Ik heb 2 keer iets via Fedex laten leveren en beiden keren kreeg ik naderhand een brief van Fedex met een heffing. De grootste bestelling van de 2 was voor zo'n 66 euro en daar moest ik een heffing van 6 euro voor betalen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik neem altijd de 14dagen verzending , nooit probs dan
IPS 4tw!
Ik ben niet van plan om illegale stoffen te importeren. Maar waarom een max van €350 op een bestelling? Kans op naheffing is toch vrijwel nihil?geen melatonine of ph's bestellen en bestellingen groter dan 350 euro raad ik ook af
Van de paar pagina's die ik las, was de kans het grootste bij FedEx.Als je in dit topic verder had terug gebladerd had je gelezen dat het niet uitmaakt welke service je pakt. Iedereen heeft dezelfde kans om eruit gepakt te worden zowel bij de snelle als langzame zending.
Ok, maar waarom raad je het dan af?ik raad je het af , ik zeg niet dat je het niet mag doen
ik heb nog NOOIT naheffing gehad bij IPS , fedex daarintegen ...
.
Verzonden ze het maar als gift dan
Maar neemt de douane het pakketje dan in beslag of leggen ze er een grotere heffing op?