Fitness Seller

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Ik heb bij supplementmarket.com bestelt met deze verzendwijze :

United States Postal Service (1 x 1.42 lb) (Airmail Letter Post (4 - 7 Days))

Hi DBB-ers

Ik wil wel eens wat op Bodybuilding.com bestellen namelijk de volgende producten:

Lipo 6: Bodybuilding.com - Nutrex Lipo 6 - Liqui-Cap Delivery! On sale now!
Leviathan: Bodybuilding.com - Palo Alto Labs Leviathan - Fat Burner/Testosterone Booster! On sale now!
Purple Wraath Bodybuilding.com - Controlled Labs Purple Wraath - New And Improved Flavor! On sale now!
Xtend Bodybuilding.com - SciVation Xtend - Speed Recovery! On sale now!
Kre-Alkalyn Bodybuilding.com - SciFit Kre-Alkalyn Powder - Maximum Absorption! On sale now!

Totaal meer dan 300 dollar ex. verzendkosten.

Ik heb nog nooit eerder besteld in de VS. Mijn vraag; kan dit probleemloos?

Zijn deze producten gewoon in te voeren of zitten er verboden ingredienten in?

Ik las ook een keer eerder dat boven de 200 dollar je extra zou moeten betalen???? De douane heeft al een keer een pakketje gepakt waar ik tax over moest betalen. Heb ik nu grotere kans eruit gepikt te worden?

Hi DBB-ers

Ik wil wel eens wat op Bodybuilding.com bestellen namelijk de volgende producten:

Lipo 6: Bodybuilding.com - Nutrex Lipo 6 - Liqui-Cap Delivery! On sale now!
Leviathan: Bodybuilding.com - Palo Alto Labs Leviathan - Fat Burner/Testosterone Booster! On sale now!
Purple Wraath Bodybuilding.com - Controlled Labs Purple Wraath - New And Improved Flavor! On sale now!
Xtend Bodybuilding.com - SciVation Xtend - Speed Recovery! On sale now!
Kre-Alkalyn Bodybuilding.com - SciFit Kre-Alkalyn Powder - Maximum Absorption! On sale now!

Totaal meer dan 300 dollar ex. verzendkosten.

Ik heb nog nooit eerder besteld in de VS. Mijn vraag; kan dit probleemloos?

Zijn deze producten gewoon in te voeren of zitten er verboden ingredienten in?

Ik las ook een keer eerder dat boven de 200 dollar je extra zou moeten betalen???? De douane heeft al een keer een pakketje gepakt waar ik tax over moest betalen. Heb ik nu grotere kans eruit gepikt te worden?

Vraag aan bb.com of ze op het etiket een lagere prijs kunne zette ;)
en of er verboden producten in zitten moet je gwn zelf eens checken bij je douane ofzo..

er zitten toch geen verboden stoffen in Alri BAM?

En iemand enig idee als je dit in grotere hoeveelheden laat binnenkomen of de douane dan moeilijk doet? ik bedoel dan 10 potjes of meer van hetzelfde per zending?

er zitten toch geen verboden stoffen in Alri BAM?

En iemand enig idee als je dit in grotere hoeveelheden laat binnenkomen of de douane dan moeilijk doet? ik bedoel dan 10 potjes of meer van hetzelfde per zending?

10 potjes wegen niet veel en zijn ook niet groot kwa volume, dus ik denk het niet.

Hi allemaal.

heb vorige week vrijdag Hyperdrol en MassFX besteld. Liggen sinds 15/5 bij de douane. Hebben het pakket open gemaakt en zijn nu bezig met onderzoek. Hoorde net van Fedex dat het wel eens weken kan gaan duren. hebben jullie een idee of dat echt zo lang duurt.

had van ieder 1 potje besteld 120 caps. Zou je daarvoor een PV krijgen? Is toch niet verboden dacht ik?

May 15, 2007 7:54 AM
Clearance in progress
AMERSFOORT NL
7:48 AM

In transit
AMERSFOORT NL
Package available for clearance

May 14, 2007 7:59 PM
Departed FedEx location
PARIS FR

6:28 PM
Arrived at FedEx location
PARIS FR

May 12, 2007 6:07 PM
In transit
MEMPHIS, TN

1:38 AM
Arrived at FedEx location
EMPHIS, TN

May 11, 2007 6:54 PM
Left origin
BOISE, ID
3:48 PM

Picked up
BOISE, ID
11:51 AM
Package data transmitted to FedEx

@ timmos24: vorige week is bij mij de hyperdrive eruit gehaald, als het de 1e keer is dan is er weinig aan de hand volgens mij.. Je moet dan afstand doen van je product en hun doen een schikkingsvoorstel (een boete)..
Zeg gewoon dat je er niet van op de hoogte was dat je deze producten niet zomaar in mocht voeren, dan is er weinig aan de hand op de boete na:)

Misschien heb je zelfs geluk en kunnen ze niets vinden, dan krijg je het wel gwoon?

succes!

@ timmos24: vorige week is bij mij de hyperdrive eruit gehaald, als het de 1e keer is dan is er weinig aan de hand volgens mij.. Je moet dan afstand doen van je product en hun doen een schikkingsvoorstel (een boete)..
Zeg gewoon dat je er niet van op de hoogte was dat je deze producten niet zomaar in mocht voeren, dan is er weinig aan de hand op de boete na:)

Misschien heb je zelfs geluk en kunnen ze niets vinden, dan krijg je het wel gwoon?

succes!

Dit was ook via fedex zeker?

Heb vandaag mijn spullen van bb.com binnen gehad,mass fx en jungle warfare,niks aan het handje.

international postal service 7-14 da

Laatst bewerkt:
Hey Timmos,

Hebben de douane je dan gebeld of zo ? Of ga je gewoon af op "Clearance in progress" bij online tracking ? Als je het bij online tracking gezien hebt is niks om je zorgen over te maken, gebeurt bij elk pakje.

Zolang ze niet bellen met de melding dat het illegaal is zou ik mij ik geen zorgen maken.

Clearance in progress maare als sinds de 15de

weekend en hemelvaart zat er natuurlijk tussen dusse wacht nog maare ff af! opgezocht of de werkzame stoffen verboden zouden zijn maar niks kunnen vinden

Terug
Naar boven