Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bestel zeker taurine (wij hebben hem bij XXLnutrition besteld, tabs van 1669 mg). Want zonder taurine zal hij de backpumps niet aankunnen.![]()
Zal het tegen hem zeggen!
? De douane heeft al een keer een pakketje gepakt waar ik tax over moest betalen. Heb ik nu grotere kans eruit gepikt te worden?Hi DBB-ers
Ik wil wel eens wat op Bodybuilding.com bestellen namelijk de volgende producten:
Lipo 6: Bodybuilding.com - Nutrex Lipo 6 - Liqui-Cap Delivery! On sale now!
Leviathan: Bodybuilding.com - Palo Alto Labs Leviathan - Fat Burner/Testosterone Booster! On sale now!
Purple Wraath Bodybuilding.com - Controlled Labs Purple Wraath - New And Improved Flavor! On sale now!
Xtend Bodybuilding.com - SciVation Xtend - Speed Recovery! On sale now!
Kre-Alkalyn Bodybuilding.com - SciFit Kre-Alkalyn Powder - Maximum Absorption! On sale now!
Totaal meer dan 300 dollar ex. verzendkosten.
Ik heb nog nooit eerder besteld in de VS. Mijn vraag; kan dit probleemloos?
Zijn deze producten gewoon in te voeren of zitten er verboden ingredienten in?
Ik las ook een keer eerder dat boven de 200 dollar je extra zou moeten betalen? De douane heeft al een keer een pakketje gepakt waar ik tax over moest betalen. Heb ik nu grotere kans eruit gepikt te worden?

er zitten toch geen verboden stoffen in Alri BAM?
En iemand enig idee als je dit in grotere hoeveelheden laat binnenkomen of de douane dan moeilijk doet? ik bedoel dan 10 potjes of meer van hetzelfde per zending?
10 potjes wegen niet veel en zijn ook niet groot kwa volume, dus ik denk het niet.

@ timmos24: vorige week is bij mij de hyperdrive eruit gehaald, als het de 1e keer is dan is er weinig aan de hand volgens mij.. Je moet dan afstand doen van je product en hun doen een schikkingsvoorstel (een boete)..
Zeg gewoon dat je er niet van op de hoogte was dat je deze producten niet zomaar in mocht voeren, dan is er weinig aan de hand op de boete na
Misschien heb je zelfs geluk en kunnen ze niets vinden, dan krijg je het wel gwoon?
succes!
Heb vandaag mijn spullen van bb.com binnen gehad,mass fx en jungle warfare,niks aan het handje.
en na 7 dagen heb ik het altijd thuis, dus maar 2 extra dagen wachten dan bij fedex