Fitness Seller

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Spiermassa zijn oplichters, ik heb mijn spul nooit ontvangen en ze hebben me geld ook niet teruggestort. NIET BESTELLEN!

---------- Toegevoegd om 17:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:45 ----------

Als je bij BB.com besteld, geen fedex pakken. Dat is de verzending 2-5 dagen. Ik heb nu een naverekening gekregen van maar € 9,12. Maar ik heb het al vaker gehoord, gewoon die van 7-14 dagen pakken, scheelt je naheffing.

wow heb jij eventjes geluk, de mijne was om en bij de €60 :eek:

Mmm ... maar jij besteld misschien met express dienst? Ik heb gewoon pakket
dienst genomen. De goedkoopste dus ... kon volgens de site een week tot 14
dagen duren. Dus ja

Ja klopt idd,

bij 1fast400 is verzending goedkoper als bij bb.com alleen hun replay is mails is echt ruk... die reageren dus gewoon helemaal niet..
heb mn pakje wel gekregen maar na 4 wk...

Ga in februari naar Texas en ben van plan van tevoren wat te bestellen bij bb.com zodat het daar is als ik er aankom. Vroeg me af of je zo'n supplement beter in handbagage of koffer kan terugnemen naar NL en hoe ze er bij de douane tegenaan kijken..
Iemand ervaring?

iemand ervaring met optimum nutrition?

Maar gadverdamme wat is die ranzig die optimum whey cookies and cream bleghh... eigenlijk wil ik wel van die 2,25kg af o_O

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.827
Maar gadverdamme wat is die ranzig die optimum whey cookies and cream bleghh... eigenlijk wil ik wel van die 2,25kg af o_O

wtf jij vind optimum whey ranzig?
give it to me!

---------- Toegevoegd om 16:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:42 ----------

iemand ervaring met optimum nutrition?

ja ik, is de enige whey die ik al geprobeerd heb en bevalt me goed
er zit ook zo weinig of mss zelfs helemaal geen lactose in waardoor mensen met lactose-intolerantie ze ook kunnen gebruiken. Heel veel smaakjes en de meeste zijn heel lekker. Jammer genoeg is het ook wel 1 van de duurdere wheymerken als je ze vergelijkt met andere amerikaanse merken.

Die cookies and cream ja bleghh.... ik denk dat ik het maar ga verkopen er is nog geen 100gram uit o_O

Iemand nog een idee of er ergens coupons te vinden zijn met kortingen? Wil ook een bestelling plaatsen na het lezen van dit topic op bb.com. :D

• #3.831
Iemand nog een idee of er ergens coupons te vinden zijn met kortingen? Wil ook een bestelling plaatsen na het lezen van dit topic op bb.com. :D

ComeBack10Percent geeft je een 10 procent korting
als je nog meer korting wil: zie topicstart voor grotere bestellingen.

ComeBack10Percent geeft je een 10 procent korting
als je nog meer korting wil: zie topicstart voor grotere bestellingen.

Thanks! Wordt niet meer zoveel besteld hier he? Waardoor komt dat?

Heb de eerste 80 pagina's gelezen en heb het toen besloten: ik ga bestellen.
Wat ik ervan heb geleerd: pak géén Fedex.. of is dat tegenwoordig ook achterhaald?

• #3.833
Thanks! Wordt niet meer zoveel besteld hier he? Waardoor komt dat?

Velen posten hier alleen als ze voor het eerst iets bestellen. Uiteraard worden er achteraf nog wel bestellingen geplaatst die natuurlijk niet altijd in dit topic komen. Uiteraard zijn er ook nog de boardsponsors en indien de bestellingen niet van amerika of de boardsponsors komen komt de rest wel vanuit engeland of de plaatselijke winkels.

Heb de eerste 80 pagina's gelezen en heb het toen besloten: ik ga bestellen.
Wat ik ervan heb geleerd: pak géén Fedex.. of is dat tegenwoordig ook achterhaald?

Je neemt idd best geen fedex als je zo weinig mogelijk kans wil hebben om een naheffing te betalen. Principeel is invoer boven een bepaalde waarde uit niet-EU landen niet vrijgesteld van BTW en invoerrechten waardoor je normaal verplicht bent BTW en invoerrechten te betalen. Bij international postal service gebeurt dit vrijwel nooit, wel zal je iets langer moeten wachten eer het toekomt. Bij fedex moet je zowiezo invoerrechten en BTW betalen, tenzij je voor het bedrag onder het wettelijke toegestane bestelt maar dat is denk ik niet zo veel. Ook vermijd je het best illegale producten. Het voordeligste is om voor +500 dollar te bestellen en dan kijken of je nog iets kan toevoegen zonder dat je vervoerskosten stijgen. Dan heb je 20% korting. Eerste 10 procent krijg je zo, de andere 10 procent moet je wel betalen maar krijg je achteraf teruggestort. Als 500 dollar je teveel is kan je wel vragen aan een vriend of iemand die in je fitnesscenter traint of hij niet wil meebestellen. Maar ook als je niet aan 500 dollar komt is het zowiezo heel voordelig om van bb.com te bestellen

Je neemt idd best geen fedex als je zo weinig mogelijk kans wil hebben om een naheffing te betalen. Principeel is invoer boven een bepaalde waarde uit niet-EU landen niet vrijgesteld van BTW en invoerrechten waardoor je normaal verplicht bent BTW en invoerrechten te betalen. Bij international postal service gebeurt dit vrijwel nooit, wel zal je iets langer moeten wachten eer het toekomt. Bij fedex moet je zowiezo invoerrechten en BTW betalen, tenzij je voor het bedrag onder het wettelijke toegestane bestelt maar dat is denk ik niet zo veel. Ook vermijd je het best illegale producten. Het voordeligste is om voor +500 dollar te bestellen en dan kijken of je nog iets kan toevoegen zonder dat je vervoerskosten stijgen. Dan heb je 20% korting. Eerste 10 procent krijg je zo, de andere 10 procent moet je wel betalen maar krijg je achteraf teruggestort. Als 500 dollar je teveel is kan je wel vragen aan een vriend of iemand die in je fitnesscenter traint of hij niet wil meebestellen. Maar ook als je niet aan 500 dollar komt is het zowiezo heel voordelig om van bb.com te bestellen

Een bestelling van 500e ga ik niet halen.. :P
Wat ik wil bestellen:

2x BSN Nitrix, 360 Tablets - 2 Bottle Combo.

Komt dus neer op 8 potjes van 180 zoals ze hier in NL zijn, zou hier bijna 400e kosten en met verzendkosten van bb.com zou het 160e zijn..

Edit: met coupon is het trouwens 15e goedkoper, 145e dus. :)

Laatst bewerkt:
  • #3.835
Een bestelling van 500e ga ik niet halen.. :P
Wat ik wil bestellen:

2x BSN Nitrix, 360 Tablets - 2 Bottle Combo.

Komt dus neer op 8 potjes van 180 zoals ze hier in NL zijn, zou hier bijna 400e kosten en met verzendkosten van bb.com zou het 160e zijn..

Edit: met coupon is het trouwens 15e goedkoper, 145e dus. :)

vergeet de verzendkosten niet.
Ben je trouwens wel zeker dat je nitrix wil bestellen, ik heb daar vroeger nog reacties van gehoord dat het nix deed maar dat is natuurlijk wel al 2 jaar geleden.
500 ga je dan idd niet halen met alleen Nitrix :p

vergeet de verzendkosten niet.
Ben je trouwens wel zeker dat je nitrix wil bestellen, ik heb daar vroeger nog reacties van gehoord dat het nix deed maar dat is natuurlijk wel al 2 jaar geleden.
500 ga je dan idd niet halen met alleen Nitrix :p

Het is 145e inc. verzendkosten ja!

Ja je leest veel gemengde reacties over Nitrix, voor mij werkt het echter uitstekend (misschien omdat ik de aanbevolen dosering hanteer van 9 per dag), daarom heb ik ook flink wat nodig om even vooruit te kunnen. :D

Laatst bewerkt:
  • #3.837
Het is 145e inc. verzendkosten ja!

Ja je leest veel gemengde reacties over Nitrix, voor mij werkt het echter uitstekend (misschien omdat ik de aanbevolen dosering hanteer van 9 per dag), daarom heb ik ook flink wat nodig om even vooruit te kunnen. :D

Als het werkt voor jou dan is het idd zeker geen slecht product :D
En het scheelt wel een enorm pak door van bb.com te bestellen :eek:!

• #3.839
Jup!

Trouwens, heeft vragen voor twee free gifts bij de comments enig effect? (blijf een Nederlander he..:D)

:roflol: ik heb het ook gedaan en bij mij hielp het :D
hangt natuurlijk ook af van welke waarde de gifts zijn en of de shopmedewerker in een goede bui is of niet :D
Bij mijn bulkbestelling kreeg ik wel maar 1 gift omdat ik al 10 procent extra kreeg toen :( en nu zit ik hier met met maar een halfwerkende bodybuilding.com wheymixer terwijl ik anders een reserve zou gehad hebben!

:roflol: ik heb het ook gedaan en bij mij hielp het :D
hangt natuurlijk ook af van welke waarde de gifts zijn en of de shopmedewerker in een goede bui is of niet :D
Bij mijn bulkbestelling kreeg ik wel maar 1 gift omdat ik al 10 procent extra kreeg toen :( en nu zit ik hier met met maar een halfwerkende bodybuilding.com wheymixer terwijl ik anders een reserve zou gehad hebben!

:D

Heb gevraagd voor het blauwe en het witte shirt, met als reden dat ik zo meer reclame kan maken.. :engel:
Kijken wat het brengt.. :p

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven