AndroidHealthClinic

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

150 euro of 150 dollar? Scheelt veel in de verhouding van aankoop-verzendkosten. 150 euro = +/- 190 dollar nu.
En IPS is gewoon de goedkoopste verzendmethode?

Bij BB.com zie ik dat vooral vitaminen en visolie een pak goedkoper is.
En producten van Universal

Als ik toch bij BB.com ga bestellen, wat kan ik volgens jullie best direct mee bestellen? Ik bedoel dan specifieke producten waar veel verschil in prijs op zit tussen nederland en amerika.

alles dat ik bij bb.com wil bestellen kan ik ook bestellen bij iherb.com

voornamelijk melatonine , yohimbe , bepaalde vitamines en vitaminsupps bestel ik

whey en de rest bestel ik gwn bij de shops hier

alles dat ik bij bb.com wil bestellen kan ik ook bestellen bij iherb.com

voornamelijk melatonine , yohimbe , bepaalde vitamines en vitaminsupps bestel ik

whey en de rest bestel ik gwn bij de shops hier

geen problemen met yohimbine? Of spullen met ephedrine?

het kan ook wel eens 4 weken duren horen , wat heb je besteld precies ?
Waarom zo lang?

Ik bestel/verstuur wel vaker wat uit/richting Amerika, maar nooit via die site. Het is vrijwel nooit dat het er zo lang over doet,.. hooguit als er wat gezeur bij de douane is.

Al is er een enorm verschil tussen bv fedex en bv tnt, maar zelfs via tnt heb ik nooit gehad dat het zo lang duurde.

Laatst bewerkt:
Waarom zo lang?

Ik bestel/verstuur wel vaker wat uit/richting Amerika, maar nooit via die site. Het is vrijwel nooit dat het er zo lang over doet,.. hooguit als er wat gezeur bij de douane is.

Al is er een enorm verschil tussen bv fedex en bv tnt, maar zelfs via tnt heb ik nooit gehad dat het zo lang duurde.

via IPS duurt het zolang , ips minste controle

Ah, op die manier

hey mensen .. het zit zo > ik heb een mega bulk order besteld vann 1300euro en de vraag is zal ik geen boete kregen of zo? of zotte btw ? laat iets weten . groeten :^)

hey mensen .. het zit zo > ik heb een mega bulk order besteld vann 1300euro en de vraag is zal ik geen boete kregen of zo? of zotte btw ? laat iets weten . groeten :^)

damn 1300 euro :eek:
lijstje van wat je hebt gekocht? :o
Denk wel dat het een serieuze doos is wat je mag verwachten, en dat je douanekosten mag betalen

€1300?!?! :eek: Wat heb je besteld? Een vrachtwagen whey ofzo?! :p

hehe nene alleen kleine potjes als :bcaas,glutamin,magenesium,omega,vitamine,vitamine c,e,d ,CLA, gaba,zma,creatine,arginine,boosters,beta alinea,................ :D ja ik weet dat ik 'btw' moet betalen maar >>hoeveel.. da is de vraag lolz :>D

---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 15:10 ----------

10% korting gekregen rond 170dollar.. niet slecht . ze hebbe sups in 4 dozen verdeeld :D maar mss gaan ze hier denke da ik eigen winkel heb of zo lol ... zo kunne ze mij echt naaien met btw en shit! ikweet niet!!:( heb wa bang want heb ooit geleze dat iemand sups voor 3duizedn had besteld en dikke boete heeft gekregen :( als ik ook veel boete kreeg of zo ik ga flipen !

hehe nene alleen kleine potjes als :bcaas,glutamin,magenesium,omega,vitamine,vitamine c,e,d ,CLA, gaba,zma,creatine,arginine,boosters,beta alinea,................ :D ja ik weet dat ik 'btw' moet betalen maar >>hoeveel.. da is de vraag lolz :>D

---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 15:10 ----------

10% korting gekregen rond 170dollar.. niet slecht . ze hebbe sups in 4 dozen verdeeld :D maar mss gaan ze hier denke da ik eigen winkel heb of zo lol ... zo kunne ze mij echt naaien met btw en shit! ikweet niet!!:( heb wa bang want heb ooit geleze dat iemand sups voor 3duizedn had besteld en dikke boete heeft gekregen :( als ik ook veel boete kreeg of zo ik ga flipen !

Heb zelf voor 136 dollar/98 euro besteld bij bodybuilding.Com
3x 500 caps visolie now foods
2x 100 caps visolie (kleine potjes om bij te vullen)
4x 60 tabs Now ADAM
1x Joint-v van Sportspharma

Zou ik hier in belgië / nederland veel meer voor kwijt zijn (+/- 160 euro)

Heb mijn bestelling zo klein gehouden omdat ik geen zin had om toeslag te moeten betalen :)

dus ik zal dikke toeslag betalen ? . gdz

Reken maar van wel... Ik heb in ieder geval op al mijn pakketjes uit de VS laatste 2 jaar een naheffing gekregen. Eerder glipte er nog wel is wat doorheen

ik nog nooit , altijd met ips laten opsturen , zat wel onder de 150 euro

ips? ups .. snap niet .. wat ik zie is dit>

Priority (1-4 Business Days)

Economy (3-7 Business Days)

Super Saver (8-20 Business Days) plus ik betaal via bank . als je priority kiest ,kun je u bestelling niet volgen op internet en die kan makkelijker kwijt raken zeggen ze .. groeten

---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 22:58 ----------

Daster : mag ik weten hoeveel naheffing. groeten

bij bodybuilding.com , kan je ips kiezen , international post service

ah ja nog iets mane!! vraag via email voor korting! zelf geven ze niet dus gewoon vragen! .groete

Eerste keer dat ik iets in amerika bestelt dus een vraagje:
Het is verzonden zonder track and trace (gewoon goedkoopste verzending): Laten ze je op voorhand iets weten als je extra moet betalen, of pas als ze pakketje komen leveren. Moet dat cash betaalt worden aan koerier?

Eerste keer dat ik iets in amerika bestelt dus een vraagje:
Het is verzonden zonder track and trace (gewoon goedkoopste verzending): Laten ze je op voorhand iets weten als je extra moet betalen, of pas als ze pakketje komen leveren. Moet dat cash betaalt worden aan koerier?

Pakketje is binnen!
10 augustus verzonden. Gisteren kreeg ik mail dat ik ieder moment mijn pakketje kan verwachten, en de bel ging een uur geleden :)

Terug
Naar boven