was als in Nederland. Helaas bleek bij aankomst de fles Amino een beetje open te zitten waardoor er een beetje was uitgelopen.
Hierop heb ik naar bodybuilding.com gemaild en er werd direct een nieuwe fles opgestuurd. Verder kreeg ik van 2 verschillende personen van bodybuilding.com een uitgebreide verontschuldigings-mail en kreeg ik 10% korting op mijn volgende bestelling.
Enkele weken hierna kreeg ik nog een mail met de vraag hoe de producten bevielen en kreeg ik zelfs een kaart over de post (handgeschreven) met nogmaals een excuses!

Terug
Naar boven