AndroidHealthClinic

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

weekend en hemelvaart zat er natuurlijk tussen dusse wacht nog maare ff af! opgezocht of de werkzame stoffen verboden zouden zijn maar niks kunnen vinden

Ik heb precies hetzelfde! Mijn pakketje ligt ook al vanaf maandag op schiphol! Hyperd/Massfx en Havoc/liver pr.
:angstig:

al eens eerder besteld? alles goed aangekomen?

Nog nooit via nutraplanet.com, altijd via europeansupplements.com die kwamen altijd aan na ongeveer 7/8 dagen zelfs één keer 4 dagen! Maar gaat via zelfde, beide sturen ze het op via usps!

Dus ik blijf hopen:rolleyes: , heb het pas vorige week donderdag besteld dus kan altijd nog! En normaal keek ik nooit naar track&strace dus misschien ben ik nu wel gewoon panisch en alg het altijd wel meerdere dagen bij de douane!

Ik heb precies hetzelfde! Mijn pakketje ligt ook al vanaf maandag op schiphol! Hyperd/Massfx en Havoc/liver pr.
:angstig:

Ik heb ook Havoc besteld, maar als ik de reacties hier zo lees dan heb ik waarschijnlijk een probleem:(
Hebben nog meer mensen ervaring met Havoc en onze douane??

Heb het 2dagen geleden besteld dus moet nog ff wachten.

Ik heb ook Havoc besteld, maar als ik de reacties hier zo lees dan heb ik waarschijnlijk een probleem:(
Hebben nog meer mensen ervaring met Havoc en onze douane??

Heb het 2dagen geleden besteld dus moet nog ff wachten.

Havoc is wel een pro-hormoon hé, de size and strenght series van ALRI zijn geen pro-hormonen maar ja hun benaming en dan de ingrediëntenlijst :p

Grtz

Weet iemand of lipoderm-ultra in te voeren is of is dat verboden?

Ik heb het al meermaals gebruikt, spul werkt. Is ook nog nooit tegengehouden door de douane.

Heeft iemand al eens voorgehad dat je slechts de helft van je bestelling ontvangen hebt?

Ik heb nu een paar stuks ontvangen van bodybuilding.com maar in de doos zat een receipt dat tenminste 1 product op backorder was maar de andere helft staat er niet op vermeld...

Vreemd,Als de douane hem geopend had had er waarschijnlijk een briefje bij gezeten.Dus ik denk dat het ergens bij BB.com ligt deze fout.

Ik heb net een brief gehad van de douane.
Ze willen me wat vragen stellen over 3 potjes (2*hyperdrive en lean dreams).
Ze zullen niet voor niks die brief sturen neem ik aan...zal ik het in ieder geval wel kwijt zijn...
Bestel ik ook voor de 1e keer iets in de VS:mad: .
Ik zal ze morgen ns bellen bij de douane wat de vragen zijn....

Op vrijdag 11mei men eerste bestelling gedaan op bb.com en vandaag men pakje aangekregen!:D
Voel me net zoals vroeger toen sinterklaas langst kwam:D
Super service moet ik zeggen, en ook binnen de 14dagen geleverd dus wat moet je nog meer hebben?
Ook geen 10euro extra moeten geven fzo

Ik heb net een brief gehad van de douane.
Ze willen me wat vragen stellen over 3 potjes (2*hyperdrive en lean dreams).
Ze zullen niet voor niks die brief sturen neem ik aan...zal ik het in ieder geval wel kwijt zijn...
Bestel ik ook voor de 1e keer iets in de VS:mad: .
Ik zal ze morgen ns bellen bij de douane wat de vragen zijn....

haha, die wat vragen ken ik..
bel je op en dan zeggen ze dat je het niet krijgt, niks geen vragen;)

haha, die wat vragen ken ik..
bel je op en dan zeggen ze dat je het niet krijgt, niks geen vragen;)

Klopt idd geen vragen, alleen de mededeling dat ik de Flora en Fauna wet heb overtreden ivm de Hyperdrive en er zat een medische stof (naam weet ik ff niet meer maar krijg alles nog op papier) in de Lean Dreams zat die niet was toegestaan.Ik kreeg een schikkingsvoorstel van een boete van EUR 50,-
Heb dat maar geaccepteerd...
Wat een klotezooi zeg, bestel ik ook een keer uit de VS en meteen eruit gepikt...maar goed dat ik niet meer heb besteld.
Wat een land zeg...blowen mag,junks krijgen gratis heroine en als ik een voedingssupplement invoer ben je bijna een crimineel.
Maar ja spullen kwijt en geld kwijt...voortaan maar alles hier kopen....desnoods op de zwarte markt...dat willen ze blijkbaar hier in Nederland:cool:

Vandaag mijn 2de bestelling binnen gekregen.

Wederom na 10 dagen.

Deze is denk ik wel open gemaakt, want de plakband is door gesneden...

plakt een klein geel stickertje op met in het duits iets over artikel 9 en 10...

Voor de eerste keer vandaag een kleinen bestelling gedaan bij BB.com bij eens zien wat me te wachten staat

bestelling
210 Hydroxycut Hardcore
200 BCAA 1000 Caps

heb vandaag m'n bestelling van 15 stuks stimulant X ontvangen die ik besteld heb van suprememuscle dot com. Had fedex express delivery gekozen. Levering was top. Maar hun customer service is wel aan de magere kant. Emails worden niet of te laat beantwoord.

Klopt idd geen vragen, alleen de mededeling dat ik de Flora en Fauna wet heb overtreden ivm de Hyperdrive en er zat een medische stof (naam weet ik ff niet meer maar krijg alles nog op papier) in de Lean Dreams zat die niet was toegestaan.Ik kreeg een schikkingsvoorstel van een boete van EUR 50,-
Heb dat maar geaccepteerd...
Wat een klotezooi zeg, bestel ik ook een keer uit de VS en meteen eruit gepikt...maar goed dat ik niet meer heb besteld.
Wat een land zeg...blowen mag,junks krijgen gratis heroine en als ik een voedingssupplement invoer ben je bijna een crimineel.
Maar ja spullen kwijt en geld kwijt...voortaan maar alles hier kopen....desnoods op de zwarte markt...dat willen ze blijkbaar hier in Nederland:cool:

Dacht het al dat het de hyperdrive was.Je bent niet de eerste daarmee.Ze doelen volgens mij op de Hoodia.

Terug
Naar boven